Chicken nog een beetje kunnen slapen? LW veel plezier vandaag!! Hier pokkehumeur.. Lenn heeft slecht geslapen door het vuurwerk.. Schrok steeds wakker.. Uiteindelijk om 2 uur pas gaan slapen en om 5 uur schrok ie weer wakker (ik ook trouwens, onwijs harde knal) Daarna nog wel een half uurtje gedommeld tussen ons in, maar daar houdt het ook mee op.. Man naar beneden om half 8 met m, maar vond het nodig om mij om kw voor 9 wakker te maken... Schiet niet op dus..
ook hier n pokkenhumeur.... heeeeeel erg slecht geslapen... nouja geslapen.. soms weggedoezeld en meer niet
Van de week sterretjes afgestoken met papa.. Een lol dat ie had! Dacht je dat ie nog naar binnen wilde? Heus niet..
haha hij vond het helemaal geweldig om die dingen af te steken.. Hebben niet veel vuurwerk gelukkig haha.. Dus na het eten en voor het slapen gaan steken we wat af en that's it.. Ik ga eerst maar eens douchen.. Misschien helpt het..
hooooooooooi In ieder geval véeeeel meer geslapen dan de andere nachten deze week, heerlijk! Ook erg gezellig zo'n bed in de woonkamer zo smorgens. Lekker met krant, koffie en Maura (en de knuffels en het theeservies) in het bed hangen . Nu even in de moppermodus, ben kaarten voor het concertgebouw aan het regelen (wegens extra ingelast concert), telefonisch onbereikbaar en online staat hij er nog (niet bij). Niet heel erg, maar wil het nu ook graag geregeld hebben, vind het nl een leuk verjaardagscadeau voor mezelf . Maar goed, kan dus nog niet...moppermodus mag ook wel weer uit nu, duik het bed weer in met Maura en 'Nijntje op de fiets'
Goedemorgen! @lucas: Heel veel plezier vanavond @peter: Pech voor jou..... Tot zover mijn posts aan de mannen. @riti: Wat fijn dat je beter geslapen hebt! Succes met de kaartjes! Waar wil je naar toe? @collo: Succes met oliebollen bakken. Een beetje jammer dat ze aan onze neus voorbij gaan . Nee hoor, geintje! Wij hebben gelukkig dit jaar toch een mini feestje bij ons thuis. Komt een vriendenstel van mij uit Schiedam en dan nog een stel vrienden van Stephan. En miss komt het crechevriendje van uk1 ook nog met familie. @roeltje: Nog niet bevallen?? Je bouwt de spanning wel op zo... En wat betreft je man: pech voor hem, niet meer dan normaal dat ie vanavond bij jou is denk ik.... Leuke spam trouwens! @dretjuh: Over maandag: vriend moet met de 'goede' auto naar zn werke, dus heb alleen een kapotte hier.... Jammer!! @meeting: Gaan we nog dinsdag afspreken? Wie kan er dan? En kunnen we dan niet bij de Vosseberg afspreken? Das toch vlakbij Dretjuh begrijp ik... Uk1 is sinds gisteravond een beetje aan het poepen, dus das mooi. Er zit nog wel wat vast, dus we zijn er nog niet... Gaan nog even door met de zakjes. Uk1 heeft vannacht voor het eerst in pyjama onder een dekbed geslapen. Ging super!! Ze werd pas 9u wakker vanmorgen! Helaas heeft uk2 wat onrustiger geslapen. Zo is er altijd wat met 2 monsters....
Heb trouwens mn oude roze voetenzak verkocht via MP. Nog 55 euro voor gekregen! Nu dus op zoek naar een nieuwe, want nu heb ik helemaal niks... Oepsie... Vooralsnog proppen we uk1 nog in de reiswieg, maar dat past eigenlijk echt niet meer. Al een tijdje eigenlijk niet. Hij ligt klemmer dan klem. Haha. Arme jongen....
En nog een nabrander: Uk2 is alweer bijna 6 maanden! Waar blijft de tijd.... We worden oud boehoehoee. En sentimenteel.
@Panos: oke jammer... ik kan proberen dinsdag wel te komen. Kijken of mn vader me kan brengen en ik en de kids dan maar stiekem achterin ofzo
@dretjuh: Of miss kan er iemand even op en neer. Geen idee hoe dichtibij de Vossenberg is (ben er uberhaupt nog nooit geweest....). @meeting: Wie kan er dinsdag naar de Vossenberg?? Gaan we Dretjuh een beetje afleiding bezorgen (en dan nu wel met kleren aan )
whahahaha met kleren Ja afleiding leuk, hoe meer hoe beter.... van huis naar de vossenberg is t 9 kilometer Klein kwartiertje rijden.
@ Panos; Wat is er erger dan een roze voetenzak? hihi Géen voetenzak hahaha. Wil naar de Frans Bauer van de klassieke muziek , requiem van Mozart. Heb hem zelf gezongen ooit en hij is echt op zijn mooist live in een mooie uitvoering . (al hoor je hem wel erg vaak in films en zo)
@riti: Jaja . Was ik inmiddels zelf ook achter... Maar ja, ik rook het grote geld. MP rulezzz! Ben klassiek niet echt onderlegd, ben sowieso muzikaal een beetje achtergebleven ->). Heb er niet zoveel mee. Wat dat betreft zijn mijn vriend en ik echt tegenpolen. Ik ben een boekenslaaf en hij is van de muziek. Hopelijk kan je aan kaartjes komen! @dretjuh: Hopelijk kunnen we een meeting regelen dinsdag! Dan heeft mijn vriend papa-dag, dus dan kan ik de auto wel meenemen. Dan heeft ie maar even geen kinderen op zn papa dag. Denk dat ie de rust ook wel kan waarderen
@Riti: ik als metalliefhebber ben ook echt gek op mozart!! Kan me altijd helemaal inleven op klassieke muziek. heb zelfs nog een biografie van mozart hihihi Heb zelfs ooit in Wenen graven bezocht van de grootmeesters van de klassieke muziek (strauss, beethoven en mozart o.a.) @Panos: zou leuk zijn dinsdag
@ dretjuh; hihi dat is wel grappig. Ben zelf vooral muziekfan, en dat is 'dus' heel breed. Mijn ouders waren/zijn ook tegenpolen, mijn vader is klassiek muzikant in het genre Bach (dirigent, orgel klavecimbel) en mijn moeder luisterde vroeger naar de Cats en de Stones. Wapper zelf altijd alle kanten op wat dat betreft, heb pianoles gehad, zong in een bandje maar zong dus ook klassiek, heb een metalfase gehad, toen symfonische rock (ai) en de grunche-fase duurde wel het langst. Toen kwam de drum&base en de hiphop en daar ben ik samen met jazz nog wel een beetje in blijven plakken. Met school kennis gemaakt met opera en klassiek, niet altijd zin in maar wel erg mooi. Alleen in gezelschap loop ik buiten zonder muziek, wat dat betreft is er veel veranderd met de komst van Maura. @ Collo; lekker oliebollen, jammer dat ik ze niet kan proeven! Heb er al weer 3 op van de plaatselijke bakker
Nou moe, gaat dus nog echt niet lukken die kaarten. Een extra concert inlassen maar niet de mogelijkheid die te boeken .
Hoe gruwelijk irritant dat rotte geknal steeds zo ontzettend hard. Maura doodop inmiddels kan er niet van slapen en wij komen geen stap verder met het inpakken en klaarmaken voor vertrek zo grrrrrrrrrrrr
Riti Zit niet mee dus vandaag.. Niet dat het hier beter is hoor haha.. Bah wat een rotdag.. Alles gaat fout, alles valt en alles gaat stuk.. Gezogen en gedweild, Lenn slaapt nog, maar zal zo wel wakker worden.. Boel geknal, irritante miezerige regen en moe... Kortom: Flink ruk..
Vind vuurwerk eigenlijk best heel leuk . Maar 14 dagen bange kleintjes, bange poes en bange honden in de buurt is niet zo grappig meer. Als ze er bij staat is er niet zo veel aan de hand, is natuurlijk ook wel anders dan dat je in je bed ligt maar ben daar al wel blij mee. Hoe is het met Mofo nu met het vuurwerk?