Beestje piept 's nachts na een harde knal alles bij elkaar.. Trilt als een rietje en durft niet naar buiten.. Eet en drinkt slecht.. Arm hondje Toen we gisteravond thuis kwamen zat ze onder de eettafel, compleet in elkaar gedoken, trillen als een gek en helemaal van de wap.. Man heeft haar naar buiten achter het huis moeten tillen, want ze durfde niet.. Erg sneu dus.. Lenn vindt het juist helemaal geweldig.. Na elke knal komt hij aanrennen om te melden dat het 'BOOOEEMMMMMMM' was..
Aaaaah dat vind ik zo naar arm beestje. Hier lijkt het tij te keren....hoor Maura nu bij een knal uitleggen aan pop dat het maar vuurwerk is . Kaartjes met korting zijn besteld, joepie. Nu nog uit mijn pyama zien te komen in iets gezelligs...
kom ff hoi zeggen tussen mijn 2 diensten door, vanmorgen erg druk geweest met een client die nu op sterven ligt...erg triest en snel gegaan. Moet er straks om 16u weer terug zijn...kijken hoe het dan gaat. Na mijn dienst blijven we gezellig eten en naborrelen bij J. ouders. iedereen een fijne dag gewenst!!
@vuurwerk: Hier ook een uk die het vuurwerk machtig mooi vindt (gelukkig maar!) @riti: Fijn dat Maura er aan gewend raakt! @dees: Heftig van die client... Sterkte! Wij hebben toch nog een huis vol met oud-en-nieuw met alle 'left overs' Vriendin met man en kind van mij, vriendenstel van Stephan en het crechevriendje van uk1 met aanhang. Haar moeder is over uit Turkije. Echt een heel lief mens. Al mel al hebben we een bonte verzameling excentrieke figuren in onze woonkamer vanavond. Ook een leuke mix een talen (marokkaans, turks, engels, nederlands en wat brabants). En heel misschien komt mijn sinds kort vrijgezelle nichtje ook nog om het gezelschap compleet te maken. Wordt leuk!! Iedereen alvast heel veel plezier vanavond op alle feestjes of gewoon lekker relaxt thuis. Op naar een geweldig en gelukkig 2012 vol met mooie dingen. Enjoy!
@Hondjes: arme hondjes.. hier is de hond nog niet zo panisch maar wel onrustiger dan normaal. Hier word ook nog niet zo super veel afgestoken. @Riti: leuk man, kaartjes daarvoor! Erg leuk, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een goede metal @Dees: oej da's ook minder Zeker met deze dagen om zo van slag te zijn enzo.... Hopelijk draai je een paar fijne diensten! @panos: lekkere volle bak bij jou dan! super gezellig toch!! @Hier: net een heel gesprek met Peter aan de telefoon gehad. Al die dingen die mij gisteren zijn verteld waren nogal verdraaid naar mij verteld. Dat het allang over was tussen ons, was eerder bedoeld als dat peter het al eerder niet zag zitten, maar állang is sterk overdreven. Over dat het 'schijn' was, bedoelde peter ook meer in de zin dat ons leventje echt niet zo perfect was als sommige dachten. dus dat scheelde eigenlijk al.... wellicht word het ooit nog wel eens weer iets, wie weet en de toekomst zal het ons zeggen, maar op dit moment wil hij rust. (zijn woorden) dat vond ik best postief in de zin dat het erg neutraal is en ik er vrede mee heb op deze manier. tis net wat riti deze week al zei "dat er gevoelens zijn wil nog niet zeggen dat er een relatie gaat komen" dat benadrukte hij ook... maar ja er hoeft maar iets te gebeuren en de boel ontploft weer, maar dat begrijpen we beide van elkaar. ik voel me gelukkig alweer ietsjes beter eigenlijk.... Net lekker getut met haartjes en nageltjes met layla, wederom dat vervelende poepboek voorgelezen.
@Dretjuh; fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met Peter. Hopelijk kunnen jullie nu weer rustig verder communiceren over wat volgt in de toekomst.
@dretjuh: Wat fijn dat jullie goed gepraat hebben! In de toekomst kan niemand kijken, dus ik zou me vooral op mezelf richten nu. Ook is het belangrijk snel goede afspraken te maken en deze vast te leggen (sorry voor mijn zakelijke toon). @beestjes: Wij hebben geen huisdieren, maar weet nog van 'vroeger' hoe bang onze kat was... Echt zo zielig!!
net een grappig gesprekje met suus gehad.... wat n lolbroek ben je heb net uit n poepboek voorgelezen en zij gooit met stront termen whahaha
@Dretjuh; Hahaha, gelukkig een grappig gesprek Hopelijk ben je niet boos op mij...if you know what i mean..
LW Ja, we moeten snel iets afspreken. Misschien een keertje samen met Dretjuh? Is het verder allemaal weer een beetje rustig bij jou? Panos Eigenlijk liggen we een stuk beter in de sociale markt dan gepland? Hahaha...hier ook volle bak. Maar je mist wel erg lekkere oliebollen (vooral de appelbeignets zijn heerlijk) Dretjuh Zou leuk zijn als je kon komen... Moet toch te regelen zijn? *denkt ook even mee over vervoer* Panos2 Hahaha...jouw zoon is vast klaar me je nu.. Eerst in een roze voerenzak en nu helemaal niet meer... Thanks mom! Requim Niks voor mij, ga ik bij huilen Dretjuh Fijn dat het weer wat rustiger vaarwater is met jou en Peter. Als het tussen jullie ooit weer goedkomt denk ik niet dat hij mij nog erg lief vind Roeltje Kom maar baby!
@Dees: oww neej hoor.... ben helemaal niet boos op je, integendeel @Collo&LW: ja saampjes is wel leuk
Eindelijk iets positiefs vandaag.. Juwelier belde dat mijn armband vandaag al terug was gekomen i.p.v. a.s. maandag..Dus even snel opgehaald.. Hij is mooooi!!! Voor de liefhebbers: Ciske de Rat de musical is op Ned. 3.. Net begonnen.. Lenn heeft een vreselijk humeur, driftig dus ik ben gelijk weer weg.
@collo: We zijn stiekem gewoon de sociale elite . Haha, nee hoor, heb een huis vol sociale left overs (onszelf incluis uiteraard ). Idd wel jammer, klinkt heerlijk je appel beignets! @meeting: Moeten ff manier vinden om date te plannen zodat Dretjuh en kids er ook bij kunnen zijn. Is as dinsdag nou wel een optie? Moet ik wel ff weten, want dan moet ik vrijnemen van mijn werk (kan wel hoor) Uk1 is wakker, ga dr ff uit bed plukken.... Laters!
Dinsdag kan ik, dus laten we maar afspreken dan zien we wel wie er aanhaken en bedenken we even een plan om dretjuh ook daar te krijgen
ah ik kan gewoon achterin t busje van mn vader, heb ik gisteren ook gedaan met de kids toen ik ff naar de verjaardag van mn tante ging zit op kistjes met gereedschap hihi... beetje wiebelig maar ach...
Meiden allemaal een fijn uiteinde en een gezond, gelukkig en (vooral) vruchtbaar 2012! Hier hoop ik op een bevalling vannacht Wel krampen en harde buiken en blijf naar de wc lopen, dus wie weet.......
@dretjuh: Hihi mOoi toch om over stront te kletsen😉😉 @meeting: ik kom ook! En ik wil dre ook altijd ff halen! @all: fijne jaarwisseling en tot volgend jaar! @roeltje: persze! 😃
Meiden, ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar en idd ook gezond en vruchtbaar 2012!! Heel ongezellig, ik weet het...maar ik kruip mijn bedje in Ben erg moe en tja mijn wekker gaat weer om 6u..