December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Weer beetje bijgekomen van de teleurstelling? Waren het goede vrienden? Herken trouwens je gevoel dat je niet wil dat je kind anderen tot last is. Ben ik ook altijd mee bezig.

@mroos: Het was echt een aparte kerel. Hebben dr allebei een beetje raar gevoel over. Snap het ook niet helemaal. Zij is echt een leuk mens en haar moeder ook. Wat moeten ze toch met zo'n flapdrol?

@dretjuh: Fijn dat je toch af en toe hebt kunnen genieten. Dipjes horen er helaas bij... Het is echt niet niks wat je nu te verwerken hebt.. Sterkte meid!

@dees: Hoe is het nu met die patient?

Hier een meisje dat opeens niet in slaap kan komen. Steeds maar huilen. Zo zielig. Gaan maar af en toe even naast haar bedje zitten en dan is ze meteen rustig. Tot we weer weglopen....

@meeting dinsdag: Vastzetten? Afspreken bij de Vosseberg? Wie komen er allemaal? Collo, Dretjuh, ik. Verder nog geinteresseerden? Realiseer me trouwens net dat het natuurlijk nog steeds kerstvakantie is. Is het dan niet rete druk overal?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    even snel. zijn net thuis.. lenn ligt lekker op bed.. was gezellig ondanks kleine frustraties, maar dat komt wel goed.. hier een vreselijke dip.. ik ben het zo zat. ik wil bevallen.. heb weer harde buiken terwijl man me alles uit handen haalt en ik dus veel rust en weinig doe.. ik trek het niet meer.. we zijn nu precies tien weken verder en het zet maar niet door.. en ik kan niet meer :(
    we gaan zo naar bed en hopelijk mag ik vannacht of morgen eindelijk bevallen.

pff sorry hoor, doe de laatste tijd niet anders dan klagen geloof ik :(

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Wat jammer van het feestje... Ik doe ook net als Panos en bespreek achteraf alles nog eens met Ferdy. Ook niet goed, maar weet in ieder geval wanneer ik mijn mond moet houden.

Panos
    Mensen met wie het echt klikt zijn erg schaars... Zou ook wel eens wat meer mensen echt in de buurt willen hebben, maar kom er dan toch achter dat er veel mensen zijn die toch wel erg anders zijn dan wij...

Hier
    Die steekpartij was hier hemelsbreed ongeveer 500 meter vandaan. Leuk zo'n buurt hiernaast. Voordeel is wel dat ze in die buurt prachtig vuurwerk afsteken waar wij vanaf hier dan weer mooi uitzicht op hebben.

RiTi
    Ik ben normaal best hard voor mijn eigen kinderen que huilen en slapen, maar als ze ergens angstig van zijn.... Nee, dan is het ook het kindje voor alles. Wat ik wel heb, is dat zoals hier gisteren, een van de kindjes van vrienden zich niet zo lekker voelde. Resultaat was ook het herhaaldelijk naar boven lopen van de ouders, het mee naar beneden halen/huilen van het kindjes etc etc. Natuurlijk helemaal geen probleem, hoort erbij, kan niemand iets aan doen, kindje al helemaal niet. Maar toch drukt het wel een beetje een stempel op het feestje. Iedereen probeerde hier ook oplossingen aan te dragen om het ventje lekker te laten slapen. Dat was misschien ook wel heel vervelend voor die ouders, die doen het tenslotte op hun eigen manier. Maar het was vanuit de rest van de gasten niet slecht bedoeld. Maar zou niet zo ver willen gaan als "verwijten" gaan maken aan de ouders dat ze dit haden kunnen voorkomen.
    De rest van de opmerkingen gaan natuurlijk al helemaal nergens over.

Roeltje
    Jij mag klagen hoor! Zoveel je wilt. Hoop voor jou ook dat jullie meiske zich snel meldt.

Date
    Oei, nog steeds kerstvakantie? Afgelopen donderdag was het wel retedruk. We hadden mazzel dat we nog een tafeltje hadden anders hadden we moeten wachten tot er iemand weg ging... We kunnen 3 dingen doen:
    - iets anders bedenken om te gaan doen
    - de meeting een week verzetten
    - het gewoon door laten gaan.

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hallo!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

@riti: pfff wat jammer zeg dat jullie oudejaarsavond zo verpest is door de bemoeienissen van anderen. Jammer dat mensen altijd denken het zelf beter te kunnen hè?

@panos: klinkt idd als een koekwous haha! Vooral dat poepen joh, hi-la-risch!!!!
    Ik wil wel mee dinsdag alleen tussen 10 en 12 komt er een man onze gordijnen opmeten dus dan moet ik thuis zijn.. Hoe laat willen jullie gaan?

@mroos: leuke foto!

@chicken: Bijna verlof! Ben erf benieuwd naar je spammetjes!

@roeltje: beval maar snel, arme jij!

@dretjuh: dikke vette knuffel voor jou!!!!

@joyce: haha ik heb mezelf ook een aantal keren betrapt tijdens de nachtvoedingen in slaap te vallen haha. Heeeeerlijk maar wel link natuurlijk....dus lekker lezen 😉

@zwangerworden hoe is het bij jullie met de kleine meid?

@dees: lekker gewerkt?

@collo: hooooooi😃

@lotte heb ik al een tijdje niet gezien?? Alles goed daarzo?

Psje, elmo, stink en anderen: ook al lang niet meer gezien, hallooo! 😃😃😃

@hier: superleuk gehad maar ook blij dat het weer voorbij is... Op naar rust en regelmaat 😉

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hallo marita en sira. Wie zijn jullie? 😉

Ook de de december mama's?

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ola!

What a day, what a day!
    Soms vraag ik me echt af wat ik mezelf en het gezin aan doe maar soms moet je toch wat.
    Vanmorgen dus om 7.30 begonnen met werken tot 12.30...toen thuis wat spullen ingepakt voor de kinderen en zijn we richting het oosten vertrokken vanwege het nieuwe jaar en de verjaardag van mijn zusje.
    Eigenlijk had ik al helemaal geen zin meer om die kant op te gaan aangezien mijn vader mij vanmorgen tijdens mijn werk opbelde waarom wij nog niks terug hadden gestuurd op zijn sms...waarin dus stond dat hij ons een gelukkig nieuwjaar wenste...hij was echt pissed en not amused.
    Uitgelegd dat ik al bij tijds op bed ben gaan liggen en dus het hele nacht gebeuren heb gemist en al vanaf 7.30 aan het werk was. (weinig begrip voor)
    Anyway, aldaar aangekomen was het lang niet zo gezellig...om 18.30 was er nog niks geregeld qua avond-eten en heb ik ons maar aangespoord naar huis te gaan en daar wel wat te eten.
    Voordat er eten op tafel stond (moest nog gehaald worden) en wij dus weer in de auto op de terugweg zaten waren we een uur verder..
    Kwamen dus rond 20.15 weer thuis, kids hebben ff wat gegeten, zijn in bad geweest en liggen net iets na 21u alweer te slapen. J. en ik hebben toen even een pizza gegeten.
    Nu dus languit op de bank om bij te komen.

@RiTi; Bah, wat een vervelende situatie was dat voor jullie.
    Waar halen ze dan het lef vandaan om zich daarmee te bemoeien! Nee daar houdt ik ook niet van!

@Panos; Hoe is het poepdrama afgelopen?
    Dame in kwestie ligt nu nog steeds terminaal, vandaag wederom de HAP laten komen ivm een pneumonie die niet behandeld wordt.
    Erg vervelend allemaal maar ik ben echt blij dat ik hun kan en mag helpen.
    Morgenvroeg moet ik er ook weer naartoe, ben benieuwd of ze de nacht haalt..

@Collo; Nondeju, die steekpartij is idd echt dichtbij!

@Roeltje; Nog steeds BIB!!? Onvoorstelbaar!
    Respect meid dat je het nog zo lang volhoudt.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat vroeg ik me ook al af ;)
    Laatste dagen hebben we veel kijkers :D

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ja vreemd toch?!? 😊

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zat al te zoeken naar enige connectie maar die kan ik zo 1,2,3 ook niet vinden..

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Nee, wel al van 2008 en 2009 lid, dus wellicht toch meiden die gezellig willen mee kletsen?? 😉

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Vind het echt leuk dat iedereen zo'n goede jaarwisseling heeft gehad en alle kindjes het fijn hadden.

@ Roeltje; pfff kan me goed voorstellen dat het wel een beetje op is allemaal inmiddels, knuffel!

@ dretjuh; fijn dat het zo leuk was! Voel je je ook weer een beetje beter? qua slapen en eten en zo.

@ Collo; he bah wat naar zo dichtbij die steekpartij.

@ all; lief van jullie begrip, kan je soms even nodig hebben he ;).

@ Collo 2; Je noemt ook precies wat ik bedoel, sneu voor zo'n kindje hoor maar de wereld draait ook door voor de rest. Dat 'gehannes' met je kind hoort op de achtergrond, de rest wil ook een leuke avond. Het is ook op een bepaalde manier een beetje prive als het even niet zo lekker loopt en het moet al helemaal niet sfeerbepalend zijn, zo zonde.
    Iedereen bedoelde het ook goed door er steeds naar te vragen als een van ons weer binnen kwam, maar je komt juist weer de ruimte in omdat het gelukt is en je weer even verder wil met de leuke avond.

@ Maura; heeft dus nauwelijks stem meer :). Is doorgezet naar een akelige hoest en een hele vervelende gevoeligheid voor geluid als ze in haar bed ligt. Wat moeten we hier nu mee? Ben het wel zat nu.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik denk dat je verder niet veel meer kunt doen dan haar gerust te stellen..

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Truste ladies..ik kruip mijn bed weer in.
    Morgen weer werken :)

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wat een vreemd gedoe bij jullie thuis...jammer. Daar rijdt je dan zo'n eind voor.

Hier
    Heb al anderhalve week pijn in mijn keel. Vooral savonds en vannacht was het ook weer erg pijnlijk. Enig idee hoelang zoiets max mag duren? Ben er eigenlijk wel klaar mee.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    onze hoop is gevestigd op vannacht.. pret in bed heeft bij lenn ook gewerkt:D net even gedouched en de harde buiken blijven.. nu elk geval lekker slapen, ben gesloopt.. hopelijk mag ik vannacht.. trusten!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen Roeltje, nog steeds BIB of heeft het geholpen?

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen

Maura heeft nu zo'n keelpijn dat slikken niet wil, pap krijgt ze niet weg.
    Iemand tips?

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goeiemorgen! Niet zo best geslapen helaas... Gaaaap!

@roeltje: en en ? Ik hoop het zo voor je!
    @collo:heb je overdag geen keelpijn ? Lijkt al best lang te duren, misschien even ha bellen voor advies? Heb je al gegorgeld met zout water ?
    @ riti: AH wat sneu voor maura...veel laten drinken en gorgelen met zout water, maar krijg dat maar eens voor elkaar.. Kun je wat zien in haar keel?

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nog steed BIB :(
    man heeft lenn vanmorgen weggebracht en is nu op zolder bezig.. ik zit op de bank wat tv te kijken

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ow roel... Kan alleen maar zeggen dat ik het heel rot voor je vind en dat ik precies weet hoe je je voelt! Eigenwijze baby...

Deel Deze Pagina