December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

@Roeltje, ik heb het zó met je te doen, omdat ik me nog zo goed kan indenken hoe ellendig ik me die laatste dagen voelde, en dan ineens is het zo ver.. Ik duim voor je.

Goed begin van de ochtend; ondanks de volledige bv ben ik alweer ongesteld pff. Vorige keer al na 6 weken en nu dus na 7. Ik dacht anderhalve week geleden al dat ik mn eisprong voelde..

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; beuh, dikke knuffel meid!

@ Mroos; jemig dat is snel, beetje jammer.

@ Doortje; hihi ja dacht ik ook al, gaat me dus echt niet lukken he.
    Kijken lukt soms een beetje, we blijven oefenen.

Fruitdrankje gemaakt en dat ging er goed in gelukkig.

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ mroos: hier ook al een paar keer ondanks de bv, fijn he?...
    @riti: hopelijl gaat het straks were beter, lekker volstoppen met vitamines:)

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben een beetje egoïstisch gewoon chagrijnig dat mijn plannen voor de vakantie steeds aangepast moeten worden.

Eerst een week niet slapen, en nu wel slapen maar ziek. Man ook al klachten. Beetje een prutvakantie.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Flink balen dus deze vakantie :( Och maura keelpijn.. Heb je hoestdrank? Helpt hier ook tegen keelpijn.

Mroos
    Aaah nu al ongesteld.. Beetje jammer :(

Man is koffie drinken bij een vriend van m.. Was helemaal vergeten dat hij daar heen ging, terwijl we het er vanmorgen nog over gehad hebben.. Gaat goed vandaag dus..
    Vanmorgen hi gebeld en ze hebben wederom geen verzoek ontvangen voor nummerbehoud.. kan ik Vodafone WEER bellen.. Ik stap dus nooit weer over van provider.. Bel er morgen wel achter aan..

Ondertussen is de zolder wel bijna klaar.. Nog wat dingen afwerken en dan kan de vloer er in:D Positief puntje nummer 1 van vandaag..

Gisteren voor het eerst mijn kleine neefje vastgehouden.. Hij doet het de laatste dagen super.. Drinkt goed, spuugt in vergelijking met vorige week een stuk minder.. Echt mondjes terug zoals 'het hoort'.. Dus hij mocht gisteren voor het eerst bij iedereen op de arm.. Och wat een frummeltje.. Zo klein! Onvoorstelbaar dat Lenn 2 jaar geleden NOG kleiner was.. Kan me er niks meer bij voorstellen.. Wat een lieverdje.. Geeft geen kik.. Vind het allemaal prima.. Kijkt je met grote oogjes aan, smakt wat.. Maakt wat lieve typische baby geluidjes enzo..

Hihi ik ben verliefd, maar dat was wel duidelijk haha.. Zwager heeft deze week nog vrij dus ik verwacht dat we daar van de week nog wel een paar keer te vinden zijn.. Man en zwager zijn al sinds kleins af aan al beste vrienden en hebben elkaar duidelijk gemist de laatste maanden.. Wij beide zwanger, baby erbij, Lenn die de peuterpuberteit in gaat, ik niet helemaal happy.. Dus tja.. Geeft niet, kan ik kroelen met de kleine man :D

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: wat een klein eigenwijs meisje heb jij in je buik zitten joh!

@Mroos: dat is inderdaad best snel ja dat je alweer ongesteld bent...
    Bij Layla duurde het 3 maanden, bij Dani ook 6 weken, en nu.... tja 22Nov de MK gehad en nu nog niet ongi :(

@Riti: lekker volstoppen met vitamientjes inderdaad, goed dat t fruitdrankje erin ging!
    Is niet egoistisch hoor, althans ik zou me ook zo voelen, is ook rot als je plannen in de soep lopen :S

@Hier: man man man wat een verschrikkelijke nacht hebben wij gehad!
    Dani kwam om 9 uur alweer! En bleef vrolijk wakker tot n uurtje of half 12... Toen rond half 2 ging layla mn vader lastigvallen, ff later kwam ze naar mijn kamer waar ik met Dani al lag en wilde ze toch niet slapen :S
    Whoppa Dani ook wakker die eindelijk ff lag te slapen, en zo stond ik beide tussen 5 en 6 beneden met 2 wakkere kids :S

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo; ken die dagelijks terugkerende keelpijn ´s avonds ook wel als teken dat het een beetje op is, lage weerstand en zo. Kan natuurlijk ook lang duren. Vervelend is het wel zeg.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; aah dat is leuk, klein frummeltje dan nog he. Nog even en je hebt je eigen kleintje in je handen!

@ Dretjuh; pff wat een nacht, sterkte meid!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Wow wat een beroerde nacht.. Vanavond op tijd naar bed meid..

Riti
    jaaaa kan echt niet wachten haha..

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Herkenbaar die laatste loodjes en frustratie!! Hopelijk dient de kleine zich vandaag EINDELIJK aan!! En geniet in de tussentijd lekker van je neefje!!

@riti: Sneu van Maura! Zou idd voor vloeibare, warme dingen gaan. En Daro geven! Teleurstelling over vakantie is herkenbaar... Kan me onze vakantie in oktober nog goed herinneren. Grootse plannen (thailand, spanje) en uiteindelijk zaten we in Drenthe... Kunst is niet te hoge verwachtingen te hebben en niet te veel willen controleren (zei de perfectionistische controle freak die echt wel weet hoe het moet, maar het helaas ook niet in de praktijk kan brengen...). Leer trouwens ook niet van mijn fouten. Volgende vakantie wordt februari of maart en ook daar is nog niets over bekend (duur, datum, bestemming), laat staan dat we geboekt hebben.... Zuch. Anyway laat je door mijn klaagzang niet van de wijs brengen en geniet nog even van jullie vrije dagen!!!

@dretjuh: Wat een rotnacht!!! Helemaal niet fijn gezien de omstandigheden... Moeilijk om beetje uit te rusten zo... Hoe is het met de kids? Wanneer zien ze peter weer? En wanneer gaan jij en peter weer om tafel?

@mroos: Irritant van ongesteldheid!! Ben zelf nog niet ongesteld geweest. TIjdens BV heb ik spiraaltje laten plaatsen en sindsdien wel wat bloedverlies gehad, maar geen echt menstruatie.

@collo: Vervelend van je keel! Geen idee wanneer je naar huisarts zou moeten gaan. Hangt er denk een beetje van af wat je wil dat de arts er aan doet... Wil je AB of andere medicijnen op recept dan zal je moeten gaan? Wil je alleen overleggen dan zou ik het lekker nog even aankijken en het doen met de drogisterij hulpmiddelen...

@meeting: Die 3 opties had ik ook verzonnen... Nu nog een beslissing :D!

@dees: Rare actie gister! Sterkte met je client!

@rest: Ben het weer eens kwijt....

Poepprobleem is opgelost dankzij de zakjes. Erg heppie mee! Uk1 heeft nog wel klein traumatje opgelopen, maar dat zal ook wel slijten... Ze zegt nu elke keer na het poepen: 'geen pijn' .

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: ehm.. heb geen idee... enn heb geen idee....
    weet niet eens waar peter vannacht overnacht heeft.
    Heb m net 2x geprobeerd te bellen of hij de mediator wil inschakelen *hij wilde dat perse doen* maar krijg m niet te pakken en hij belt ook niet terug :S

Wat fijn dat dr poepprobleem is opgelost! Dat zal een hele opluchting voor dr zijn

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Wat fijn dat het probleem is opgelost.. Wat zal Uk1 zich fijn voelen.. Lijkt me vreselijk, zeker bij zo'n kleintje..

Dretjuh
    Hopelijk krijg je Peter nog te pakken vandaag.. Zou handig zijn om dingen nu goed te gaan regelen..

Hihi net met mn zus gekeuveld over flesjes.. Merk al wel dat ik hoop dat nummer 2 aan de borst wil.. Wat een geklooi met verhogen, laten slapen, wakker maken etc..

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    pff zit me suf te zoeken naar vacature's maar schiet niet echt op :S

daarnaast strontverkouden en ik geloof ook dat ik eindelijk ongesteld ben geworden!! jeeej!!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Aaaaah de zolder is bijna af!! Nog een paar plinten vastzetten en dan kan de vloer erin!! Whaaaaaa!!!

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    jeeeej fijn fijn fijn!

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Yihaaaaa! Nu kan de baby echt komen (hint). Al gegoogled op 'do it yourself' vliezen breken? Of inleiden voor dummies?

@dretjuh: Lastige tijd om te solliciteren! Zou je in een winkel willen werken? Zoeken ze daar ook geen mensen voor bij jou in de buurt? En dat het fysiek niet meezit is herkenbaar. Meestal bij heftige dingen geeft ook het lijf er de brui aan... Hopelijk knap je snel weer op (in je lijf en in je koppie). Peter al te pakken gekregen? Al iets meer bekend over de mediator? Hou je taai meis!

Hier een saai dagje thuis. Zit nog in mn ochtendjas (luie ik). De kids wisselen elkaar vandaag af met slapen. Nu is uk2 wakker en ik verwacht dat uk1 uit bed wil als ik hem plat gooi. Vanavond eigenlijk nog even bij schoonouders eten, maar daar heb ik door incident (agressieve gedrag van schoonvader) geen zin in. Bleek trouwens dat schoonvader nichtje2 weleens net te hard bij haar bovenarm pakt als ze vervelend is vertelde schoonzus. Was al niet blij met het oppasgebeuren, maar nu dus helemaal niet meer... Alleen lijkt mn vriend er makkelijk over heen te stappen. Lastig lastig wederom. Gelukkig hebben we sinds kort ook een (heeeeeel jong) oppasmeisje. Die komt zaterdag weer met haar vriendje en dan gaan wij gezellig uiteten met vrienden (toevallig de moeder van het oppasmeisje).

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; leuk! Foto's straks als het klaar is?

@ Dretjuh; he meis, allemaal erg verkouden dus ook nog eens, bah bah.
    Hoe is het verder nu met je, kan je al weer een beetje eten?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja ben zo blij!! Ondertussen sms gekregen van Vodafone dat ze mijn aanvraag binnen hebben gekregen en de datum klopt ook.. Had vanmorgen toch even gebeld over hoe en wat.. Toevallig na 5 minuten een sms.. Goh, hoe zou dat toch komen.. Nu dus wachten op goedkeuring en hopelijk morgen telefoon ophalen :D

Zal vanavond foto's maken als man klaar is met klussen voor vandaag Hopelijk kan er een begin gemaakt worden met de vloer..

Dretjuh
    Lees het nu pas.. Verkouden.. Altijd een rotgevoel.. Niet echt ziek, maar ook niet fit gevoel zeg maar..
    Je kan ook je cv op internet zetten.. Vraag me niet waar, nog nooit gedaan, maar weet dat het kan..

Morgen vriendin met haar vriend op visite.. ondertussen 17 weken zwanger.. leuk leuk

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    monsterboard o.a.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Wow, ik zou echt een gesprek doen met schoonvader hoor.. Zeker als hij het met nichtje ook al eens gedaan heeft.. Zou het proberen voor te zijn..
    haha inleiden voor dummies geeft geen resultaten :D Nou, mijn oma zei voor de gein gisteren: Hup breinaald naar binnen en breken die boel.. Maar blijkt dus dat ze dat vroeger echt deden.. Of elk geval iets in die richting.. laat me dan maar doorlopen tot 42 weken haha..
    Misschien doet ze nu haar grote broer al na en wordt ze met 39.6 geboren.. Vannacht dus :D

Riti
    hoe is het ondertussen? Nog chagrijnig?

Deel Deze Pagina