Dan ben ik ook naïef..nee had het ook echt niet verwacht. Maar goed, dat zijn er meer! Ben wel benieuwd hoe het nu met de man van 'vriendin' gaat..
vast wel goed, zolang hij van niks weet.. Dretjuh Fijn meid Idd, afleiding.. kan je wel gebruiken.. En misschien kun je hier alsnog een opdracht uit halen.. Dat zou wel fijn zijn..
@ Roeltje; zeg ff de naam, dan kunnen we haar wat directer aanspreken (de baby he, aangezien er 2 draadjes lopen)
Ik ben zo blond....ik weet het nog steeds niet..... Panos/Suus/Dre We gaan gewoon door morgen? Ondanks de verwachtte drukte? Roeltje Mooi geworden hoor!
whahaha tja, dan moet ze nog maar een dagje langer blijven zitten Zwager ook gisteren.. Liet het armbandje zien.. één hartje met naam van man en één hartje met Lenn.. zegt ie: En waar is de derde dan? Die komt nog.. maar wat komt er op dan whaha alsof ik dat niet door heb..
@collo: ja je bent online! Jeej hoe laat morgen?? ohh ben zo blij als t morgen is, de kids zitten al weken binnen en MOETEN echt ff lekker uitrazen en spelen! Dit doe ik ze nooit meer aan, al sneeuwt t of regent t, k schopt ze gewoon naar buiten, ff spelen Eigenlijk nooit geweten dat ik redelijk op dit soort dingen zou reageren, word ik dan toch volwassen?? NEEHHH..... beetje agresieve metal luisteren doet vaak wonderen met me... zucht....
hihihi en gelijk heb je! hoop heel erg voor jullie dat ze vannacht mag komen. Volle maan al weer eens een keer?
Collo ff speuren tussen je vriendjes op fb.. *oeps, mocht ik dat zeggen? Blame it on the hormones* Riti die naam is het elk geval niet.. Kan je er één wegstrepen..
Dretjuh Poeh vind je behoorlijk mild, maar dat had ik je vanavond al verteld.. Respect hoor meid.. Ach als metal luisteren helpt.. Lekker doen..
@ date morgen; had me heel erg gezellig geleken. Beetje ver, beetje zieke Maura. Lekker vaak afspreken dames, kunnen we vanzelf allemaal een keer! Veel plezier!
@Collo: goh.... blond he Of gewoon bezig met belangrijkere dingen Neh.. ik wist al wel dat iedereen t stiekem zou weten.. jullie zijn ook niet dom en hebben ook ogen.. en facebook tja... is niet aan mij om t hierop te schreeuwen, heb dat ook beloofd.. doe dat ook niet, maar ja de helft weet t toch al. Kan dr ook niks aan doen, is hun eigen schuld en ook hun risico en pakkie an toch....
Och heb flink de neiging om het keihard op zp te knallen hoor.. Maar goed, is niet verstandig.. En tja, iedereen komt er zo zelf achter, dus niemand heeft iets gezegd toch.. Van je vrienden moet je het elk geval hebben..
goh jammer dat we niet met zn alle tegelijk aan de foon kunnen hangen, dat zou leuk zijn! steeds als ik n berichtje heb getypt vlammen er 10 berichten voorbij Hoe laat morgen in gilze?
@roeltje: Kom maar door met die breinaald!! @collo: Ik had ook een pbtje nodig hoor. Zit alleen nog steeds met mijn oren te klappen... Ongelooflijk... @meeting morgen: Ik spreek het liefst 's ochtends af (10u) of 's middags (15.00) ivm de slaapjes. Noem me maar een enorme muts, maar dan heb je het dan maar met Ferdy over ipv in mijn gezicht . Hebben drukke dagen gehad en uk1 lijkt een beetje uit dr doen de laaste dagen. En ze heeft natuurlijk net dr opa en oma gezien dus daar moeten we ook even van bijkomen . Doen we nog de Vosseberg? Volgens mij wordt het dramaweer.... En heeft iemand het adres voor me?
@Roeltje: heb ik me toch aan mn afspraak gehouden, ik heb niks gezegd op t forum! Hoe moeilijk ik t ook vind/vond..... Ikke blij dat ik niet met een paar bimbo's te maken heb en er zelf wel achter kunnen komen