zou ze aan het meelezen zijn? (8 leden en 1 gast) Mijn vermoedens zijn ook bevestigd na het nog even nagevraagd te hebben bij Riti... Man, man, Dretjuh, wat een ellende!
@Roeltje: ach ik vloek ook weleens in bijzijn van de kids.... maar jouw woordenschat is erg creatief @Collo: hoef jij niet te doen, doet ze zelf wel.. zeker als ze bij dr man weggaat, en ook wetend hoe peter is... dit is gezin nummer 3 he dat nu zonder papa moet verder leven, ze is echt niet dom en weet zelf ook wel dat het geen stand zal houden ondanks wat ze nu "voelen"
Even drinken pakken.. jeetje, elke keer als ik op reageren druk is er weer wat bij geschreven.. we lullen teveel
Vertaling...? Ben niet zo thuis in de online chattaal (En ja, ik werk in de IT, maar ben wel 35+ sinds een paar maanden...)
Dretjuh Meende het hoor.. Ik scheld echt niet snel.. Wel eens eikel ofzo voor de gein tegen mn man tijdens het dollen, maar verder eigenlijk nooit.. Ook gevloek word hier weinig gehoord in huis, niet alleen vanwege Lenn. Verder dan shit kom ik eigenlijk nooit.. Maar er zijn uitzonderingen en dan ga ik los
zie je iedereen wist t al zowat, alleen Dees kwam naar me toe met t feit dat ... en toen pas wist ik t :S whaha ik was kennelijk ook niet zo snel, tja dit verraad had ik ook niet verwacht... yep 1 grote pokkesituatie heb je gelijk in Doortje! ik lach er nu mee op dit moment omdat t te triest voor woorden is.... maar ik lach t laatst hoe slecht t ook met mij zal gaan... want ik heb 2 prachtige kids!! en die jongste is een echte man die me nooit zal verlaten en daar hou ik me aan vast!
...Ferdy wil er best voor gaan, maar dan iemand zonder kinderen vraagt hij. Hij heeft er al 2... hahahaha ...en blond haar en grote tieten... nou nou hij durft! Moet alleen wel even waarschuwen dat ik zulk soort dingen niet zo waardig draag ald Dretjuh (lees: ik krab je de ogen uit je kop) Laughing my fucking ass off (Panos....zucht....oud wijf!)
En nu ga ik echt een fles maken voor mijn arme ukkie. Trusten meiden! @dretjuh: Slaap lekker dadelijk! En vind je super sterk (maar dat had ik al 300 keer gezegd). Hou je taai daar!
Collo jhaha ik zei vanavond al dat ik erg benieuwd was hoe jij zou reageren Niet zo aardig elk geval..
@Collo; Nog wensen ook..nou nou Jij past toch wel aardig in dat plaatje nietwaar...waarom zou hij verder zoeken. Ach ja, het gras is altijd groener bij de buren. @Panos; Flesze!
zonder kinderen en grote tieten? Ik heb een cupje A! (hij zou niet durven verder zoeken...hahaha) Meeting: Speelboerderij De Vossenberg > Home