Jup, waarschijnlijk met dikke buik geeft niet.. ooit komt ze wel.. al komt olifantendracht wel steeds dichterbij Heb wel enorme medelijden met die beesten.. Zouden die BI en harde buiken/voorweeën ook kennen? Jemig en dat 24 maanden lang.. Arme dieren.. Oh god, tijd om naar bed te gaan..
Maar het is hier bijna een slechte film.. Hoe ik hier kom is omdat er een topic was. Met de hoogte punten en diepte punten van 2011. En was daar aan het lezen tot ik het berichtje van Dretjuh tegenkwam,en behoorlijk van geschrokken was/ben.
Ola! Hoest hier? Ben officieel klaar met werken!! In m'n hoofd nog niet echt..moet het echt nog los gaan laten. Ben wel bekaf, dus kruip m'n bed in. Hoop komende weken wat meer tijd te hebben om mee te kletsen!
@Chicken; Ahh heerlijk meid! De verbouwing schiet ook op? We zien je vanzelf wel weer voorbij komen tokken
Hallo! @meeting: Ik krijg de gordijnenman tussen 10 en 12 over de vloer!!!!!!!!! Ik MOET er wel bij zijn hoor! Hoe gaan we dit oplossen???
hahahaha lekker stel zijn jullie toch ook @ Chicken; jaaa, wat heerlijk, is officieel ook officieus en helemaal voor het echie? Of in ieder geval, lucht het op? Lekker uitrusten nu, en aan je zelf en de beeb toe komen.
whahahahah, NEE juist NIET! hihi! Je zou 'm voor de gein eens moeten zien, hihi! Maaruh, zou wel erg jammer zijn als ik het voor zo'n man moest mislopen???
Verdorie, helemaal vergeten... We kunnen ook niet een uurtje later afspraken want dan komt Dees weer in de problemen. Morgenochtend gordijnenman bellen dat hij haast maakt? Topic/gasten Het is hier ook best spannend vanavond. Arme Dre, tis niet leuk als je ineens de soap bent in plaats van kijkt...
@Collo; Wie?! Ik in de problemen? Ik ben er morgen niet bij hoor Zou graag willen maar ik moet toch echt werken tot 16.00u.