December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Voel geen druk hoor maar we hebben onze vrolijke hoop wel een beetje op jou gevestigd, Roeltje :D

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    jeeej ben dr weer!!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    *prikt en port een beetje*

echt?

Joepie!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    #3284 collo003, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    Moeten we nou een soort geheim codewoord afspreken om de autheticiteit van de mama's te waarborgen? *Het moet toch niet gekker worden*
    Nou, ik laat me dus mooi niet intimideren door die mafketel. Krijgt ie nog zijn zin ook! Het is een loser en blijft een loser! Get af life zeg! Als je zo gelukkig bent met die biatch moet je vooral lekker je eigen leven gaan leiden en hier eens een keer opflikkeren. Wat kan jou het nou rotten wat wij hier over jou zeggen. Bok effe op man!

....sorry Dre

...verder

Roeltje
    Misschien is dit wel even de stilte voor de storm en komt het straks goed op gang. Ik hoop het zo voor je.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    + een heleboel! :D

Dretjuh
    Jaaaaaaa is ze weer!! smok!

Nou hier ineens alles gestopt.. Ben er echt even naar van.. En onwijs chagrijnig nu.. :(

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: valse start sucks!! Hopelijk stilte voor de storm.

@collo: she devil heeft gesproken :). Nee hoor, ben het met je eens!! Ben er ook echt nog van slag van. Te triest gewoon..

@dretjuh: welkom terug! Het codewoord begint met een 'p' en eindigt op 'paardenbloemen'

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Met dank aan de spellingcheck... Daar stond uiteraard geen paardenbloem. Haha..

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whahaha dat idee had ik al :D

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hahahaha

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    lieve lieve lieve meisjes van me.....

Ik waardeer echt onwijs erg hoe erg jullie mij supporten, ik kan dat niet in woorden uitdrukken.
    Vandaag bij de speelboerderij had valerie ook lunch voor me betaald omdat ik dat gewoonweg niet kon.
    Ik kon wel in tranen uitbarsten hoe lief ik dat vond!
    Jullie telefoongesprekken, e-mails en alle berichten doen mij veel goed!

We denken allemaal hetzelfde over DE situatie, maar ik vind dat het gemodder gooi nu moet stoppen.
    Ik krijg er alleen maar ruzie over met Peter en dat is het laatste wat ik wil.
    Vooral na de bom die afgelopen nacht is gebarsten, de helft van het jullie heeft er een slapeloze nacht van gehad zowat en dat is het gewoon niet waard.

heb ook met Peter gesproken, tuurlijk is het voor hem niet leuk... Was wel te verwachten dat dit allemaal zou gebeuren uiteraard, maar ik wil niet wegnemen dat wat er nu ook gebeurd en hoe klote ik t allemaal vind (heel zacht gezegd) ik ben er niet voor niks kapot van.
    Ik heb 6 prachtige jaren gehad met Peter, heb 2 prachtige kinderen met hem...

en ja... t aller aller aller liefste zou ik de tijd willen terugdraaien en later willen zeggen "peter en ik zijn al tig jaar samen"
    Ik houd nog steeds verschrikkelijk veel van hem en wil geen problemen met hem, al is het maar voor de kinderen.

Ik ben nu zo met dit gezeik steeds bezig dat de kinderen met glazen gaan gooien om aandacht te vragen.
    En het haast onmogelijk is voor mij en peter om er een "normale" scheiding van te maken.

Uiteraard houd ik jullie van de situatie op de hoogte, maar ik wil geen vuile woorden meer over peter en lotte.
    Wij worden haast kinderachtig van alles wat er gebeurd en ik wil niet dat wij ons hiertoe gaan verlagen.

Goh... wilde iets typen, weet niet of ik alles goed verwoord heb.
    Kom ook niet zo best uit mn woorden nu... heb letterlijk pijn in mn nek en schouders van de stress.

enneh.... t allerbelangrijkste, jullie hebben laten zien dat jullie echte vriendinnen zijn voor mij...
    en dat betekend super veel voor me!
    xxx en een dikke knuf!

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Mee-eens of niet. Iemand moet de wijste zijn! Al is het voor de kids... Ik zal het p-woord en l-woord niet meer in de mond (of toetsenbord) nemen. Je bent een super wijf!

@roeltje: En? Op hoeveel centimeters zit je ondertussen?

Zo schattig trouwens. Uk1 was net uitgebreid aan uk2 aan het vertellen over de speeltuin. Te schattig!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ahhh wat schattig dat Uk1 aan t kletsen was!!
    Ik zal strakjes na gtst de foto's ns bekijken

nou op naar n roeltje beeb!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Idd, laten we verstandig zijn en er mee ophouden.. Wij waren ook geen lieverdjes gisteravond..

Panos
    uhm ik gok 0 cm.. Af en toe wel een krampje, maar niks van betekenis helaas..

ben nu wel stikchagrijnig.. had echt goede hoop dat het door zou zetten..

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ahh roeltje zo balen!!!! :( ik begon helemaal te stuiteren achter mn laptop, was uiteraard vanmiddag aan t meelezen (als gast want was geblokt) en maar balen dat ik niks van toi toi toi kon zeggen... grrr... zoo balen :(

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    spammerdespam van vanmiddag ;)

Bekijk bijlage 211840

yep, een huilende dani ;) was echt weer mama's kindje vanochtend

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    maar hij was ook wel ff vrolijk hoor :) vooral toen we ff met de camera gingen spelen (zie amy en lizzy op de achtergrond, de moppies)

Bekijk bijlage 211841

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    leuke spam:) baal zelf ook enorm.. maarja was ook wel te verwachten

18. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    *baalt weer eens flink dat ik de meeting gemist heb, ben ook wel weer toe aan wat ontspanning :) *

Nieuwe datum prikken gelijk? :D

@Dretjuh; Prima meid, respect dat je het zo oppakt.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Hoewel ik het er absoluut niet mee eens ben, zal ik proberen me hier in te houden. Maar ik kan niks beloven. Van dit alles gaan mijn haren overeind staan. Diepe buiging voor jou dat je nog met zoveel respect met hun om kunt gaan.

En ik betaal 100 lunches voor je als het nodig is. Dat zou jij namelijk ook doen als je in mijn schoenen stond. Maar heb het er maar niet meer over alsjeblieft, dat zit wel goed.
    (mag nu zeker niks over die lam*** zeggen die jou niet onderhoudt terwijl hij het wettelijk verplicht is
    Leuke foto trouwens! Wist niet dat je een foto aan het maken was van ons, dacht dat je met Dani bezig was. Gelukkig trok Dani aan het einde van de ochtend nog een beetje bij.

Hoop dat je moeder me niet te vreemd vond vanochtend. Ik leek wel dronken, kwam echt niet uit mijn woorden. Hahaha. Volgende keer eerst nadenken voordat ik begin te bellen.

Hier
    Lekker geslapen vanmiddag trouwens. Echt superdiepe powernap van een uurtje of 2. Voel me weer een stuk beter.

Deel Deze Pagina