@Dees: yep snel weer wat afspreken ! *alleen dan niet tijdens een kindervakantie* @Collo: dat kan ik niet.... maar ik zal wel moeten anders word t helemaal niks en bereiken peter en ik ook niks verder. Ja gelukkig trok dani weer n beetje bij, maar pff wat is dat dan vermoeiend zeg... jeetje Mijn moeder is heel nuchter die vind niet zo snel iets vreemds. ach meteen bellen was goed van je, en om 7 uur ofzo waren ze toch al wakker ow lekker dat je ff kon slapen!! @Hier: voel me weer rot..... zit je GTST te kijken, rikki met die baby... tja dat had ik ook over 7 maanden kunnen wezen met zo'n ukkie... jeetje wat een rare laatste maanden.. raar.. is niet t juiste woord... verder... ben ik hartstikke schor, heb amper een stem over... hoe zou t met roeltje zijn?
Over slapen gesproken, ik ga hopelijk vannacht echt even flink bijslapen. Ik ben kapot, nee vannacht heeft ook mij weinig goeds gedaan. @Collo; Ik heb er ook wat moeite mee, ben van mening dat ik gewoon mijn mening moet/kan blijven geven. Hij hoeft het niet voor mij te bepalen..
ik ben ook van mening dat iedereen zijn of haar mening zou moeten kunnen geven, maar het gooien van stukken stront wil ik graag beperken *denkt aan roeltje*
Goh, en dan te bedenken dat we ons allemaal nog inhielden ....proest.... Het zijn vreemde maanden voor jou. Je zat er al ver doorheen en dan komt dit er ook nog eens bij. Je zult nog heel even door moeten zetten, maar straks eens even goed alles op een rijtje zetten, ook je emoties. Desnoods eens een keer met een professioneel iemand er over praten.
Wat een leuke foto's van de meeting, zat nog te twijfelen om te komen, maar vond 50 minuten net iets te veel van t goede. @Dretjuh, je hebt gelijk, probeer het samen goed op te lossen! @Roeltje, aan t bevallen?
@Dretjuh; komt allemaal wel goed meid! @RiTi; Hoe is het vandaag bij jullie?? @Collo; Volgende week zin om te daten?
@Roeltje: potverdorie, ga ns bevallen jij! @Hier: alles doet me letterlijk zeer, zere benen, zere .. tja alles eigenlijk alleen mn armen en vingers doen geen pijn. Ben te moe .. hopelijk slaapt iedereen een beetje vannacht. Morgenochtend om 10 uur bij de appie heijn zijn, hopelijk nemen ze me aan, tis maar voor 8-12 uur in de week, maar tis beter dan niks. Morgenavond ga ik op kraambezoek, 6 dec was mn achternichtje geboren
@Dretjuh; Ik zal morgenochtend aan je denken, het zijn kleine uurtjes maar idd alles is al meegenomen. Wat voor een functie is het? Ga je vanavond ook bij tijds slapen!
kwaliteitsmedewerker.. m.a.w. poetshulp.. maar dat is niet erg, vind poetsen stiekem wel leuk *en tis goed voor de lijn whaha* ja ga optijd naar bed, moet nog ff wat kleins doen en dan kruip ik erin
@Dretjuh; wat een mooie benaming, dacht eerst dat het een iets wat hogere functie was Zo te lezen ben je echt blij met alles, ik hoop dat je vrij vlot nog een leuke goede baan vind.
Dretjuh Succes meid! Hoop dat ze je aannemen. Is ook wel leuk om weer eens collega's te hebben. Dees Ja leuk, maar nou werk jij op dinsdag... Misschien volgende week donderdag? Neem ik misschien wel Ferdy mee.
Het is altijd makkelijker om een andere baan te krijgen als je al een baan hebt. Roeltje Tja, vannacht...maar dan zijn wij er niet bij om je moreel te supporten...hahaha Dre Vind jou meer een kaasmeisje van de AH
@Collo; Ik werk nu idd op de dinsdag, of ik er blij mee ben weet ik nog niet..laat er even wat dinsdagen overheen gaan Volgende week donderdag is mij oké, leuk! Kidszity? Vroeg ook of J. mee gaat, hij denkt er nog even over