December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; Ah zo, je werkt nu de dinsdagen maar de kdv dagen blijven nog staan. Ik snap hem. Had me gezellig geleken, maar Maura en papa gaan op pad vanmiddag.
    Ai verstopt is naar, hopelijk helpen de druiven.

@ Mroos; leuk, zal zo je mail lezen. Wat lekker babymassage, genieten voor Abel en voor jou natuurlijk.

@ Panos; Zomer....ik droom er van. En dan niet van die halfbakken als afgelopen jaar maar een hele lange warme zomer :).

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Zomer is een bijna abstract begrip aan het woorden. Iets van vroeger.... Hoe moet ik toch aan Joleine uitleggen dat het vroeger niet alleen maar regende in de zomer? Maar dat de zon scheen. En dat je dan naar het strand kon. In je bikini! En dat je je moet insmeren. En dat je lekker ijsjes ging eten. En dat die dan smolten als je niet snel genoeg at... En ik droom weer even verder...

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Klopt, vooralsnog blijven de KDV dagen zo staan, kinderen gaan op dinsdag naar mijn schoonouders.
    Straks in februari gaat de donderdag naar de dinsdag qua KDV.

@Zomer; Kom maar op!!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, dat zit beter.. Lekker kopje thee, even bij man gezeten.. We hadden een behoorlijk strakke planning vandaag.. Wil deze week de hele zolder af hebben.. Zodat we over een paar weken de plinten langs de vloer kunnen leggen, die moet toch nog even 'rekken' :( Geen idee, maar zal wel.. Dus Lenn wegbrengen, direct door naar de Aldi/Lidl voor de weekboodschappen, door naar de stad om de laatste spullen te halen.. Naar huis, even snel opruimen en man de zolder weer op..

Hij heeft Lenn beneden aangekleed en weggebracht.. Is daarna op de bank blijven zitten tot ik wakker zou worden.. Samen lijstje gemaakt en is nu net naar de winkel vertrokken, gaat daarna door naar de stad.. Nadat hij me een afstandsbediening van de dvdspeler heeft gegeven met de opdracht lekker thuis te blijven vandaag en niks te doen.. Hij heeft gisteren lekkers meegenomen voor tussen de middag en vanmiddag klooit hij wel wat aan op de zolder, maar doet wel rustig.. Verder de opdracht om lekker te gaan slapen als ik moe wordt.. Volgens mij weet hij ook niet zo goed wat ie met me aan moet:)

En toch he.. Voel ik me schuldig omdat hij zo graag de zolder af wil hebben en ik de boel flink in de war heb geschopt.. Zoals we het wilden lukt sowieso niet meer, lopen al bijna 2.5 uur achter op de planning.. stom..

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Lekker zo blijven zitten/liggen en rustig aan. Je kan elk moment bevallen mens...en dan ga jij nog een drukke dag zitten plannen. Af en toe ben je ook wel een beetje vreemd...hahaha

Hier
    Weer eens aan het wachten op een afspraak. Heb bijzonder weinig zin in werken vandaag.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    sorry, heb geen zitvlees:) Verder voel ik me ook prima, alleen een beetje erg moe vandaag..

Denk dat ik straks het speelgoed van Lenn maar eens uit ga zoeken.. Kind heeft echt teveel en sinds zn verjaardag speelt hij nog maar met 4 soorten speelgoed.. Het oude spul heeft zijn aandacht verloren dus hup naar zolder.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Happy: nee dat meen je niet... jeetje wat erg voor jullie en job :(

@Joyce: je kunt me ook mailen of een pb sturen.
    Fijn dat de kids goedgekeurd zijn op het CB!

@Kraambezoek Joyce: ja ik zou wel willen :)

@RiTi: gaaap met je mee!

@Mroos: veel plezier bij babymassage, super leuk!

@Roeltje: whahahah jij bent n beetje gek inderdaad, je moet nu ff lekker relaxen en ipv je zo druk met planningen bezig houden.

@Hier: sollicitatie ging opzich wel goed, hoor volgende week pas meer. Zou mooi zijn als ik word aangenomen, heb ik wat afleiding.

Verder voel ik me rot....

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; dikke knuffel meid, hoop ook dat je wordt aangenomen, ieder begin is er een.

@ Roeltje; je mag wel wat zitvlees van mij hoor :p

@ Collo; wachten is niet leuk

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    We blijven duimen tot volgende week! Heb je er een gevoel over?

Riti
    Kom maar door met dat zitvlees! Is hier hartstikke welkom :D

Ben de lama's aan het kijken op youtube.. Zo jammer dat dat gestopt is..

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Staat wel stoer he, op mn banner.., 40 weken zwanger :D
    *positief blijven dan maar:D*

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mijn moeder wordt 60 en ik wil er eigenlijk toch wel graag naar toe.

Alleen echt geen zin in een logeer partij en Maura's slaapje overdag is ook echt kansloos 'op locatie'. Dat wordt dus 2 uur heen en 2 uur terug op 1 dag met als keuze menu, een lange dag zonder slaapje of een thuis een kort slaapje en 3 uurtjes blijven daar.
    Denk dat laatste.
    4 uur in de auto :(.
    Maura is er geen held in, maar ik dus ook niet.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Staat zeker stoer!
    Lama's waren leuk ja.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: zij had er een goed gevoel bij maar had nog een sollicitatie en ze moest t met iemand anders bespreken.
    Dus tja... was ook nog ns snotverkouden dus praten ging niet zo best. Ik hoop t beste natuurlijk

@RiTi: 2 uur rijden.. jeetje da's lang inderdaad, en dat op 1 dag heen en weer......
    Zeker als je weet dat ze op n ander niet goed slaapt...

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Oei lastig.. Snap dat je graag heen wil.. Ik zou dan toch kiezen voor heen en weer rijden op één dag..

Dretjuh
    Nouja, ze waren elk geval positief, dat is ook altijd prettig om te horen toch.. Succes meid.. hoop dat je aangenomen wordt.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; 's avonds/'s nachts slaapt ze overal prima, overdag niet meer (logisch ook wel). Maar als we blijven slapen is gelijk het hele weekend weg (en ben ik gesloopt want het kost me mijn accu).

@ Roeltje; ja, ben er eigenlijk ook al wel uit. We gaan op en neer. sorry Maura, even doorbijten, moet ik ook ;).

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ik voel mijn wallen gewoon in mijn gezicht hangen.....bizar...

Op deze informatie zaten jullie uiteraard te wachten :D.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Is niet erg :D
    Was wel bijzondere informatie om door te krijgen :D
    Ik ben niet vooruit te branden vandaag, heb mijn luie broek nog aan...heerlijk net koffietijd zitten kijken.
    Luca ligt nog op bed, Beau en ik doen nu ff een broodje eten en dan mag Beau zo weer horizontaal.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; lekker rustig aan, je bent ook druk geweest de afgelopen dagen.

Maura duikt om de benen van Dennis zo tegen de open staande autodeur aan met haar voorhoofd. Het is me toch een buil :$. Echt zo'n nare, auw!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Auw!! Dat is zeker pijnlijk :(
    Geen snee o.i.d. dus?

Luca is hier weer wakker nadat Beau boven ineens stampij begon te maken en zich bedacht toch niet te willen slapen.
    Zucht..beide kids dus weer beneden.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: auw! dat doet heel erg veel pijn, arme Maura!!

@Dees: word een vermoeiende middag voor jullie zo te lezen :(
    jeetje 4 boterhammen!!

Deel Deze Pagina