Hoi allemaal! @Riti, en, lekker boerenkool gehad? Hier ook laatst voor het eerst zelf gemaakt haha. @Dretjuh, Superlief! Zo snel een kaart, je bent een lieverd. En vallen leren ze van hé, doen ze het niet zo snel meer. @Dees, weer zo'n snelle dus, zag een filmpje op fb! Wel weer goed opletten ja. @Roeltje, lief! @Joyce, geniet van je verlof, heerlijk! (al vind ik niet zwanger verlof hebben nóg lekkerder haha). Hier alles nog steeds helemaal goed. Wel flink last van stuwing, had ik met Boaz minder omdat hij gewoon veel meer dronk. Abel zit op 8-9 voedingen nu, overdag zit er 3/3,5 uur tussen, 's nachts 2.5 uur haha. Boaz heeft nu 2 dagen kdv gehad, als hij dan thuis komt meteen Abel zoeken en roepen en dan aaien, hij is zo lief voor hem! Vanavond voor het eerst een avondje zonder bezoek, even rustig lekker samen op de bank(met laptop en tv).
Mroos Wat lief Helemaal dol op zijn broertje dus.. Zit nu Ned-Dui te kijken maar speelt Duitsland nou zo slecht of NL zo goed?
@ boerenkool; wel prima, ben niet zo heel erge hollandse pot-type maar het smaakte me goed. Maura vond het heerlijk (al maak ik het voor haar wel fijner dan voor ons) @ Mroos; wat leuk dat Boaz zo gek op zijn broertje is, zo lief. Geniet van jullie vrije avond, hoe gaan de nachten verder? ( dat je op de bank zit ipv slaapt) @ Roeltje; geen idee, ik zat er bij te knikkebollen dus heb geen goede analyse Saai hoor zo'n zieke man. Merk nu ook wat hij allemaal nog oppakt normaal thuis, pfff.
@Mroos: kleine moeite hoor Wat lief dat Boaz zo zorgzaam voor Abel is! pff 's nachts om de 2,5 uur.. je zal wel moe zijn @RiTi: merk nu ook wat hij normaal oppakt thuis? snap m ff niet *whoeps* @Roeltje: oww ja voetbal!! keek ik eerst altijd, maar nu eigenlijk nooit meer whaha @Hier: word vroeg dat ik naar bed ga heb ik t vermoeden, mn ogen zijn errrrug zwaar.
@ Dretjuh; Dennis doet veel in huis na zijn werk ook dingen die ik dus niet altijd merk. Nu is hij ziek en is merk ik dat pas echt goed. Slaap lekker zo, hier ook hangoogjes.
joehoe! even een teken van leven! We zijn inmiddels verhuisd en wonen voor een paar weken bij mijn ouders. Vandaag de officiele overdracht gehad, werd er wel een beetje verdrietig van.. Leeg huis, zo raar.. Nieuw huis wordt geweldig! Zal binnenkort wat foto's spammen! Sara doet het super, ondanks de verandering, fijn dat kleintjes nog zo flexibel zijn. Stan is nog steeds wat onrustig overdag, maar wat een poepie is het toch. Hij kan overduidelijk lol hebben, dan lacht hij breeduit, trapt met zijn benen en kirt het uit @mroos: had je op facebook al gefelicteerd, maar wat fijn dat Abel (stond ook op ons lijstje )er is!! En dat alles zo goed gaat! Mooi mannetje hoor, lijkt hij op Boaz? @riti: hihi boerenkoolvuurdoop (mooi scrabble woord!) @chicken: naar he, weinig energie? Rustig aandoen maar weer... @de rest: hoop dat alles goed gaat!!
Goedemorgen Had gisteren al wat bijgelezen, maar kom straks hoop ik weer ff kleppen.. Levi ging steeds om ongeveer 20:00/21:00 de nacht al in en sliep dan tot 4:00/4:45. Als ik m nog n late voeding gaf veranderde er niks ( was eerst 2:00/3:00). Gisteren om 22:00 de laatste voeding gehad en nu om 6:15 weer. Heerlijk!! Hij werd wakker door R die moest niezen. Om 9:30 moeten we bij n ptz zijn hier in de buurt!! Ga samen met Mlilan ff spieken of we het wat vinden.. En dan daarna nog even n andere bellen om te gaan kijken denk ik Eerst uit bed zien te komen... Milan slaapt nog en Levi ligt naast me liefs
okee ff de laatste 10 pagina's Vallen niet alle kinderen leren ervan. We vragen ons serieus af of er misschien iets niet klopt met Milan z'n pijngrens.. Dees las het vh bod..balen zeg! Woordjes sinds n tijdje praat hij weer slechter, hij wil gewoon niet. Maar iedereen verbaasd zich over wat hij al snapt. Dat zijn de bijzonderste dingen!! Suus fijn dat maud t zo goed doet!! Hier moet nU echt gaan opstaan oeps!!!
Morguh! @Doortje; Wat heerlijk dat jullie nu vooruit kunnen kijken, ik ben onwijs benieuwd naar jullie nieuwe huis. @RiTi; Hoe is het nu met Dennis? @Lemi; Milan wil je dus nu graag naar een psz doen, of heb ik dat nu mis? Zal hij vast erg leuk en leerzaam vinden. @mroos; Lekker avondje zonder bezoek gehad? Het klinkt alsof je echt heerlijk aan het genieten bent van je gezinnetje, super! Boaz is een trotse broer @woordjes; worden er hier ook steeds meer, nog geen zinnen maar wel is hij goed te begrijpen en begrijpt hij ons ook heel goed. @hier; Luca en Beau hebben beide prima geslapen, alleen ik niet...brrrr ben gisteravond al om 22u naar bed gegaan met een kruik. Ik had het zoooo koud en kon het maar niet warm krijgen. Vannacht ook buikpijn gehad en mijn buik voelt nog niet tof...ben flink aan de race en alles komt er van boven en onder uit Zit aan de cola in de hoop dat het even wat beter gaat. @huis; Gisteravond nog even goed zitten praten over wat we nu gaan doen met het bod. Beide neigen we toch om het bod te accepteren. Het heeft ook weer heel veel voordelen voor ons! J. belt iig straks nog even met de makelaar en hopelijk komt vandaag de nieuwe berekening binnen van onze adviseur.
@Doortje: afscheid nemen van een huis is altijd emotioneel. Ben erg benieuwd naar je nieuwe huis! Fijn dat de kindjes het ook goed doen @Riti: ahh op die manier, ja zijn "taakjes" vervallen dan en dat is extra pittig. Hoe is het nu met hem? @Lemi: veel succes bij de PSZ, hopelijk vind je een geschikte voor Milan. Sommige kids leren inderdaad niks van vallen.. hier blijven ze ook maar doorgaan @Dees: Jammer dat je niet zo lekker geslapen hebt, misschien kun je vanmiddag ff een tukkie doen. Hopelijk komen jullie er ook uit met het huis, jullie zullen vast wel weten wat het beste is voor jullie. @Hier: opzich goed geslapen, maar Dani werd om 5 uur al wakker *pffff* Peter heeft vanmiddag een intake en later in de middag (half 4) komt Sinterklaas voorlezen in de Bibliotheek dus daar gaan we ff naar toe.
@Dretjuh; Poeh, 5u is wel erg vroeg! Peter heeft wel aardig wat intake's zo, hopelijk is deze meer succesvol.
@ doortje; Wat een heerlijk mannetje is Stan! Fijn dat het nieuwe huis lekker vlot, kan je dan lekker naar uit kijken. @ Lemi; veel plezier straks bij de psz @ Dees; Jeetje dus jij ook weer niet lekker, beterschap! kan me goed voorstellen dat jullie neigen het bod te accepteren. Je kan je suf rekenen, maar je wil ook vooruit, lastig hoor. @ Dretjuh; ik duim voor Peter vanmiddag! leuk dat Sinterklaas in de bieb komt, zal hier ook eens kijken waar de beste man zoal langs komt de komende tijd. @ Dennis; gaat wel een beetje vooruit maar nog steeds goed ziek. Hij moet ook goed uitzieken, anders is het binnen no time al weer raak. De hele dag op bed liggen en dan in eens weer 9 uur (en de rest) werken lijkt me niet zo'n goed idee. @ hier; speeldate gaat niet door. Logisch want zieke kindjes daar. Weet het nog van vorig jaar, alle kindjes zitten binnen met dit weer. Lege speeltuinen, lege kinderboerderijen, ze zitten echt niet allemaal bij de opvang want de hele zomer waren ze er wel. Kans op een kind is nog het grootst bij de supermarkt . In de weken dat er geen gym is is het dan toch wel lastig als er daarnaast een afspraak niet door gaat. Ze overleeft het wel hoor, daar niet van. Afgelopen maandagmiddag nog uitgebreid op kinderbezoek geweest. Had het alleen zo mooi gepland met binnen vs buiten en samen spelen vs zelf thuis iets knutselen. Zo toch maar naar de (lege) kinderboerderij.
@RiTi; Balen van de speeldate, als ik me beter had gevoeld was ik naar de kinderboerderij gekomen. Ik durf nu niet van huis te wijken Dennis moet idd even goed uitzieken, ik ben bang dat ik ook alweer te snel ben 'gaan werken'.
Hoi meiden! Ben ik weer eens @Mroos gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Wat een stoere naam zeg! En wat een bully! @ Lemi veel plezier bij de psz! @Riti jammer dat de speeldate niet door gaat, hier zijn wel veel kids buiten maar niet van Morris zijn leeftijd idd... @ Dees las ik nou ergens dat je een nieuwe baan hebt?! Vertel! Hier gaat alles prima! Ferron doet het super, groeit zo snel slaapt soms door tot 6 uur en Morris is nog altijd van de uitslaap, vanmorgen nog 9.15! Dus tot die tijd lig ik ook nog lekker Morris kletst de oren van je kop alleen is het volgens mij Arabisch! haha. Sommige woordjes kan hij zeggen, maar alleen als hij daar zelf wat aan heeft! Beetje jammer maar ja zal vanzelf wel komen... meneer eigenwijs! Poeh! Daar zit echt een kop op!
@Manoe; Hey hoi! Gaat allemaal lekker dus daar. Wat heerlijk! Ik heb idd mijn oude baan weer terug in de wijkverpleging, begin a.s. maandag. Heb nu meer uren gekregen.
Gut wat is Beau toch een heerlijk behulpzaam kind Ik zat met Luca op de bank en rook een poepluier, dus ik zeg tegen Luca dat ik even zijn luier moet verschonen. Nou ja zeg, Beau vliegt ineens op en klimt op de bank bij de vensterbank waar de billendoekjes liggen en de luiers. Hij pakt de doekjes en ziet dat er geen luier ligt, dus ik vraag de luiers zijn...pakt hij mijn hand en wil zo naar boven lopen om de luiers op te halen. Ik naar boven om luiers op te halen. Daarna leg ik luca op de bank, en beau staat al klaar met een billendoekje
@Dees: ja zeker veel intakes, is raar... hij zit al ruim 15 jaar in de IT en heeft in die tijd maar 1 intake waarbij het m niet geworden is. En nu ineens al die intakes en nog steeds niks @Riti: ik ken t.. hier deze week ook een lege kinderboerderij en een lege speeltuin... mensen durven t huis niet uit als t koud is kennelijk. @Manoe: wow wat n uitslapertjes! Lekker hoor @Dees: hehe wat ongelofelijk wijs en zorgzaam van Beau! @Hier: Dani ligt op bed, layla zit de laptop youtube filmpjes te bekijken. Ze kan het al helemaal zelf. iig niet typen maar wel doorklikken naar andere filmpjes, scherm groter en kleiner maken zoow grappig