Bij mijn etos combineren ze geen acties(dus zelfs niet de babyzegelkaarten..), ontzettend irritant.. Enneh.. lijkt me sterk dat je in korte tijd 30 kilo bent aangekomen toch?! haha.. @Riti, CP is ook niet mijn favoriet.. heb liever Landal haha. @Dretjuh, arme oma, hoe is t nu met dr? Vervelend dat je zo weinig eetlust hebt zeg, wel goed dat je eet hoor! Misschien vitaminen bijslikken? @Chicken, fijn, een goede echo! Nog steeds een meisje dus, fijn!
Mroos Hahaha...30 kilo is misschien iets teveel van het goede. Dit jaar zijn wij 10 jaar bij elkaar, dus vroeg daarstraks aan Ferdy: Wat zou jij nou nog echt willen? Antwoord hij na heel lang denken: "Een derde kindje...." *smelt* Had meer een antwoord verwacht als: Naar Australie reizen of een motor of base jumpen van de Mont Blanc ofzo...
@Dees: brieven zijn al de deur uit, zou idd super super super zijn!!!! ohhhh duimt zo hard !! @Roel: GO ROELTJEE!!!! stuiter stuiter stuiter... jeej weer afleiding voor moi whahahahaa @Mroos: ik slik zeker vitamine's, heb ik altijd al gedaan.... probeer ook wat fruit mee te eten met de kids, dalijk eten ze niks meer omdat ik ook niks eet. @Collo: nou jij bent zo weer zwanger dus joehoe!
GO ROELTJE!!! Super spannend! Bij mij is uk2 geboren 5 uur na het breken van de vliezen. Vorige keer ging het toch heel snel bij roeltje? Dan kan het nu niet lang meer duren!!
Ja!! Roeltje zet'm op!! Hier ook binnen paar uur daarna kindjes eruit. Hielp eter dan seks en ananas!! Dus jaaaaaaaaa!! Er is bijna 'n beebje bij.. Spannend!! Zag bij wendy op fb al iets dat ik dacht ff snel naar zp!! Woehoe.. Oh en 16de zal ik hier overleggen.
@roeltje jaaa hehe ik vindt het zo spannend.heel veel succes. dat het zo gepiept mag zijn en jullie nieuwe wonder mogen verwelkomen!
JAAAAAAAAAAAAAAH ZET M OP ROELTJE! Leukleukleukleuk! @ dretjuh; samen eten doet eten, al doe je maar een beetje voor de vorm mee. Toch gezellig samen eten en misschien pik je hier en daar een hapje mee, heb je doe toch ook weer binnen. En soepjes? Misschien is dat wat voor je. Goed dat je wat extra vitamines slikt, kan je wel gebruiken. @ Collo; aaaah dat is een lief antwoord. Jullie bouwen ook zulke leuke! @ Mroos; zal niet te kritisch zijn wb vakantiehuizen als het met bolle buik mag . We gaan met Dennis zijn verjaardag (3 feb)weer lekker niets doen bij Landal, altijd fijn .
Spannend Roel!!!! Nog een half uurtje werken en dan mag ik lekker achter mijn laptopje hangen tot meisje er is!!!! Zet 'm op!!!! Xx
@Riti: ja ze aten al wat minder fruit, dus ben met ze mee gaan eten, mogen ze me voeren en dat werkt goed kennelijk want ze eten nu volop fruit ineens. Leuk naar landal! @Suus: dat word een druk zp avondje vanavond
Ben blij dat ik vanavond niet hoef te werken Heerlijk hier de boel in de gaten houden, gezellig met jullie!
@Riti, gezellig! @Collo, nou, derde kindje zou erg leuk zijn, ook voor ons, want het is toch wel erg saaidat na chicken de zwangerschappen weer 'op' zijn.. haha.
Nou idd zeg, chicken is alweer onze laatste zwangere... Wordt tijd voor een nieuwe zwangerschap Wie volgt?