December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Je zou bijna denken dat het dan wat slechter gaat in de IT branche. Bij J. is daar niks van te merken...alhoewel...zeg ik nu wel...vorige week nog wel 2 collega's ontslag gekregen. J. heeft 1 van zijn collega nog aan een andere baan kunnen helpen :)
    Wat kunnen ze dan al wijs zijn hè met internet etc., leuk om te zien!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    PFFF ik loop nog steeds leeg, bah!
    Luca ligt net op bed, Beau zit nu een broodje te eten en gaat ook zo horizontaal.
    Dan kan ik hopelijk ff languit op de bank :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemiddag!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Middag roeltje!
    Alles goed daar?

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #345 Lemi, 16 nov 2011
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
    Hier
    Moet nog even bijkomen hoor. Zijn naar de PSZ gelopen en Milan stond netjes op het board van de kinderwagen. Toen we er kwamen ging Milan eigenlijk bijna gelijk al rondkijken en spelen. Er waren maar een paar kindjes want er waren veel zieken. Milan ging steeds via het glij gedeelte de glijbaan op en toen zei de leidster "dat wordt nog een heel project als hij hier komt!" :$!! Vond dat eerlijk gezegd een beetje een aparte opmerking. Het viel haar op dat hij veel klimt en ik kreeg n beetje het gevoel alsof dat niet normaal was!?!? Werd er n beetje onzeker van hoe het ging en ben nu dus zelf helemaal uitgeput haha.
    Toen we weg moesten wilde Milan niet mee en ging huilen en moeilijk doen..ik schaamde me dood:(... Ook buiten wilde hij niet meer aan de hand en werkte niet mee... Ga dan gelijk denken dat ze vast van alles over ons denken... Fijn hoor die onzekerheid;). Maar ik laat het eerst allemaal ff bezinken, praat er vanavond even over en dan nog even bij andere speelzalen kijken!

Levi heeft net na 8,5 dag en 5 dagen onwijze kramp eindelijk gepoept! Voor n heel weeshuis gelijk:$. Z'n luier kan meteen een stuk strakker en hij is heel ontspannen hihi.

Dees
    We wilde sowieso al dat Milan naar n PSZ zou gaan;).Lijkt me voor hem namelijk wel fijn en goed ook:). Kan hij ff lekker spelen:)
    Moeilijke beslissing hoor mbt het bod! Ff goed over hebben idd:) succes!

Dretjuh
    Veel plezier bij de bieb met de kids:). Ik had nog geprobeerd te reageren op je krabbel maar Hyves sloot dan steeds af:( Probeer t zo nog een keer

Riti
    Had het nog gevraagd over dat VVE gedoe en ze zei dat dit hier aan alle kinderen zo aangeboden wordt en dat kids die bijv achterlopen weer extra aandacht krijgen. Het houdt hier dus in dat ze 6 weken bezig zijn met een thema en daar heel diep op in gaan. Nu is dat herfst:)
    Jammer dat de speeldate niet doorging! Veel plezier in de lege kinderboerderij hihi.

Manoe
    Fijn dat ferron zo goed groeit! Jij ook weer zo'n lekkere slaapkop erbij dus! Milan praat ook arabisch! Toch maar gauw eens afspreken dan Whahaha;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Had verkeerd poppetje gedaan zie ik, staat beetje raar;). Ik deed ; - ) ipv ; ).

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: maar is J een interne of externe? Peter is freelancer en die worden overal als eerste uitgegooid omdat ze natuurlijk te prijzig zijn *zeker in tijden als deze*

@Lemi: Beetje een ongepaste opmerking om zoiets te zeggen bij iemand die komt kijken :S
    Maar je hoeft niet onzeker te zijn hoor, kinderen van die leeftijd draven graag hun zin door en als ze niet weg willen daar dan gaan ze moeilijk doen ;)
    Ahhh Levi eindelijk gepoept!! hehe eindelijk

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lemi; wel een beetje herkenbaar hoor van milan, zo kan beau ook zijn.
    Die opmerking kan misschien ook anders zijn bedoeld, dat jij het negatief opvatte. Ieder kind heeft zo zijn gebruiksaanwijzing, beau was ook een handenbindertje maar is nu helemaal op zijn plek.
    Fijn zeg dat Levi heeft gepoept, lucht vast op!

@Dretjuh; J. zit intern maar heeft ook wel eens externe diensten.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Lemi..hoef je echt niet onzeker over te zijn. Milan had van de week ook zo'n dag. Daar zijn het peuters voor!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Jaa en echt een volle luier joh:$!!

Dees
    Ja dat zou gedeeltelijk zo kunnen zijn hoor en daarom laat ik t nu eerst ff rusten:). Milan is nou eenmaal lekker ondernemend haha

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: Hier is peter altijd extern geweest... en met een crisis als deze kijken ze wel uit voor ze zo iemand aan nemen.

@Chicken: heerlijk he als ze zo'n dag hebben :S pfff not!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; ik blijf duimen!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, ik zit:)

Vanmorgen Lenn weggebracht en doorgereden naar de stad.. Even bij mn werk aan gegaan.. Kopje thee gedronken.. Daarna bij de Hema EINDELIJK een warme sjaal gevonden.. nu nog wanten, die ze daar hadden passen er wel mooi bij, maar zijn wollen en als je er aan trekt kijk je er zo doorheen, dus niet warm genoeg.. Die nog even verder zoeken, maar van vorig jaar kan nog wel een week of wat mee (eigenlijk bijna te klein) als het moet dus dat komt wel.. sjaal was echt nodig, maar gelukkig gevonden.. Daarna bij mn zus langs gegaan.. Toen naar huis, lekkere broodjes gehaald.. En nu op de bank:)

Ga even bijlezen:)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    helleuw

@ Lemi; wat kost dat een energie dan he, zo'n bezoekje. Even lekker bijkomen vanmiddag en laten zakken. Ze heeft het woord 'project' vast niet vervelend bedoeld en ze is het zelf waarschijnlijk ook al weer vergeten. Goed dat hij lekker ging klimmen, weten ze gelijk dat ze daar extra op moeten letten zodat hij niet omver gegleden wordt met mogelijke ongelukken op de loer.
    Vervelend dat je er zo onzeker van kan worden terwijl dat natuurlijk niet nodig is.

@ Dretjuh; duim ook nog steeds :). Recessie of niet, je weet het niet he. kan natuurlijk wel meespelen. Aan de andere kant is een dure externe vaak ook gunstig in deze tijden, geen mensen aannemen geen verplichtingen voor de lange termijn en direct kunnen afrekenen op prestaties.

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Weet niet wat me overkomt: beide kinderen liggen tegelijk te slapen! Jawel! *roept dit niet te hard en klopt voor de zekerheid even af*

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; wat lekker goed zeg! Geniet er ff van!
    Luca ligt al vanaf 11.30 te slapen en beau vanaf 12.15....lekker hoor.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: klopt heb je helemaal gelijk in.
    Die van de provinciale gemeente (essex county countil) zijn hartstikke enthousiast over peter, maar weten nog niet hoe ze dat doen met Budget (tja meestal doe je het andersom, eerst budget dan mensen zoeken..) dus die weten ook nog niks..
    Ik duim ook... heel hard...

@Doortje: wat een rust heb je dan he!!

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: jij met de voetjes omhoog?
    @dretjuh: ik duim mee, het is spannend begrijp ik!?

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; ik lig idd languit op de bank ;)

Hmm volgens mij wordt luca nu net wakker...ja dus :)

Deel Deze Pagina