@Dretjuh, je bent sterk zat! En met de juiste mensen om je heen kom je een heel eind! Ik denk ook dat je beter af bent nu...je moet iemand hebben waar je op kunt bouwen, niet een lafaard... Je hebt mijn nummer, dus als er iets is...call!
@Dretjuh; Is het soort van verlatingsangst wat Dani wakker maakt? Of is het wat anders? Ik hoop dat het een fase is want vermoeiend is het nu wel. @Pooh; We hebben beide niet zomaar de hoop opgegeven, sindsdien gaat het weer super goed en ben echt weer happy. Praten doet wonderen. Hoe is het nu bij jullie? uitslag van de kweek binnen?
Heel goed Deesje! Mooi! Ja, we hebben de uitslag binnen...weet eigenlijk nog niet eens precies hoe of wat..Wim was wel mee, maar kwam natuurlijk met hele verhalen thuis. Het komt er in het kort op neer dat gemiddelde verwachting 20 maanden is, kan een paar weken zijn of vijf jaar...dus weet je eigenlijk nog niets. Vandaag is hij weer opgenomen, morgen wordt hij geopereerd. Ze gaan de tumor uit zijn darmen verwijderen. Want hij gaat te snel achteruit, heeft veel pijn, is heel de dag misselijk en heeft geen honger....kortom zijn ontlasting komt niet langs de tumor en breekt hem op. Zodra dat achter de rug is moet hij op krachten komen en aansterken. Daarna gaan ze beginnen met Chemo...totdat kwaliteit van leven niet meer is gewaarborgd. Zijn lever zit vol met grote spikkels op de scan. En tumoren van 50 duizend cellen (= 1 spikkel) zijn zichtbaar op de scan. Kleiner niet...dus hij zit helemaal vol..het gaat ook door de rest van zijn lijf nu natuurlijk... Mijn dinnetje vecht met chemo tegen haar longkanker en uitzaaiingen in de lympeklieren...gaat volgende week weer een nieuwe chemo in. Slechts 44 is ze met 3 meiden van 18, 18 en 21. Tja..wat moet ik verder zeggen....life is unfair..
ja vond t erg lief dat je me je nummer gaf! jullie zijn allemaal zo lief voor mij, kan dat niet omschrijven, tis gewoon top! Heb absoluut de juiste mensen om me heen, en met een hoop afleiding kom ik al ver! Ik moet nu vooral sterk zijn voor de kids, met Layla gaat t duidelijk wat minder... en die moet ik ff uit de sleur trekken Moet haar en Dani een goed leven bieden en dat kan ik niet als ik ga zitten janken, dat is het t niet waard
@Pooh: jeetje wat n verhalen zeg... zo akelig.. zie ziekte is te verschrikkelijk voor woorden. Mijn moeder zou 3 jaar hebben, inmiddels zijn het er 5.... er valt niks over te zeggen Het is een verschrikkelijke ziekte, heb dr ook geen woorden voor
@Dretjuh, ja t is hell... Ik denk zelf dat het bij Arie niet zo lang gaat duren...zijn lever doet niks meer natuurlijk en hij ziet al aardig geel..... Precies...je kids zijn je alles...je moet jezelf voor hen bij elkaar rapen...ik vind je een topwijf!
Roeltje en familie: van harte met jullie dochter en zusje!! Eundelijk is het lange wachten beloond!! Ben erg benieuwd naar spam en het verhaal!!
@Pooh: thnx.. word er haast verlegen van Jeetje wat verschrikkelijk dat hij nu al zo geel ziet dan. Als het in de organen gaat zitten ben je inderdaad veel verder van huis word er stil van......
Dretjuh Ik wist helemaal niet dat je moeder zo ziek was... Dacht dat ze een chronische ziekte had maar wist niet dat ze er echt een termijn aan gehangen hadden. Wat een vreselijke gedachte... En tegelijkertijd toch weer dankbaar voor het feit dat ze er nog altijd is...poeh! Pooh Het is zeker niet eerlijk...en de beste gaan als eerste lijkt altijd wel... En 44 is zeer zeker geen leeftijd om al afscheid te moeten nemen. Roeltje... kom eens wat positieve vibes brengen.... Dan zien we allemaal ook weer de mooie kant van het leven...
@Poohbeer; te heftig weer voor woorden, idd life is unfair Lekker tegenstrijdig is het wel want a: pijn is ondraaglijk en niet confortabel en b: je wilt dat ze nog zo lang mogelijk bij je kunnen zijn. Is een stoma geen optie? In mijn werk kom ik dit soort situaties veel tegen, soms gaat het zeer snel en soms kan de levensduur nog best lang zijn. Heel veel sterkte gewenst zeg, ook voor Wim en de rest van de family!
Kom een beetje ongelukkig binnen vallen zie ik nu. Weinig tactvol van me... @pooh: verschrikkelijk... Het is echt een klote ziekte @dretjuh: hou je taai meid!
Thanks meiden! T is niet alleen maar narigheid...al die ellende om je heen maakt je dankbaar voor alles binnen deze vier muren...dat is en blijft goed...
@Collo: ze kreeg 14 jaar geleden kanker, uiteindelijk "genezen" en later bleken er uitzaaiingen van die kanker toen te zitten. diverse chemo's gehad en hormoonkuren, en 1 van die hormoonkuren heeft ze al 7 jaar!!! komt maar bij 1 op 100 mensen voor dat het zo lang zo goed blijft gaan. Daarnaast wel tig andere problemen (zoals dr hart) aan overgehouden, maar ze houdt nog goed vol.... ze is over datum zegt ze @Roeltje: wij willen foto's! wij willen foto's! @Pooh: nogmaals thnx en ook... geen woorden voor die verschrikkelijke ziekte... Hoe is Wim eronder?
Heb de 16e rond 15u afgrsproken bij joyce om de kleine yoeri te bewonderen. Wie gaat er mee? Dretjuh, suus?
@Dretjuh, Wim is er op de dag redelijk rustig onder...druk druk druk..onze buurman moeten we ook naar het ziekenhuis rijden, opa gerrit heeft hulp nodig, een vriend van ons met zijn auto etc etc...maar ja sávonds zit hij wel naar muziek te zoek etc... Oud en nieuw was heel weird...elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen terwijl je weet dat het een puinhoop gaat worden. Ik vang hem op en gisteren zei hij nog Als ik bij jou ben kan ik maar een paar snikkies huilen...jij maakt mij kalm
@Pooh; Ohw, had ff gemist dat hij al aardig geel ziet...is over het algemeen niet heel goed. Dan merk je echt dat de lever aan het aftakelen is.. Heftig hoor @Panos; Ik zou ook graag mee willen, dit wel onder voorbehoud. Ik kan J.'s auto mee krijgen, moet zelf die ochtend werken en de kids zijn op de opvang dus zit nog even te dubben wat te doen
Panos Hahaha... tja, heb jij weer! Ben ondertussen mijn aankopen van vandaag aan het uitpakken maar het is zoveel. Zal er zo eens een foto van maken...