ladies wij moeten nog eten...wim komt net binnen, dus ik ben er weer ff weg van! Max is logeren en lotus had een potje...voordat er aangiftes tegen mij gaan lopen
@Panos: ja ik ga mee! @Pooh: jeetje dat is een heel dubbel oud en nieuw idd.... had t zelfde... Fijn dat ie zoveel steun aan jou heeft! En muziek zal m zeker goed doen (wat voor muziek luisterd hij??? puur nieuwsgierig) whahahah aangiftes tegen jou whahaa nu word ie mooi Eet smakelijk @Collo: foto foto foto foto!!
ik kruip mn bedje in.... dani word nu voor de 2e keer wakker vanavond :S Ondertussen heb ik sinds net ook kriebelhoest.. dus dat word een geweldige nacht!
Ha Pooh! Rottijden voor jullie lees ik...sterkte! Pff hier geprobeerd het bed in elkaar te zetten...nou, gaat echt soepel met zo'n buik. Alles doet zeer en ben maar weer gestopt. En ik wil het zo graag doen!
Zooo ben ik weer.(klaar met werken) roeltje al weer na huis jeetje wat snel! @pooh MOPPPIE!!!! (sorry caps) hoe gaat het met jou? jeetje wat heftig dikke knuffel
en nog maar wat... Ik ben er echt blij mee... Meeste kleding is echt in nieuwstaat. Mooie setjes van de Prenatal, Noppies, Dirkje, Dutch Design Bakery, Name It etc etc... Ik ben in 1 klap klaar voor Lizzy in maat 80...
Collo.........te aso jij! haha shopaholic! @Littlewonder, thanks meis! Hoe is t met jou? Met je kinderwens? Sorry wil t niet oprakelen! @Dretjuh, mmm...muziek heel varierend....meestal NL...bleh...hoewel Hazes, de Dijk, Anouk en Kane kan ik wel waarderen...
roeltje: Gefeliciteerd!! En wat snel zeg!! Wow!! En nu al thuis ook.. Wow. Wat vind lenn ervan of is hij uit logeren? Geniet maar lekker en rust goed uit. Je weet: we lopen niet weg!!
Dees Nee, van een mama hier van ZP die vlakbij woont. Koop ik vaak kleertjes en tegenwoordig neem ik vaak de hele bende in 1 keer over. Soms zitten er wel wat dingetjes bij die ik zelf wat minder vindt. Maar soms staan die Lizzy juist erg leuk, terwijl ik die nooit zelf had gekocht. En als het niks is, gaat het alsnog op MP.
@ Pooh; lekker spuien hier en meekletsen kan ook een beetje helpen . @ Collo; echt geweldig, wat een leuke dingen zitten er bij en inderdaad, helemaal compleet gelijk. @ hier; filmpje gekeken, drankje gedronken en lekker relaxt (val altijd in slaap tijdens films) nu naar bedje toe. Morgen droog! Joepie, nog even onderhandelen over waar we naar toe gaan .