December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haiiii!!!!
    net uitgebreid aan het voeden gegaan.. ze heeft aan beide borsten veel gedronken.. ligt nu lekker te slapen.. wij gaan ook zo.. voel me echt super.. paar hechtingen maar weinig last van..
    lenn wilde niet naar bed dus die ligt op de bank.. brengen we zo naar bed..
    wil heel graag dat de bv lukt dus krijg een kraamhulp met bv ervaring..
    tot morgen!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; wat goed!! ben zo blij voor je.
    lekker thuis bijkomen nu.
    morgen krijgen we spam? :D

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

prima hoor :) hier even geen kinderwens botert hier niet zo lekker op dit moment,nu is het gelukkig weer wat rustig.maar we zien wel waar het schipstrand.en wat de toekomst ons brengt.

4. littlewonder23

wat fijn om te horen lieverd.
    slaap lekker voor straksjes.

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ik duim voor alle goeds meis...kop op! KNUF!

6. littlewonder23

komt wel goed me moeten gewoon samen aan dingen werken. en bepaalde dingen laten.dan moet het toch wel goed komen lijkt me:)
    heeft alleen tijd nodig.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Ga maar lekker slapen meid. Vind het een raar idee dat je meisje er eindelijk is en je niet meer zwanger bent. Ik moet echt even switchen... Een mooie foto zou me wel helpen......hint hint... Nee hoor, we zien haar morgen hoop ik wel. Ga maar lekker slapen!

8. littlewonder23

nou dames ga me bedje opzoeken.
    slaap lekker voor iedereen.
    spreek jullie waarschijnlijk morgen

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Littlewonder, je hebt helemaal gelijk!

@Roel, geniet en ga lekker slapen...we ontmoeten haar morgen wel! X

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi ben eigenlijk helemaal niet moe.. foto staat op hyves en fb.. morgen de rest

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat ziet ze er al gaaf uit voor een baby van een paar uur oud! Prachtig Roel, dat hebben jullie goed gedaan. En wat heerlijk dat het allemaal zo soepel is gegaan. Het is jullie zo gegund na alle toestanden met Lenn net na de bevalling.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    ohm ik kan echt naar die foto blijven kijken.... wat een heerlijk mupke. Ben zo ongelofelijk blij voor jullie.

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Roel, wat een plaatje meis!
    Adrenaline noemen ze dat..;) je kan toch ook uren blijven kijken naar je pasgeborene...!!!!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi ze ligt nog lekker te slapen.. ik lig er inmiddels ook in.. ze heeft alleen wat problemen om op temp te blijven dus blijven met kruiken lopen haha.. lekker warm ingepakt

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @roel..zet je morgen...uh vandaag ook foto op zp? Ben zo nieuwsgierig!!!!

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    aaaaah chicken bij jou begint het nu ook echt te korten joh! ZO LEUK! :D
    En wat betreft de mail: alvast bedankt ;)

@all: goedemorgen! :D

Gisterenavond even een kop koffie gaan drinken bij de nieuwe buren, even werd wat langer en uiteindelijk lag ik om 0.45 pas op bed... MAAR we hebben WEL leuke buren en dat is zo belangrijk en gezellig ;)

@hier: ik ga zo nog ff 1 dagje werken, om vervolgens weer heerlijk 4 dagen bij te tanken en vanavond eindelijk weer TVOH kijken! :D

@roel: hoe is de eerste nacht gegaan met jullie prulleke? Wil het happen tijdens de bv een beetje lukken? Kun je ze goed aan de borst krijgen alleen? (ik weet nog dat ik daar de eerste dagen met beide kids soms wat strubbelingen had...vandaar)

MOOI MEISJE IS ELISE!!! :D

Nu ga ik, doei!!!!

ow, en Dretjuh: KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFF (je snapt 'm, ik had nog niet gereageerd op de berichtjes)

@Pooh: heel veel sterkte met je schoonvader, wat een ellende zeg, arme Wim, en jullie ook natuurlijk...En vooral ook arme schoonpapa...:(
    Daarnaast ook heel veel sterkte en kracht voor je vriendin! Hopelijk pakken de berichten bij haar WEL positief uit!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen..
    vannacht tot half twee was ze tussen slapen en walker in.. lenn gelijk wakker natuurlijk.. dus die heeft met mn man beneden geslapen.. niet ideaal maar man en lenn hebben heerlijk geslapen..

driinken wilde ze niet echt.. vanmorgen om 6uur hoorde ik lenn al door de kamer wandelen dus er maar uit gegaan.. om 7uur man wakker gemaakt (was ingedommeld) en elise verschoomd.. klein frummeltje.. sindsdien ligt ze aan de borst.. wel aanklooien maar gaat op zich prima

18. mroos

mroos Niet meer actief

Wat een prachtig meisje roel! En wat petit, 3030 gram! (vergeleken met de 5 van Abel zeker.. haha).

Super dat je de bv gaat geven, de eerste week is het zwaarst, daarna wordt het vanzelf makkelijker.Hopelijk krijg je écht iemand met ervaring, want dat heeft hier(zelfs de tweede keer..) veel geholpen.

Abel en Boaz slapen nog, even rustig wakker worden dus:).

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: wat lijkt jullie dochter veel op jou!! OHOO schrok ervan :) maar wat een droppie zeg!!
    Wat goed dat je je zo lekker voelt!! Nu hopen dat de BV gaat lukken *duim voor jullie* maar ze heeft al gedronken aan beide borsten dus t begin is goed!
    In het begin is het zeker aanklooien, jullie moeten wennen aan 4 personen in huis, iedereen moet opnieuw wennen aan elkaar en aan de situatie. Maar zoals Mroos al zei: dat komt wel goed!

@Collo: jeetje mina wat n hoop kleren!
    BETER!!

@Hier: Ik geloof dat Dani een stuk of 10 keer wakker is geweest vannacht en dat overdrijf ik dus niet :(
    Echt om het uur of wat werd hij wakker, hoesten.. drinken.. schone luier... gewoon huilen.. knuffels achter t bed gooien.
    jeetje wat word je daar moedeloos van zeg

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat goed zeg, zo lekker thuis met zijn viertjes. Hoop dat je een super kraamhulp krijgt, kan zo veel verschil maken. Volgens mij zijn ze ook steeds beter in het begeleiden van bv. Geniet er van!

@ mroos; oh dat is lekker, uitslapende kindjes (waar bestel je die?)

@ hier; (bijna) droge dag vandaag, eindelijk! Wij zijn er al bijna vandoor, we gaan lekker naar het Griftpark in Utrecht, diertjes kijken en lekker spelen.
    Verder heeft Maura inmiddels een flinke blafhoest, zit Dennis' hoofd volledig verstopt en ben ik weer benauwd, lekker stel :p.

Deel Deze Pagina