@RiTi: lekkere ziekenboeg dus t sukkelt maar aan he Mag hopen dat jullie snel opknappen, als zoiets eenmaal in huis is dan krijg je het er met moeite uit. Veel plezier in het park, zal ongetwijfeld leuk worden
@ dretjuh; ja rotvirusje . Maar zoals met zo veel dingen schrijf ik wel dat we ziek zijn, maar eigenlijk niet dat wel beter zijn. Want dat zijn we ook heel vaak .
@Riti, veel plezier meis en beterschap voor jullie! @Roel, logisch ook dat Lenn van slag is...hopelijk komt de voeding snel op gang! Geniet van jullie prachtige meid! @Dretjuh, jeeee wat een boutnachten zo! Je kunt er alleen zo weinig aan doen he?! Sterkte meiske! @Suus, thanks meisje! Meer dan afwachten kunnen we niet... @MRoos, heerlijk dat de boys uitslapen..doet Lotus ook altijd. Die begint nu net te ontwaken...slapertje...maar ja die slaapt s'middags ook niet meer.
@uitslapen: Mijn kids zijn het weer kwijt deze week.... Beiden 7u wakker. Mama is moeoeoeoeoeo.... Zeker omdat Duuk gewoon een fles heeft gehad vannacht. @pooh: Nogmaals sterkte. Erg hefitg! @dretjuh: Wat rot dat de nachten nog steeds zo waardeloos gaan.... @roeltje: Genieten van je mooie gezinnetje! En super dat je BV wil geven. Idd wat iedereen zegt, het opstarten kost best wat moeite, maar als het eenmaal loopt is het geweldig! Echt! @collo: My god, wat heb jij veel gekocht. Haha!! Zit rustig thuis te wekren. Hebben vanmiddag buurtborrel georganiseerd door vriend en 2 buren. Alleen minder handig dat ze dat van 19 tot 21 doen. Spitsuur met de kids... OOk heeft die flapdrol de babyfoons niet getest (borrel is op carport 1 huis verder) of oppas geregeld. Zo vermoeidend. WIj botsen altijd op dit soort dingen. Hij denkt te makkelijk. Ik te moeilijk. En we hebben een last minute ruzie nodig om afspraken te maken. Ben het beetje zat iedere keer 'problemen' te moeten aanzwengelen. Verder istie wel lief hoor, alleen dit ziet ie gewoon niet.
Goedemorgen @Roeltje; Wat is Elise een plaatje En ohw wat lijkt ze op jou!! Precies jou neus Goed zeg dat ze al zo lekker heeft gedronken, hopelijk krijg je een leuke en goede kraamhulp! @Suus; Leuke buren zijn erg belangrijk! Goed om te horen dat het zo gezellig was. @RiTi; Tjee, jullie zijn idd echt een lekker stel zo bij elkaar Beterschap en veel plezier in het park. @Dretjuh; Damn, wat een nacht zeg @hier; Heerlijk geslapen, Beau werd om 7.15 gillend wakker en schreeuwde maar "au!" "au!" Volgens mij komen bij hem nu de kiezen door.. Papa lag nog in bed en Beau is er toen even bij komen liggen...alleen duurde dat niet lang. Beau had schijnbaar even zijn luier vol gepoept en kennelijk was die iets gaan lekken...Bah! Het hele bed vies Dus tja het bed zit nu in de was..mijn kind is weer van zijn obstipatie af dankzij de druiven van gisteren..lekker dan
@Riti, haha, ik heb Abel natuurlijk wel om 3 en 6 uur al even gezien. @Dretjuh, pff, die nachten zullen je idd opbreken zeg, wat ontzettend vervelend! Heb je het idee dat hij er een spelletje van maakt of dat hij er niks aan kan doen? Wat Boaz nou weer heeft.. Gisteravond zat hij wat boos te zijn bij het traphekje naar de keuken toe. Daarna begon hij ineens te krijsen dus wij dachten dat hij nog steeds boos was dat hij water kreeg ipv sap(jaja..), vonden het al wat overdreven. Toen hij bleef huilen bleek dat hij pijn had in zijn rechtarm, bij zijn elleboog, hij liet het de hele tijd slap hadden. We dachten eerlijk gezegd dat hij zich een beetje aanstelde, dus naar bed gedaan en gedacht dat het vandaag over zou zijn. Niet dus, hij wilt echt niks doen, krijsen als je eraan zit, beweegt de arm zelf ook niet. Dus maar een afspraak bij de HA gemaakt(voor de 4e keer in 4 weken.. eerste 3 keer voor Abel), en ben nu ook nog eens vergeten of het om 10 voor of 10 over 11 was, bah.
@mroos; Anders bel je weer even met de praktijk over de juiste tijd. Wat vervelend zeg voor Boaz, veel succes straks.
@mroos: Heerlijk he die nachtvoedingen....?! Hier wil uk2 ook nog geregeld een fles.... Wat sneu voor Boaz! Hopelijk niks ergs aan de hand!
@Dees: aj arme beau met zn poepluier, dat zal idd gestonken hebben @panos: leuk een buurtborrel! @Mroos: Dani kwam eerst gewoon rond half 1 en wilde hij bij mij liggen en sliep ie lekker door. Maar sinds dat gedoe met peter komt ie echt 6 tot 10 keer per nacht, hij huilt gewoon... ondanks dat ie bij mij ligt. Normaal zou ik hem laten huilen, maar mn moeder kan dr ook niet van slapen. Ik denk niet dat Dani er een spelletje van maakt, want hij zit 's nachts kennelijk niet lekker in zn velletje. maar ik hoop toch wel dat t snel over is... Hij MOET perse drinken anders is de kamer te klein, dus heb een literfles met water en een minischeutje diksap erin naast bed staan. Tis gewoon te zot voor woorden ook @Mroos2: joh wat sneu, kennelijk is er iets met zn arm Erg als je niet weet wat, je staat dan zo hopeloos erbij... Succes bij de HA @hier: net ff boodschapjes gedaan voor t eten vanavond, heb een paar bloemetjes voor layla gekocht (roze gerbera's) daar zeurt ze al een hele week om, en van die zwitsal adem vrij doekjes zodat die snotneusjes niet kapot gaan. Als Dani strakjes op bed ligt een beetje knutselen en schilderen zodat ze iets moois kan maken voor mn oma int ziekenhuis.
@dretjuh: Wat rot voor Dani (en voor jou natuurlijk). Hij zal de spanningen ook wel voelen en zijn vader missen. Het is en blijft een moeilijke situatie. Ook voor de kids.
ja inderdaad... zullen ze wel voelen, prik er maar doorheen en maak t er beste van. jeej heb mn digid binnen, kan ik wat meer zaakjes regelen
@Dretjuh; Goed werk, nu kun ook jij weer verder! Veel succes vandaag meid, je kunt het. Hopelijk wil Dani zo nog even wat slapen.
kinderbijslag aanvraag is de deur uit, inschrijving woningbouw + al een reactie is gedaan, geld op rekening gestord.. jaja t word wel iets met me ahum.... 11 jan een sollicitatie voor schoonmerk werk bij het bungalowpark in de efteling, zou ook leuk zijn.. is maar voor 10 uurtjes in de week maar tis beter als niks ben nu met layla aan t schilderen (lees.. kliederen) iets moois maken zit er nu niet in bij dr
kraamhulp is super.. een wat oudere vrouw met heel veel bv ervaring.. elise lijkt een natuurtalentje te zijn, hapt goed aan en drinkt veel.. net gevoed en man heeft lenn naar bed gebracht.. elise ligt i n de kinderwagen naast me en ik heb op bed een boterham gegeten.. thee nog oprinken en dan even slapen.. alleen vanmiddag wat bezoek. de rest komt morgen of overmorgen..
@ Dretjuh; goed bezig! DigID is zo handig, scheelt veel tijd ook. @ Roeltje; twee natuurtalentjes dus, klinkt heerlijk! @ Mroos; oei dat klinkt wel een beetje naar die arm van Boaz. Doet me denken aan uh, vroeger noemden ze dat wel eens een zondagsarmpje, iniet de schouder maar de elleboog schiet dan net uit de kom. Hopelijk valt het mee straks en heeft hij gauw geen last meer. @ hier; park was leuk! En het speelhonk herondekt. Eigenlijk een compleet ingerichte peuterspeelzaal bij de kinderboerderij en de speeltuin, maar dan met open deur. En geen leiding dus je kan je kind er ook niet achter laten . Maar wel heel leuk en gezellig opwarmen, veel mooi en ander speelgoed, koffieautomaat....ideaal! En ze organiseren regelmatig activiteiten voor kinderen van 0-4, een uurtje voor een euro, meestal een knutsel-achtig iets.
thee is op.. nog even slapen voor lenn bij het bed staat te stuiteren.. mannetje is stik jaloers, maar met veel uitleg en geduld gaat het iets beter.. vanmiddag gaat hij met papa naar de eendjes als ik ga voeden.. ben nog helemaal van de wap haha.. zo raar, ik heb ineens 2 kinderen ipv 1.. en zo trots als een pauw op allebei dat gezegd hebbende ga ik nu proberen te slapen, of elk geval rustig liggen..
@RiTi: goh wat grappig zoiets, goed dat je dat ontdekt hebt! @Roeltje: Je bent met recht trots op je beide kids! Met Lenn komt dat vast wel goed, Elise is net een halve dag oud dus hij moet nog erg wennen lijkt me. Maar dat zal vast met de dag beter gaan!
@riti, het was idd een zondagsarmpje, we hebben er niet aan getrokken dus geen idee hoe hij het klaargespeeld heeft(een verkeerde draai tussen de spijlen van het traphekje denk ik..). Ze heeft hem iig teruggezet en hij deed het weer haha, niks ergs dus. @Dretjuh, hij zal idd de spanningen wel voelen en papa missen, sneu hoor. Gelukkig heeft hij aan jou een geweldige mama. Hoe meer je er aan toegeeft, hoe sneller hij hopelijk weer beter slaapt. @Roeltje, klinkt super allemaal! Lekker genieten dus, heerlijk!