@ Mroos; haha echt joh? fijn dat het nu dus over is! Had het ook veel vroeger, en als je er gevoelig voor bent (of de bouw naar hebt eigenlijk) dan kan het nogal snel gebeuren, ook zonder sjorren. Al had ik wel een grote broer die me graag meesleepte. Hij 'piepte' dus inderdaad niet voor niets. Wel een hele onderneming weer naar de ha, maar goed, het is weer opgelost.
@Riti, hij heeft het al een keertje eerder gehad, toen dachten we aan zn schoudertje en zijn we naar de HApost gegaan. Hij zal er dus inderdaad wel gevoelig voor zijn.. De HA heeft me nu geleerd hoe ik het zelf terug kan zetten, dat is dan wel weer fijn haha.
@ Mroos; wow stoer! En ook gelijk voor een schouder? Voor als het die toevallig is . Kan me de laatste keer nog wel herinneren, toen kregen mijn moeder en oma hem niet terug, dat deed zeer . Was toen al ouder, daarna nooit meer gebeurt.
Zit in dubio, dit is wel een handige middag om een rondje stad te doen en even leuk wat uitverkoop te scoren. Heb alleen helemaal geen puf, en dan ook nog eens al die mensen met het zelfde idee, rijen bij de pashokjes, niets kunnen vinden.... Denk dat ik al besloten heb dat ik iets anders ga doen
@roeltje: Heerlijk genieten zo!! FIjn dat het zo goed gaat!! @mroos: Toch een zondagsarmpje. Fijn dat het opgelost is! Hopelijk was dit de laatste keer en hoeven jullie het nooit zelf terug te zetten.... Net het boek kidsproof vakanties in zuid europa binnen gekregen. Nu lekker bladeren. Me heppie! Heb alleen de neiging door te slaan en de hele serie te bestellen....
@Riti, Haha, jou moeder en oma waren ook al expert in terugzetten dus. Kan jij je ook ergeren aan drukte als je alleen bent ja? Ik niet, vind het heerlijk, val ik juist lekker niet op haha. Ik zeg dus, doen! Even lekker alleen iets doen nu het nog kan omdat Dennis thuis is! @Panos, de hele serie vakanties of boeken..?
@Mroos: fijn dat het toch zo snel is opgelost al!! @Hier: heb brownies in de oven staan hmmmmmmmmmm ruikt al lekker!
@mroos: Word helemaal hebberig van al die mooie vakanties! Heerlijk wegdromen zo... Alleen wat gaan we kiezen?! Wil de hele serie boeken wel. Ze hebben namelijk ook een variant voor dagjes weg en weekendjes weg. En dan net ff anders. Me heppie en hebberig. ZIn om helemaal los te gaan aan de vakanties en minitrips.
@ mroos; mmm drukte op zich vind ik heerlijk, maar mensen kunnen me zó in de weg zitten als ik een doel heb. Ben al bijna onderweg . Doel de deur uit gedaan en ik ga voor een beetje inspiratie op doen (en langs het museum, want het lijkt me leuk met Maura binnen kort naar het Nijntje museum te gaan). Zit hier getuige te zijn van hoe Maura al haar middelen en mogelijkheden inzet om papa zo ver te krijgen haar uit bed te halen en wat leuks te gaan doen (te laat naar bed, ze is er over heen). En aan de andere kant Dennis die mopperend hardop probeert te bedenken wat wijsheid is en hoe dat nu moet met zijn plannen voor vanmiddag. Gemeen van mij maar het is zo grappig. Maar dat blijft het vast niet zo zonder middag slaapje dus ik ga lekker de deur uit vanmiddag .
@RiTi; Net als wat mroos zegt, ik vind het juist wel wat hebben als het zo druk is..iedereen is op zoek naar hetzelfde Je valt totaal niet op in die menigte. Leuk idee zeg van je mail, zo kom je nog eens ergens. @mroos; Aiii toch een zondagsarmpje zo te lezen Hij doet nu weer alles met zijn arm? Wel handig dat je nu zelf weet hoe je het armpje terug kan zetten. @Roeltje; Klinkt alsof je het helemaal naar je zin hebt, super zeg! Geniet ervan meid! @hier; Offertes zijn getekend, restschuld was een probleem...bank kon deze 'opeens' toch niet accepteren... Nu dus een offerte bij een andere bank getekend, kan nu binnen een week rond zijn *fingers crossed* Hebben nog tot 23-1 de tijd
ff inademenen... heb net, eigenlijk geheel tegen mijn principes, yoeri toch maar een speen gegeven.. soms issie echt moe maar lukt het niet om te slapen en dan sta ik er dus met de pink in zijn mondje naast... niet handig 's nachts, met bezoek of met een wakkere lianne.... en... het is stil.... sowieso dit weekend al starten met kolven en volgende week flesje.... cb raadde het ook aan om eerder te beginnen met kolven en flesjes dn 6 weken en speentjes was het antwoord: gewoon doen het is al druk zat met een 2de en zo te zien gaat de bv super.... maar goed. toch ff slikken weer..
@joyce: Welkom in de wereld van de perfectionistische controle freak ! Je gevoel is herkenbaar... MAAR... laat het los! Als een speentje Yoeri helpt met slapen en zorgt dat er wat meer rust in huis is, prima toch?! Miss is het maar tijdelijk en kan je er dadelijk weer mee stoppen. En anders is een rustige en slapende Yoeri ook veel waard denk ik.
ok... Toch niet... Meneer had gespuugd en zo te zien wat er nog meer dwars. Hij is nog steeds boos dus ff geknuffeld en gemasseerd. En nu mag hij ook alweer bijna eten.. Ben alleen weer gezegend met'n overdreven toeschietreflex dus ff hoesten en proesten en Hoor't naar binnen klotsen maar goed. Roeltje ook bij jou Komt't vast goed met de bv!! Als ze nu al zeggen dat elise een natuurtalent is Komt't helemaa goed zeg ik.. Succes en lekker genieten vd rust hoor!! Doe ik ook nog steeds te weinig en das niet bepaald handig. Vannacht 2uur zittend geslapen want was weer tijdens'n voeding in slaap gevallen... Oeps
Wat ben ik toch een muts.... Door al dat geklets over BV mis ik het opeens weer. Suffe hormonen, niks voor mij.... Ken mezelf de laatste tijd niet terug. Btw, dit moet jullie er natuurlijk niet van weerhouden er over te kletsen. BV (als het goed gaat) is natuurlijk gewoon super mooi en fijn! @joyce: Wat vervelend! Hopelijk gaat Yoeri dadelijk snel even slapen. Pittig he die nachten? Sterkte!
panos: dacht je echt dat je alleen in die wereld was? Kan er ook wat van hoor haha. Ik laat't ook los anders zou ik er niet 3weken aan beginnen!! Maar is wel ff slikken... 'T is wel logisch dat hij'm nodig heeft.. Drinkt vaak zo kort dat de behoefte echt niet gestild is maar de honger wel. Echt'n verschil met Lianne die zeker 2keer zo lang dronk... Maar goed die was 'n honger lap en had ook last van't reflex... Ben benieuwd wat't spee doet maar heb wel goede Hoop... Maar goed niet teveel gaan hopen want dan Komt't niet uit
@Panos; Je hebt helemaal gelijk, herken mijzelf ook goed in je schrijven. @Joyce; Denk aub ook aan jezelf hè meid, je rust heb je hard nodig! Brrr heb het koud, heb mezelf maar toegedekt onder een fleecedekentje.. Straks om 15.30 mijn alarmtelefoon halen, om 16.15 bij de 1e client zijn. Om 18u weer naar huis om te eten en om 19.30 mag ik aan mijn avondpakket beginnen tot jaja 21.30!! *zucht* gaat weer lekker met die gebroken diensten...zitten weer flink wat gaten tussen.
huh wat had je gemist dan? Denk dat ik't dan ook mis want volgens mij kloppen je antwoorden. Nachten zijn zeker pittig ja. Overdag is pittig Cls't kleine dametje thuis is en dan kun je 's nachts dus niet uitrusten daarvan... En Yoeri heeft vaak rond 00uur'n onrustig huiluurtje. En anders is dat rond etenstijd of Lianne bedtijd...
@Joyce, Abel is nu 8 weken, zit nog geen ritme in en de nachten zijn vaak ook niet ideaal, maar Gijs en ik zeiden gister voor het eerst tegen elkaar dat we er aan beginnen te wennen, ons gezin met z'n vieren, we zijn ook minder moe dan een paar weken geleden, terwijl we qua slaap denk ik niet veel meer pakken.. Komt goed! enne wbt de speen, gewoon lekker doen. Abel helpt het af en toe ook. Alleen maar prettig.