December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh!! Nou snap ik je.. Panos kan me je gevoel helemaal voorstellen!! Is ook echt super om te doen. Vond't vreselijk om bij Lianne vd stoppen en ben zo blij dat ik't nu weer kan ervaren... Maar kun je ons dan niet voorzien van ervaringsadvies? Dan kun je toch 'n beetje in't sfeertje blijven hangen.

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dees: dank je, probeer ik ook maar soms best lastig. Wil op'n dag dan teveel doen of er komt bezoek me Lianne gaat lastig slapen en als die slaapt is Yoeri weer wakker... Maar goed. Ga straks ff lekker tukken!! Ff nog wat melk erbij proppen, thee drinken met grote man en slapen.Lianne is bij opa en oma en komt pas tegen 5uur weer.

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Sla onderstaande post over en lees deze pas over 8 weken. Lekker op je roze wolk blijven zitten!

@mroos: Herkenbaar! Hier heeft het ook wel even geduurd voor we weer geland waren... Weet niet meer precies wanneer trouwens. Het begin met kleine kids is echt niet grappig. Tuurlijk zijn ze lief en mooi. Maar het slaaptekort is killing!! En ook dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen en je trukendoos moet inzetten. Wat werkt niet, wat wel. Trial and error. Pittig! En dan het je al een peuter rondhobbelen die errug moet wennen aan de nieuwe situatie. Poeh, word alweer moe als ik eraan denk...

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    mroos. Wat zielig van boaz!! Hoop dat abel snel'n ritme vind maar fijn om vd hopen dat't steeds minder vermoeiend is :)

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos: das de spijker op z'n kop of zoiets (ben spreekwoorden kwijt door hormonen) zeker als die peuters ook nog eens puberen

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Klinkt misschien heel ego maar ben ook best blij dat we die periode voorbij zijn :)

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Ben je gestopt met lezen? Sla de volgende pagina's maar over voor de zekerheid...

Hier heel dubbel gevoel... Aan de ene kant kan ik heerlijk wegdromen bij zo'n klein hummeltje, maar aan de andere kant ben ik zo BLIJ dat uk2 6 maanden is!!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het is ook allemaal heel dubbel, zo'n lief klein hulpeloos mensje is ook heel leuk.
    Maar ohw wat waren Beau en Luca verschillend toen ze nog zo klein waren, dat van die trukendoos is ohw so true...

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Dat niet snappen waarom ze huilen en wat je moet doen (behalve hem voor de 100e keer aan de tiet gooien wat uiteindelijk ook geen oplossing is...). En dat weg sneaken op je tenen omdat ie lijkt te slapen en dan net als je op de bank zit en je voelt dat je lichaam ontspant. Echt net op dat moment hoor je weer gepiep uit de babyfoon. AAAAAAHHH!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    uhm, ik ben de rare nachten gewend he;) Aangezien onze terrorpeuter geen nacht doorslaapt;) Dus nachten met weinig slaap zijn hier geen uitzondering:D

Net Elise lekker gebadderd.. Stom om te denken dat ze dan wil drinken haha.. Die lag lekker te tukken natuurlijk.. Straks maar weer een poging.. Ze drinkt echt super.. is maar 80 gram afgevallen tot nu toe.. Nu even kleien met Lenn..

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Ik zei nog zo: NIET LEZEN! Lekker genieten jij van je mooie gezinnetje!!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wow nu al kleien met lenn terwijl je net bevallen bent, petje af hoor! die respect voor je!

13. mroos

mroos Niet meer actief

Dat is nou PRECIES de fase waar ik nu inzit hahaha.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha Lenn komt met klei naar me toe.. Ik zit met een plastic onderbord op de bank :D Kraamhulp is aan het stofzuigen, man is geboortekaartjes aan het halen.. Hoef straks pas te voeden, dus kan mooi even.. Hij is al wel met mn man naar de eendjes geweest maar heeft nog weinig aandacht van mij gehad helaas.. Dus even goedmaken :D

Krijg zo geloof ik ook nog visite.. tot vanavond!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oooooooooooooooooooooooooooh!!!! Roel, je bent bevallen!!! Hoe heet ze??? even teruglezen hoor!! Jeetje, enrom gefeliciteerd en ik hoop dat het een 'fijne' bevalling was! kuzzz

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    mooie naam, roeltje!

pffff, ik raak helemaal in de war van al die emails in mij postvak!!! Jeetje, wat veel :):)

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wauw Roeltje gefeliciteerd met jullie meissie!!! :D :D Geniet van de heerlijke dagen!

@ Kleine baby's jullie hebben gelijk dat het pittig is en snap dees en panos ook wel dat het lekker is dat ze nu wat ouder zijn, heb het ook hoor lekker dat uk2 doorslaapt en zich zelf steeds meer kan vermaken maar merk ook naarmate de weken maanden worden dat het weer begint te kriebelen.....zucht.....nummer 3 komt ooit hopelijk maar niet eerder als de mannen op school zitten. haha en me hoofd zegt ook echt wel nu een 3e is niet slim ;) maar ja me gevoel!!! haha
    Verder alles goed hier! Ook hier nog steeds bv en bevalt me prima! Nog niet vanplan te stoppen!

@Rest hoiiii!!! Hoe is het verder hier?!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    beetje raar idee dat mn huisje dalijk leeggehaald word :(

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Sterkte dretjuh..

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Sterkte Dretjuh!! Het blijft een *piep*situatie...

Deel Deze Pagina