doortje sorry helemaal overheen gelezen maar is geen probleem dus.. ga het straks gewoon proberen. thanks!
ja helaas komen kindjes nog steeds niet met gebruiksaanwijzing... met bv vond ik wel handig dat het altijd mag en dus ook als troosten kun gebruiken in het begin.
thnx meiden..... tis gewoon erg rot nu baaj the way... ik lees net op hyves dat Caruli vanochtend is bevallen van dochter Ziva!
ik spring onder een heerlijk warme douche (onze nieuwe douche is zoooo fijn!) en ga dan voeden. Hopelijk heeft iedereen een rustige nacht!
whaha het regent baby's...... zucht.... ik wilde ook zo graag een 3e kindje zucht oke vrijgezelle mannen WIE WIL!! whaahahaha sorry..... soms word ik melig van verdriet
kruip zo mn bedje in... ik hoop op een wat betere nacht.. Tot nu toe is Dani een keer wakker geweest maar weer terug in slaap gevallen, dus tot NU toe een betere avond dan de afgelopen 1,5 week.. *afkloppen*
Ligt hij inmiddels al op zijn eigen kamer? Dat zal misschien voor jou ook schelen dat je niet meer van elke kik van Dani wakker wordt. En misschien gaat hij dan ook weer slapen als hij merkt dat hij niet meteen aandacht van mama krijgt? Of werkt het zo niet bij Dani? Hoop dat jullie allebei lekker slapen vannacht. De brownies waren trouwens heelijk....
@Dretjuh; Niet leuk zeg Sterkte vannacht! @hier; Ik kruip ook mijn bedje in, mijn dienst zit er weer op en ben toe aan wat slaap. Tot morgen!
Roeltje. Hier ook tussen door verschonen!! Ook mode poep en wakker word reden. Soms ligt Yoeri daarna als klaar ligt voor de 2de rond ook weer zo te pitten en probeer dan wakker te maken maar gezien't spugen ga ik er maar vanuit dat hij toch wel genoeg heeft gehad. In kraamweek eng tip gehad met koud handje wakker te maken maar sliep meneer gewoon doorheen maar goed dat was je vraag niet. Overigens geef ik per voeding 1 borst inmiddels... Dus toetje ook.. heb weer zo'n heftig reflex dus ander krijgtie't toetje ook net'n noodgang en zo gaat't ook goed. Cb vond't ook goed. Naar't is echt weer puzzelen . Yoeri is makkelijker en rustiger dan Lianne en toch is't hanessen... Gek he? Wel leuk trouwens dat jij ook startend bv met ervaring bent. Hier gaat't goed maar toch ook weer zoeken. Dus als je kraamhulp goede tips heeft ... Hier heb ik de kraamhulp tips gegeven... Haha
Dretjuh ik sluit me bij collo aan. Heb je dani overigens al uitgelegd wat er aan de hand is? Ms stomme vraag en ms heb je't al gedaan maar merk bij Lianne dat als we dingen uitleggen vooraf of achteraf ze zich er eerder bij neerlegt... Of uitleggen dat je snapt dat hij papa mist en dat jij papa ook mist en helaas ook niet weet waarom maar dat je veel van hem houd en je alles gaat doen om't voor hem en z'n zusje leuk te maken en dat ook jij verdrietig bent maar dat dat echt niet door hem komt en dat jij wel blijft en dat als je ms even weg bent het altijd maar kort is ofzo? Heel verhaal geworden en ms vind je't stom of heb je't al gedaan me denk je waar bemoeit ze zich mee maar goed. Was't eerste wat me vd binnen schoot...
Nou, hier eindelijk alles rustig in huis.. Elise wilde niet drinken.. Krampjes.. Na 1.5 uur geklooi was het duidelijk.. Een enorme poepluier.. Ondertussen Lenn wakker.. Gelukkig ging hij vrij snel slapen naast papa.. Elise meegenomen naar beneden om te voeden.. Na een paar flinke slokken was ze eindelijk tevreden.. Ligt nog even in de box en leg ik zo over in de wagen.. Dan zelf ook lekker slapen.. Had het wel verwacht.. Vanmiddag zat ze te persen, maar kwam niks. Wel sneu.. Nog even nieuwe kruik maken en dan lekker slapen.
@Collo: heb nog brownies over dus als je zin hebt ehm.. dani vertikt t nu om op een eigen kamertje te slapen, maar hopelijk komt vandaag zn eigen bedje dan zal ie vast beter slapen. @Joyce: nee heb Dani eigenlijk helemaal niet uitgelegd wat er aan de hand is. Zou t helpen ja? Ik heb m eigenlijk niks verteld omdat ik toch denk dat ie dr niks van snapt. Maar je weet inderdaad maar nooit, die kleintjes snappen soms meer dan je denkt. Ga t toch proberen vandaag! thnx @Roeltje: dat jij om 3.53 nog tijd maakt voor ZP zeg whahaha, gekkie.. lijkt me heel vervelend voor zo'n pasgeboren baby als je krampjes hebt en dan ineens zo'n poepluier. Die kids van mij produceerde toen alleen wat zwarte mini poep maar kennelijk kan een volle luier dus ook @Hier: opzich wel redelijk geslapen. Dani is een keer of 3 geweest, heeft ook veeel minder gedronken dan de rest van de nachten. Was rond half 8 wakker, ben nog wel dood moe maar vergeleken met de rest van de week mag ik niet klagen denk ik
Goedemorgen dretjuh! Ik denk ook dat uitleggen best wel helpt, die ukken snappen echt wel wat. Fijn dat je iets beter hebt geslapen.
dretjuh was tijdens het voeden aan het bijlezen haha.. en was te lui om van de bank af te komen dus tja.. fijn dat het vannacht beter ging.. was je ook wel aan toe.. ik ga mee met de tip om Dani alles iit te leggen. zodra we dat bij lenn niet doen is het huis te klein en kan hij de boel niet verwerken s nachts en dus niet lekker slapen.. en blijven vertellen dat mama altijd in dr buurt is en nooit meer weggaat.. elise gevoed en slaapt.. ik ook nog even poging doen.. lenn heeft vrij goed geslapen.. half 8 werd hij wakker.. wel wakker geweest een paar keer vannacht..