@ Panos; wat een uh bijzondere mensen . Zichzelf te serieus nemen kan nooit goed gaan. En zei je nou Gildes? ècht??? @ nou....ze komen bij nader inzien toch maar liever niet. Zouden ze meelezen? Ok en nu weer een vrije middag aan onze voeten....
@Collo; Leuke en drukke planning heb je, have fun! @Panos; Gut echt?! Wat een mensen lopen er toch rond zeg.. Heerlijk dat je vakantie al bijna rond is. Wij willen ook gaan rijden met de auto, dit keer dus niet vliegen maar weet dus echt niet waar ik nu moet beginnen met zoeken @Dretjuh; Sterkte en succes zo! Zal niet makkelijk zijn. @Manoe; hoii! @RiTi; Haha, strakke actie weer @hier; J. moest vanmorgen even werken op kantoor tot 12u. Drukke ochtend was het hier, Beau is vannacht ook nog eens een aantal keren wakker geweest dus ben een beetje gaar...(is het al avond?) Straks even wat weekend boodschappen doen en verder keutelen we wel een beetje aan.. Lijkt er trouwens op dat Beau zijn middagslaap niet meer wil, nu al een paar dagen een flinke strijd om hem in bed te krijgen. Met als gevolg dat hij Luca wakker maakt met zijn gegil en geschreeuw...niet leuk! Hoop dat het een fase is.
Gijs had gister nog op nu.nl gelezen dat middagslaapjes heel belangrijk zijn voor peuters, peuters die slapen zijn veel blijer etc. Moeite waard om erin te houden dus. @roeltje, ik pb je wel even, leuk! @chicken, die fase duurde bij mij helaas heel lang.. ik wandelde veel. Sterkte! @riti, wat is irritanter, dat ze zouden komen of dat ze weer afzeiden? Ik ben er bij donderdag! Met Boaz en Abel.. wie zijn er nog meer? En Hoelaat? Gijs en ik hebben sinds gisteravond een beetje ruzie, de bom is niet gebarsten maar echt gezellig zijn we niet. Ik hoop dat hij vanavond ff iets gaat doen waar hij blij van wordt want hij is ongelovelijk sagerijnig.
@ Mroos; he bah wat vervelend zo'n bui in huis, hopelijk snel over. En wb mijn schoonouders hahaha, ja beide is irritant, slecht he. @ middagslaapjes; ik denk zelfs dat ik een leuker mens zou zijn met een middagdutje, of in ieder geval siesta oid, heel fijn. @ Meeting donderdag; Collo en Mroos komen van ver, dus als jullie aangeven wat handig is voor jullie? @ hier; nou moe, Maura met het verkeerde been uit bed, kan alleen maar huilen. Maar wat er nu is?
ff ego hoor... zucht... was zeker niet gemakkelijk.. tussen mij en peter ging t opzich heel soepel, t ging prima.. aardig *alhoewel we n andere opvatting hebben over knuffelen en troosten* Dani's ledikantje staat nu bij mij op zolder, zodra hij wat beter slaapt gaat hij naar beneden en als dat goed gaat wil ik hem weer overdoen in het grote bed. Eventjes langzaam aan wennen. De 2 speelgoedkasten met zwarte bakken uit de speelkamer staan bij layla op dr kamer, die zijn nu klaar. Verder nog een doos of 8 om uit te pakken met kleding en badkamer spullen etc.... pff geen idee waar ik t moet laten... We kwamen nog een fles wijn tegen van ons huwelijk, die wilden we pas openen zodra we 5 jaar getrouwd zijn. Dat is voor beide slikken als je zoiets tegenkomt, maar ik heb m nu hier en we gaan hem ook tot dan bewaren. Zoiets doe je niet zomaar weg of trek je niet ff voor jezelf open. Verder wilde dani niet dat zn papa weg ging Toen hield ik t ff niet meer droog. Dalijk bij mn oma'tje op bezoek en morgenvroeg weer verder uitpakken en ruimen. Dani gooide wederom steeds een bord met eten op de grond, vorken alles gooide hij op de grond... arme jongen tis allemaal niks zo
@dretjuh: ....fijn dat het op zich soepel verliep, maar meis wat moet dit moeilijk voor je zijn... is het nu echt definitief over voor hem of praten jullie daar niet over?
het is wel over... maar wie weet wat de toekomst ons brengt.. dat zijn letterlijk zijn woorden. maar goed, als hij een ander heeft dan zit die toekomst voor mij er niet in, dat lijkt me logisch. net mn verlovingsring afgedaan, maar mn trouwring ging me iets te ver...... nu ben ik klaar voor vandaag, het is een grote emotionele achtbaan vandaag... Mijn trouwjurk ligt ook hier nu, die moet ik nog maar ns laten uitstomen en dan maar verkopen ofzo, weet het anders ook niet...snik....en zucht... en nog een snik
dretjuh snik maar raak meid.. fijn dat het goed verliep.. blijft moeilijk, zeker als het om spullen gaat met emotionele waarde..
@ Dretjuh; wat zwaar zeg, vreselijk moeilijk om zo je leven in een paar dozen te hebben en je man door de deur ziet vertrekken. Veel sterkte!
@dretjuh: Wat ontzettend zwaar en emotioneel!! Weet even niet zo goed wat te zeggen... Vind echt dat je het super goed doet voor de kids!! @riti: Maura dr humeur weer beetje opgeklaard? @collo: Dank voor je briljante reactie. Helaas zelf niet opgekomen gister... @dees: Heb het boekje 'kidsproof vakanties' staan echt hele leuke dingen in! @roeltje: Lekker aan het genieten van je mooie gezinnetje? Wij hebben de ongekend luxe situatie dat de oppas zo komt en dat we geen plannen hebben... Zijn alleen allebei doodop, want hebben de afgelopen nachten slecht geslapen. Iemand een leuk idee wat we kunnen gaan doen?? Zouden eigenlijk gaan eten met vrienden, maar die hebben afgezegd...
@ Panos; ik ga ook eens uitkijken naar dat boekje, klinkt superleuk! Ik zou iets lekker sufs gaan doen waarbij je niet in slaap kan dutten (dus zeker niet de film, en ook een rustige kroeg is gevaarlijk). Dus, uh, bowlen? Karaoke? Meeblèren met een smartlappenbandje in de plaatselijke dorpskroeg? Veel plezier in ieder geval, alleen het idee van een avond met keus is al lekker ontspannen. Maura's humeur leek wat te zijn bijgedraaid na een uitgebreid kussen gevecht en uitwaaien buiten, samen met veel te veel boekjes samen lezen zijn we de middag zo wel doorgekomen.
panos ik zou een filmpje pakken.. afhankelijk van de tijd nog wat drinken na die tijd.. veel plzier! riti leuk.. een kussengevecht heb zere tieten. en een formaat damn, eenn watermeloen is er niks bij.. lenn zo naar bed brengen.. even qualitytime
@ Roeltje; ai, pijnlijke borsten zijn niet fijn, hou ze goed in de gaten op ontsteking. Hoe gaat het met Lenn nu? @ hier; wij gaan een potje scrabbelen....kan je schaamteloos zeggen tegenwoordig nu iedereen aan de wordfeud is.
riti bord scrabbelen is toch het leukst.. lenn lijkt aan Elise te wennen.. wil nog wel per se op schoot tijdens voeden of troosten.. maar als we uitleggen wat we aan het doen zijn en dat hij even moet wachten is het prima.. we laten hem voor zn gang gaan en dat werkt prima.. hij is nog wel wat lomp en onbenullig.. aaien over haar hoofdje eindigt nog wel eens in haar gezichtje of als hij op de bank klimt ligt hij boven op haar voetje.. maar goed, hij is soms watervlug dus niet helemaal te voorkomen... het is al een stuk beter dan gisteren.. brr borstontsteking. bij lenn gehad, weet nog wel dat ik jankend in bed lag van de pijn. misschien werken warme washandjes.. zo even proberen.. lenn ligt op bed en slaapt bijna.. zit er lekker even naast.. man moet helaas maandag weer werken.. krijg als het goed is extra uren hulp. vandaag en morgen is ze er tot 13uur, dan is ze er de rest van de week tot 17.00
@roeltje; hopelijk krijg je genoeg uren erbij. Brrr ik moet gelijk weer denken aan mijn kraamtijd van Luca @Dretjuh; meid wat moet dat heftig zijn voor je! Peter en L. zijn nog steeds helemaal hoteldebotel van elkaar? Dani heb je proberen uit te leggen in wat voor een situatie je nu zit? @Panos; ik ga eens op zoek ook naar dat boekje, thanx!
@Dees: weet niet, praat niet met peter over Lotte, doet me te pijn. Ja heb Dani verschillende keren wat verteld. Hij ligt nu in zn bekende ledikantje dus hopelijk maakt het verschil. @Roeltje: fijn dat Lenn aan Elise lijkt te wennen.. tja borsten, die zullen vast en zeker zeer pijnlijk zijn. @Riti: leuk scrabble alleen dan in t echt! Blijft leuker dan op de telefoon lijkt me! @Hier: t ging al een stukje beter met mn oma, ze zag er beter uit en voelde zich ook beter. Weet alleen nog niks over onderzoeken ofzo. Kids waren moe, beetje lastig en vooral Dani wilde naar bedje toe. Dus we zijn maar eventjes geweest.
@Dretjuh; ik hoop echt dat Dani nu weer wat beter slaapt. Snap dat je er liever niet naar vraagt..is ook erg pijnlijk Misschien verteld hij er zelf wat over. Oma lijkt dus wat op te knappen, ze heeft een bloedtransfusie gehad?
@ Dretjuh jeetje zeg wat een emoties allemaal , sterkte ook met je oma, ik hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat meid en snap ook wel dat het afdoen van je trouwring je weer even te veel is pff sterkte meid, hoop dat je het een beetje een plekje kan geven in de loop van tijd.... @ Dees hoi En hoe is het met jou mannen ? ! @ Roeltje lekker he van die borsten waar je u tegen zeg! haha ik weet het ook nog wel helemaal met Morris toen riep ik helemaal manlief naar boven dat hij maar even moest komen kijken want zo groot!, dan klopt toch niet?! haha Gelukkig zakken ze snel weer af! En wat lekker dan Lenn het al zo goed snapt allemaal dat hij even kan wachten! En het gaat zo snel als ik nu terug kijk hoe snel Morris al gewend was aan Ferron met een week wist hij al niet beter en na een maand wisten wij al niet beter Lekker genieten hoor! Hier nu ff lekker genieten van de rust, ukkies slapen nu ff lekker met manlief op de bank en aangezien hij ff wilde gamen kom ik hier ff kijken
@manoe; met mijn mannen alles goed!! Ik geniet volop van mijn heren Je laatste zin moest ik even 3x over lezen, ik las eerst dat je man samen met de kids op de bank lag te slapen. Ik bedacht me dat zij vast wel op bed liggen.