December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Manoe: nee die trouwring gaat me nu echt ff te ver.... is het nog veel te vroeg voor.

Lekker met je mannetje op de bank..... !

@Dees: Ja ze had wat bloed bijgehad, nu maar kijken hoe snel t duurt voor ze weer te kort komt.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Zo'n transfusie is ook ff wat zeg, oma blijft dus nog wel even in het ZH :(
    Dani nog niet weer wakker geweest?

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Wat een toestand... Maar toch weer een stapje gemaakt met je verlovingsring. Gun het allemaal wat tijd.
    Inmiddels wel al afspraken gemaakt over mediator/advocaat?

Roeltje
    Wil dat ook nog eens een keer meemaken dat ik grote tieten hebt... Jammer alleen dat ze dan zo snel weer kleiner worden.

Hier
    Net lekker gegeten met mijn vriendin en gezin en alledrie de kindjes gedroegen zich voorbeeldig. Zo kun je nog eens ergens komen (als je die bult eten onder de kinderstoelen althans even voor lief neemt).

Nu verder lekker niets meer!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nee tot nu toe nog niet *ff afkloppen* hij ligt er ook maar net 1,5 uur in.... om half 11 word ie wel standaard wakker omdat ik dan meestal naar bed ga, dus ik ben benieuwd

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Gut, ik dacht echt dat het al veel later was op de avond...excuse me :)
    Ik duim op een betere nacht!

@Collo; Daar zijn het kinderen voor :D Als ze maar ook lekker hebben gegeten.

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Collo: nee nog geen afspraak gemaakt, moet even kijken wanneer hij kan...

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wanneer hij kan?, hij kan er maar beter tijd voor maken..

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    yep is ook.......

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    JIj hebt al genoeg rekening te houden met alles, jij bent nu even wat verantwoordelijker.

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ach peter heeft nu ook wel genoeg aan zn hoofd, het hoeft ook niet per direct, ik wil immers niet scheiden.. maar t moet wel geregeld worden ja...
    we moeten eerst gezamelijk een flinke intakelijst invullen voor we daar heen gaan.
    tja.. gaat allemaal lang duren.. zie dr erg tegenop :(

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    en.. dani word al wakker :S

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    en... is weer stil ;)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ben het even kwijt, sorry, was je kraamtijd bij Luca niet positief?

@ Dretjuh; fijn dat je toch nog even bij je oma geweest bent, al was het maar even. Is een flinke stap, een afspraak met een mediator 'doorduwen', stap voor stap, je komt er wel.

@ scrabble; we zijn nog bezig.....ben wel aan het winnen ......uiteraard :D

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Ik weet dat je het niet wilt, maar je zult het wel moeten regelen denk ik. Tenzij je geloofd dat alles binnekort weer, huisje, boompje, beestje is met P. em jou. En in dat geval kom ik nu naar Tilburg rijden om even aan je hoofd te voelen.
    Je hele leven staat stil als je het niet regelt. Je krijgt geen uitkering, of zult hem terug moeten betalen omdat je nog getrouwd bent. Als je dan ineens een huisje krijgt toegewezen, wordt je daarvoor afgewezen want je bent immers nog getrouwd dus zijn inkomen wordt meegeteld. etc etc etc...

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Je hebt ook helemaal gelijk collo!

@Riti: win ze! :)

@Hier: gaat nu echt naar bedje, morgen weer n druk dagje voor de boeg

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sorry Dre, Ik weet dat het niet leuk is en als ik moet stoppen met drammen moet je het maar zeggen hoor... Ik ben zo bang dat je straks in de problemen komt als je het zelf niet regelt.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Miek 1977?
    Ook een decembermama?

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Ik sluit me helemaal bij Collo aan.

@RiTi; Nee mijn kraamtijd bij Luca was echt een flop..heb in totaal 4 kraamverzorgsters in huis gehad. Het aantal uren was veel te weinig wat ze uiteindelijk hier zijn geweest..
    Daarnaast was de hulp die ik kreeg zo slecht dat we zelf nog aan het werk moesten. De dame op het laatste heeft alle 'zooi' nog op moeten ruimen.
    Ik had het geluk dat het in die periode dus erg druk was en er geen personeel was, personeel wat er liep moest op een dag naar 2 gezinnen toe...en zij die kwamen, kwamen niet hier uit de buurt dus moesten een eind rijden om weer thuis te zijn dus gingen dan ook weer op tijd naar huis.
    Heb een klacht ingediend destijds...
    Nee leuk was anders :(

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wat jammer zeg, dat vergeet je ook nooit meer. Terwijl het voor alle andere betrokkenen echt niet zo lang zal bijblijven, echt heel jammer. Weet nog dat destijds bij Maura het heel erg druk was overal, toen hadden wij nog kans minder uren te krijgen omdat anderen meer zorg nodig hadden. Dat lijkt me nog makkelijker dan wat er bij jullie is gebeurt, dat is echt niets.

@ dretjuh; ben het wel met collo eens, maar vandaag was weer even genoeg. Je kan niet verder als jij of hij niet doorpakken, maar niet alles hoeft in eens. Voordeel is wel dat wij je wel helpen 'herinneren' als het te lang blijft hangen allemaal.

@ scrabble: gewonnen!

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees haha nee idd die liggen op bed :D Goed te horen dat je ook lekker van al je mannen aan het genieten bent!!! Echt wat gaat het Snel!!!! Luca al weer bijna 11 maanden!

@ Kraamtijd rot zeg als je er 4 krijg en veel te weinig uren!!! Wij hadden er met Morris ook 3 wel 3 hele aardige maar werden om en om ziek :( Met Ferron 2 omdat ik zo veel uren had (15 uur extra zat in me pakket, luxe kraamzorg) en dat was echt super!!!!

@ Riti haha gefeliciteerd ;)

Deel Deze Pagina