@RiTi; die kraamperiode van Beau was ook spits, maar geen hinder van ondervonden. Had ook een leuke, goede hulp die bereid was langer te blijven. @manoe; jaja, nog een maandje en dan mag luca zijn 1e kaarsje uitblazen. Qua kraamzorg had ik ook nog eens extra uren ivm ks...maar kon niet waar gemaakt worden. Ik had ook 3 hulpen in jonge leeftijd die het naar mijn idee ff te makkelijk namen...de laatste was een schat maar had haar maar 2 dagen... Heb als goedmakertje een bon van de prenatal gekregen, idee is goed maar daar kreeg ik geen hulp mee.
@RiTi; soms denk ik nog wel eens er weer werk van te maken, na mijn klacht tevhebben ingediend eigenlijk niks meer gedaan of gehoord. Net of ik het er maar mee moet doen, zij gaven toen aan niet genoeg personeel te hebben en dus geen andere oplossing hadden. Als alternatief werd ik wel bijna elke dag gebeld door het teamhoofd/leidinggevende, zij vonden dat wel een goed idee want dan bleef ik wel contact houden met de kraamzorg?!?. Anyway, ik was al lang blij dat hier thuis alles goed verliep maar erg fijn vond ik het niet. En achteraf baalde ik flink ook nog eens je eigen bijdrage te moeten betalen, ergens wou ik dat echt niet..
@Dretjuh...heftig dagje zo zeg, heel emotioneel moet dat zijn. Ik hoop dat je snel je draai een beetje vindt en de kids natuurlijk ook. Even spam....Milan vanmiddag voor het eerst in z'n nieuwe bedje in de aanbouw. Hij vond het spannend!! Maar heeft wel heerlijk 2 uur liggen slapen. Meteen nu ook maar geprobeerd en heb hem niet meer gehoord. We zijn zo trots op hem!!!
@ chicken; aah en wat een mooi bed! Wat ligt hij heerlijk te slapen, stoer van hem! @ dees; kan het me wel voorstellen, maar aan de andere kant is het geweest en niet echt constructief om je tijd en energie in te steken. Tenzij je je beter zou voelen over het geheel met een excuus of (een deel van) je eigen bijdrage. vaak wordt een klacht echt wel formeel behandeld en dus ook bewaard en geregistreerd, maar hoor je niet wat er mee gedaan is. Jammer.
Ik ga me er ook niet meer mee bezig houden, had ik dan eerder moeten doen. Maar het is en blijft wel iets wat je niet weer over kunt doen...erg jammer idd.
Zeker jammer, wat ik al zei, je vergeet het nooit meer. Maar goed, nu leukere dingen te doen, toch? Jullie gaan gewoon al bijna verhuizen, hoe is dat? Zin in?
hihi stoere bink he! Zal wel vreemd zijn vannacht....bedje leeg....en hij ligt helemaal beneden. Meer wennen voor mij dan voor hem denk ik..haha @Dees..jeetje ja, bijna verhuizen!
@RiTi; Precies, we gaan ons nu steeds meer richten op wat komen gaat We hebben super veel zin om te verhuizen, alleen alles wat daarbij komt kijken is even wat minder..maar goed, dat hoort erbij. Nu eerst afwachten of we akkoord krijgen op de nieuwe offerte, als dat binnen is kunnen wij ook definitief verder. Ohw ik heb al tig keer de kamers van Beau en Luca ingericht, heb er zoveel zin in. Vooral wanneer straks het betere weer eraan komt, heerlijk!
@Dees...het inpakken vind ik altijd vreselijk. Ben dan ook noodgedwongen zo'n 7 keer in 10 jaar tijd verhuisd. Aan de andere kant je ruimt ook wel weer lekker wat zooi op. Had de 7e keer weinig meer over..
@ chicken; kan het me helemaal voorstellen, hij ligt nu echt een eindje bij jullie vandaan. (in ons oude huis ging Maura ook van de zolder naar beneden en wij bleven op zolder, voelde zo ver weg) @ Dees; mooi zo, daar gaat het om. Gaat vast helemaal goed komen. Wat leuk, wat zijn je plannen voor de kinderkamers?
vind het uitpakken vreselijk Maar dat komt omdat we kleiner zijn gaan wonen en veel te overhaast slordig hebben ingepakt, bah!
Ja zeker Riti, voelt heel ver weg. Maar we hebben nog steeds de babyfoon met camera, die zet ik op m'n nachtkastje. Mocht ie aan de wandel gaan ofzo. @Dees..heerlijk dat inrichten van de kamers. Heb je er tekeningen van gemaakt ofzo? Is leuk om te doen en dan schuiven met papieren meubeltjes.
@ chicken; en geen sleutel in de openslaande deuren laten zitten . Hij moet wel hard wandelen, anders wordt je er niet wakker van . slaap lekker!
Chicken Wat een prachtige kleur blauw op die muur! Help me eraan te herinneren als ik nog een zoon krijg dat ik die kleur ook wil... Dees Ik heb geen slechte herinneringn aan mijn kraamtijd maar heb ook zeker geen klik gehad met beide kraamhulpen. Hoop het de derde keer eens helemaal te treffen. Het lijkt me naar dat dat echt een stempel op je kraamtijd heeft gezet. Denk dat zo'n bureau daar wel eens te licht over denkt. Prenetal bon is een aardig gebaar, maar ben je idd niet mee geholpen. Als ze de zorg niet kunnen bieden moeten ze je niet aannemen als zorgvrager. En anders zorgen voor genoeg back-up.
@RiTi; voor beau had ik bedacht iets met vissen te doen. Daar is hij zo dol op, hoe en wat precies nog geen idee... @chicken; tjee..7x nee dit wordt de 1e keer verhuizen sinds ons samenwonen. nog niks op papier, alles zit nog in mijn hoofd ik lig ook al horizontaal, truste!