December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; leuk idee! Valt vast veel mee te doen en/of voor te vinden.
    Slaap lekker.

Ga ook, eerst nog even Dennis voorzichtig herinneren aan het feit dat ik gewonnen heb met scrabble :p.

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik ga ook naar mijn mandje. Misschien nog even lezen. Dat is lang geleden....

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    chicken wat'n leuke spam!! Ben benieuwd hoe milan't vannacht doet.. Yves heel herkenbaar die laatste loodjes. Ik probeerd vd doen wat ik kon en jankte als ze lag te slapen bij mannetje uit. Ik liet Lianne spelen en ging er bij zitten en deelde extra knuffels uit.

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje heb m'n adres gesmst. Overigens als't goed is heb je Yoeri's kaart ook gekregen, toch? Staat ons adres ook op.

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Dretjuh: knuffel voor jou na't heftige dagje!! Hoop dat dani je laat slapen... Hoe reageerde hij toen je't vertelde? Misschien anders'n idee dat peter de volgende keer uitlegt waar hij heen gaat als hij weg gaat? Moet peter wel willen natuurlijk... Maar je weet nooit...

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ben ik weer. Hihi moet denk ik de pagina alleen volmaken. Ben net met toedo bezig. Wel gek... Gisteren liet Yoeri al ineens langer tussen't voeden. Heb hem 2x wakker moeten maken!! 1x om 11uur in de ochtend way toen wat er al dik 4uur tussen en dat mag hij 's nachts doen van mij... En om 11uur 's avonds weer want lag diep te slapen en wederom dik 3uur ertussen maar vond't risico vd groot dat als ik ging slapen hij ineens zou komen. Duurde 30min voor hij begon vd drinken!! Maar goed. Rest vd nacht weer super!! Half 3 en nu. Dus best knap toch? Gister paar keer speentje gebruikt. Dan lukt't gewone troosten niet en nu hoef ik er niet naast te blijven staan. Ga dan niet veel later wel checken of speen fruit is en jawel!! Dus leg die dan ff weg. Vind't wel fijn dat hij.m niet continue in heeft. Ook spugen leek minder vannacht en Gister. En hij vond't goed dat ie in de box lag en leek ff naar mobiel!! Dagen ervoor wilde hij echt niet. Liggen was huilen dus dan maar door papa me mama geentertained... E

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kraamtranen komen toch pas op dag 5?
    joyce
    haha ja nu je het zegt.. kaartje staat nog op de kast dus had zo kunnen kijken haha.. nouja, laatste kaartjes zijn onderweg :)

elise had van half 12 tot half 1 wat krampjes maar heeft daarna heerlijk gedronken. toen om 5 uur pas weer.. lenn is vannacht bij ons komen liggen maar is gelukkig door het huilen van elise doorgeslapen.. over half uurtje is de kraamhulp er dus nog even een half uurtje liggen.. vanochtend komen zus en zwager :) verder weinig telefoontjes gehad nog.. oja, gisteravond stond de oom van mn man ineens voor de deur.. op zich geen probleem, was alleen beneden aan het voeden.. ook niet erg, maar wel als je half naakt op de bank zit :D hij vroeg wel of het uit kwam en man zegt ook zo ja haha.. gelukkig is het geeb vieze ouwe jerel en heeft hij alleen onze kant op gekeken tijdens het verschonen tussendoor.. toch maar even een vest binnen handbereik houden in het vervolg :D

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: Dani kijkt nooit als je met hem praat, hij is altijd afgeleid en met andere dingen bezig. Peter heeft ook wel wat gezegd tegen Dani maar dan reageerd ie het zelfde. Dus in hoeverre hij iets op pakt van wat we zeggen, geen idee.

Fijn dat yoeri de box al wat meer toelaat en ook wat minder spuugt, dat zou fijn zijn als hij dat zou aanhouden!
    qua voedingen gaat t toch ook best lekker zo te lezen qua tijden?

@Roeltje: haha da's inderdaad ook wat, zit je daar half naakt staat er ineens iemand voor de deur :)
    Grappig dat Lenn door het gehuil van Elise sliep, doet Layla ook met Dani gelukkig...
    Kraamtranen.. dag 4 of 5 inderdaad

@Hier: En jawel Dani kwam rond half 11 en wilde perse bij mij liggen, had m nog ff stug laten liggen maar dat hielp dus niet.
    Hij sliep opzich goed tot hij weer ns wakker werd en gewoon wakker bleef! Grr was best boos, hij was zonder reden boos en aan het huilen en gooide al zn knuffels door de kamer. Had hem op zn bed gelegd en ben naar beneden gelopen en heb m ff 10 minuten laten huilen. Daarna terug bij me gelegd maar hij ging vrolijk verder. tot hij eindelijk na een uur of 1,5 terug in slaap viel.. *hehe* en toen pas om 8.45 wakker werd ;)

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nou ga weer verder met dozen ruimen...... niet leuk......

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! ZIjn gister gaan poolen en borrelen. Daarna bagger nacht gehad waarin de de kids elkaar steeds aflosten. Nu weer/nog moe.... Dadelijk gaan we borrelen bij vriendin van mij in het wilde westen dus dat wordt de auto weer volladen en een stukje karren. Allemaal reuze leuk, maar ben beetje moe....

@kraamtranen: Is het enige hormonale wat mij bespaart is gebleven...

@dretjuh: Fijn dat je weer wat van je eigen spulletjes hebt! Al kan ik me voorstellen dat het erg onwezenlijk is om je leven zo in dozen te zien zitten... Sluit me bij collo aan dat het echt belangrijk is dat jij en peter snel afspraken gaan maken! Oja, geloof trouwens ook dat het helpt alles te vertellen aan kids. Deed het vroeger zelfs bij mn katten :D

@joyce: Fijn dat jullie een betere nacht gehad hebben!

@rest: Steeds met mn mobiel bijgelezen en het is ff niet blijven hangen....

Oja ben nu druk met het boeken van iets leuks in maart. Een weekje weg in de buurt. Gezien het weer wel een huisje. Iemand een leuke idee? Heb het boekje 'logeren op (te) gekke plekken' net doorgespit (jaja nog een boekje). Staan super gave dingen in, al vind ik de meeste het best geschikt voor de zomer. Ben geen landal of center parcs fan (al gaan we daar eind jan wel een weekendje heen met vrienden).

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morning...

*gaaap*
    Hier een gebroken nacht achter de rug, Luca besloot een paar keer wakker te zijn vannacht en wou dus echt niet meer terug zijn bed in om te slapen. Na 3x terug leggen en de speen te geven vond hij het wel zat en liet duidelijk merken dat ik niet weg mocht gaan.
    Dus heeft hij de rest van de nacht naast ons in bed gelegen.

@Panos; Succes met je zoektocht, zal ook weer niet makkelijk zijn denk ik.

@Dretjuh; Aii dozen uitpakken is niet leuk, heb je wel je nodige spullen gekregen?
    Sterkte vandaag.

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: vakanties.. geen idee kan je niet helpen.. ben er totaal niet mee bezig

@Dees: ja heb alle nodige spullen gekregen + meer zelfs zoveel dat ik ff niet weet wat ik ermee aanmoet.
    Een hoop is opgeruimd, alleen nog 2 dozen met kleding van mij, maar Dani slaapt dus dat ruim ik nog wel op.

13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees:Jullie dus ook al een baggernacht... Vermoeiend he?

@dretjuh: Is het wel lekker om je eigen spullen weer een beetje te hebben? Snap dat je kop nu niet naar vakantie staat.... Al iets gepland met Peter wanneer jullie om tafel gaan met de mediator?

Kids slapen, spullen zijn gepakt. Dus gaan denk ik over uurtje rijden. Mis de vanzelfsprekendheid heel erg sinds ik hier woon. Nooit ff doordeweeks een uurtje bijpraten... Altijd rijden en plannen. Vermoeiend. Is echt tijd dat ik hier wat meer dingen oppak... Maar ja, ik ontmoet alleen maar malloten :D. Is het niet de buurman dan wel de vader van crechevriendje. Haha.

Ben ff kwijt wat ik verder nog wilde melden... Behalve dan dat ik zo stompzinnig heppie ben met de vakantie!! Heb er zo vreselijk veel zin in. Vergeet alleen steeds dat ik nog 6 maanden moet wachten... Toch niks voor mij dat vooruit boeken haha...

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; leuk al die plannen, kost wat zoek en uitpluiswerk maar er is genoeg! Wij gaan begin feb een weekend naar the middle of nowhere in Drenthe. Toch weer bij Landal uitgekomen omdat het deze keer weer zo weinig kostte en we wel hebben wat we willen (open haard, vrijstaand en geen circus), niet super idyllisch maar daar zullen we niet zo veel van merken.

@ hier; klusdag! We gaan best lekker, al kan degene die Maura 'heeft' niet zo gek veel. Nu moet er ook gegeten en gedronken worden dus daar kan Maura goed bij helpen. Vanmorgen eerst met haar naar de kinderboerderij gegaan, het was zulk mooi weer, heerlijk!

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; jammer he, ken het gevoel wel. Ik kan de binnenstad ook zo vreselijk missen (lang gewoond), al wonen al die vrienden er ook niet meer.

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Naar welk park gaan jullie? Wij zitten eind januari een weekend in een park bij Deventer geloof ik. Niet mijn ding, maar de enige manier om mijn beste vriendin eens rustig te spreken. Ze woont namelijk in Hengelo en heeft ook 2 kids. Zijn in dezelfde straat geboren en opgegroeid, maar zijn allebei uitgewaaierd. Ook bijzonder trouwens, want onze moeders waren samen zwanger en hebben ons van baby af aan samen laten spelen. Daar is dus een bijzonder vriendschap uitgegroeid die miss wel meer op een familieband lijkt (maar dan wel de leuke variant zeg maar ;)). We spreken regelmatig af, maar echt op je gemak bijpraten is er dan niet bij met 4 van die monsters. Ook de afstand helpt niet. Vandaar dat we nu als experiment een weekendje weg gaan. We hebben 2 vrijstaande huisjes naast elkaar (zijn allebei wel gesteld op beetje privacy). Zin in! Enne, klus ze vandaag? Veel acties gepland?

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    *gaat in de mail kijken naar het park want nu al geen idee meer*

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Aelderholt! in Aalden. hihi

Toch een beetje circus want Dennis wil erg graag zwemmen met Maura, dus een lekker zwembad er bij. (en het is voor zijn verjaardag)
    We zijn in ieder geval nooit zo van de kant en klare gourmetarrangementen, karaokefeesten en dat soort dingen.

TV wegschuiven, bank bij de open haard en lekkere hapjes eten bij een vuurtje s avonds. Overdag zwemmen, wandelen en spelletjes doen, héerlijk suf dus :).

Klussen is de zolder, strook voor strook laminaat, echt een rotklus omdat alles zo schuin is (en je dus niet goed kan 'klikken') en de zolder gewoon gevuld. En we zijn deuren aan het afkrabben, die zijn dichtgetimmerd in de jaren 70 en er zitten mooie panelen onder. Brander er op en krabben maar :). (deurEN klinkt heel ambitieus, het is veel werk dus : deur)

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Niks mis met lekker suf :D. Volgens mij zat het hof van saksen (zijn we in oktober geweest) ook vlakbij aalden. Moet zeggen dat ik positief verrast was door Drenthe! Erg leuke bestemming in Nederland!

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik ben ook fa van Drenthe als het om een vakantie in eigen land gaat. Zeker met hele kleintjes.
    Hier net een heerlijke gezins siesta gehad, nu maar weer eens opstaan.

Deel Deze Pagina