December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hallooooo!

Zo, eindelijk bezig geweest met de babykamer! Morgen kleertjes kopen!

Oh, en Milan heeft tot 8.00 geslapen en tot 8.20 liggen zingen in zijn bed. Gaat dus hartstikke goed!! Net nog naar de kinderboerderij geweest en we zitten nu uitgevloerd op de bank. Papa gaat zo heerlijk kleffe hap halen!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een heerlijke bestedingen van de zondagmiddag :)

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh en de kleur blauw is karwei muurverf, en dan extra mat dacht ik. Hij is ook echt hoe ik het in mn hoofd had.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mooi daar he:)

riti
    best lekker toch, zo'n dag:)

chicken
    leuk! kleertjes kopen :D altijd leukr besteding van je dag.. veel plezier morgen!

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    lekker al die vakantieplannen van jullie...
    was helemaal vergeten dat ik volgende maand 2 daagjes in Belgie zit :p aan zee.... ook lekker ;)

@chicken: mooie kleur is t hoor!

@Roeltje: hoe ist met de kleine meid en dr grote broer?

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    even met de deur in huis, sorry :)

@collo/panos: waar ben jij afgelopen jaar op vakantie geweest? Dat was leuk met kindjes, toch?
    @riti: zeg, ik zag op jouw foto op fb dat Maura handschoenen heeft. Dus geen wantjes. Waar heb je die gekocht? Ik krijg ruzie met Sara als ik die wantjes aan probeer te doen ;)

@de rest: zal snel bijlezen!!!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    belgie is ook leuk.. waar ga je heen?
    elise doet het super.. lenn doet ook super. beide liggen nu te slapen.. lenn begint er steeds meer aan te wennen.. man gaat eind van de avond naar het werk, dus ben benieuwd vannacht.. maar zal wel loslopen..

doortje
    hooiiii!!

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: oostende, wellness hotel aan het strand *jeej*

Je word al lekker snel in het diepe gegooid met 2 kids dus, zie je er tegenop?
    Ik zal aan je denken vannacht!! *word toch wel wakker haha*

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Hallo "3 gasten" welkom speurneusjes :p

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: hoooiiii! begrijp ik nu goed dat je vanaf morgen weer alleen bent? Ook de avonden en nachten? Pfff, diep respect!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha in goed overleg hoor ;) heb nu overdag nog kraamhulp dus handig voor als de nachten lastig zijn.. als man volgende week pas weg zou gaan sta ik er direct overdag EN s nachts alleen voor. mocht het echt niet gaan blijft hij volgende week alsnog thuis.. maar de afgelopen nachten gingen ook goed, man en lenn bleven lekker slapen.. dat zit wel goed..
    hihi speurneusjes weer actief;)

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    wel'n beetje kletsen nog hier He!! Anders heb ik vannacht niks te lezen!! Ben sowieso benieuwd naar vannacht... Yoeri is van't slapen vandaag. Voeding nummer 6 is straks rond 9uur... Dus... Afgelopen 2dagen is echt anders dan daarvoor. Gister 2x wakker moeten maken en vandaag weer.. Wel soms kramp en spugen en toch goed slapen. Vanmorgen al ff flink wakker geweest en nu weer. En kijkt nu vaker recht vooruit naar ons toe ipv alleen naar links of rechts... Morgen starten met nakolven... Voorraad opbouw en binnenkort ook oefenen met de fles. Lianne is afgelopen 2dagen aan't puberen!! Als ze d'r zin niet krijgt echt boos!! Incl op de grond liggen krioelen... En niet luisteren of zelfs wel luisteren en dan nee zeggen en toch doen wat ze wilde enzo... Pff. Vandaag geen dutje gedaan wel alle pyama's uit de kast gehaald. Ze ging ook zo slapen vanavond...

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje: lijkt me toch pittig hoor alle nachten al alleen... Succes!! Zal aan je denken!!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nog even over de kraamzorg..wij hebben de vorige kraamhulpmals favoriet opgegeven. Zij woont hier om de hoek, dus hopelijk gaat dat lukken. Was echt een superhulp!! Lijkt me echt balen als er geen klik is of als het niet goed loopt. Het moet juist een fijne tijd zijn.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    chicken
    wij hebben aangegeven de vorige hulp niet meer te willen.. achteraf was het slecht bevallen, niet alleen slecht geholpen bij bv, maar ook omdat het niet liep tussen ons.. leuke vrouw hoor en werk deed ze verder wel goed. maar ze ging er voor het gemak van uit dat we alles wel konden omdat het zh dat had uitgelegd.. alleen in het zh hebben we weinig geleerd omdat hij alleen maar sliep en sonde voeding kreeg.. we wisten na de kraamtijd net zo weinig als ervoor. hopelijk krijgen jullie dezelfde hulp..

joyce
    heb jij toevallig een documentje over eten en bv? wat bijv. krampjes veroorzaakt bij Elise? kraamhulp heeft zo niks liggen..
    pff dat puberen heeft lenn ook al een tijdje.. vermoeiend.. zo te lezen soet Yoeri het super :)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Joyce; pittige Lianne, vreet energie natuurlijk zo'n peuterpubertje. Fijn dat Youri het zo goed doet.

@ Roeltje; wauw, respect meid en vooral helemaal leuk dat je het ziet zitten met 2 ukkies :).

@ Doortje; Wanten geven hier ook ruzie, ongelofelijk (heb zelfs twee soorten, zucht). Twee paar handschoentjes in een 'krijgzak' ideaal, "alle vingers in een vakje", lijkt alsof ze het hele idee beter begrijpt in tegen stelling tot een want waar ze haar vingers kwijt is (roep maar wat hoor).
    handschoen zou veel moeilijker moeten zijn ;).
    Maar geen idee dus waar ze vandaan komen, helaas.

@ Chicken; hoop heel erg dat jullie haar weer krijgen, dat zou fijn zijn.

@ hier; klussen heel erg opgeschoten, alleen is Dennis een beetje doorgeschoten. Als je dan bijna iets kan afronden ga je iets te lang door, valt het aan het einde toch nog tegen bladiebladiebla.
    Laatste dag van zijn vakantie en morgen weer aan het werk en nog 1 grote puinbende boven, zodanig ook dat het niet zo kan blijven een weekje (want dan niet wassen, niet douchen en zo nog wat).
    Hij is er ook helemaal naar van. Maar goed, nog even oppakken wat we kunnen oppakken en dan is er morgen weer een dag. jammer dat hij nu de positieve vorderingen van de dag niet zien kan.

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: ahh op die fiets, ja opzich wel handig bekeken. Nu heb je inderdaad de kraamhulp nog.

@Joyce: lekker aan t puberen dus, geweldig! *not*
    Ben benieuwd hoe dat kolven allemaal gaat, zal vast en zeker goed gaan lopen.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @riti...oh zo fijn dat klussen..:x. Vervelend he die troep...maar komt vast snel goed!

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Waar ik zo benieuwd naar ben..hoe doe je dat als de kraamhulp weg is en je bent alleen met twee kids. De baby eet om de paar uur en hoe loopt dat dan met de oudste? Je bent dan veel met de baby bezig.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Je bent de eerste periode's gewoon continue kinderen eten aan het geven. Probeerd de oudste op zoveel mogelijk dezelfde tijdstippen eten te geven als je eerst al deed.
    Persoonlijk had ik er nooit problemen mee, hoefde voor Layla niks te verschuiven, maar had soms wel zoiets van "pff ben alleen nog maar kinderen eten aan t geven"

Deel Deze Pagina