December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elise ligt weer tevreden gevoed in bed, lenn slaapt ook nog dus ik duik er ook in.. zenuwachtig als de pest maar zal wel goedkomen.. tot morgen!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik weet zeker dat het goedkomt meid. Rustig aan doen en wat er ook gebeurt, gewoon rustig blijven en jezelf niet gek laten maken door het gehuil van de een of ander. Gewoon bedenken dat ze echt geen trauma's oplopen als jij niet binnen 2 seconden bij ze staat.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Donderdag klopt, bedacht me wel dat het de dag is dat de kids op het KDV zitten, morgen maar ff bellen of ze beide op woensdag een dagje mee mogen draaien ipv donderdag deze week...
    Ik betaal het KDV wel, vind dat ergens ook wel weer zonde :)
    Merk echt dat ik de dagen een beetje kwijt ben..

@Roeltje; Komt goed, van tevoren niet te druk over maken.
    Beide kinderen zullen vast eens iets langer moeten wachten maar het kan heus geen kwaad.
    Ze zullen beide toch op den duur moeten 'leren' dat ze geduld moeten hebben, het zal vast ff druk worden maar dat 'ritme' komt er vanzelf wel in.
    De kraamhulp is er toch ook nog, of bedoel je vannacht?

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ben er bij donderdag! Mroos ook begreep ik.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    bedoel idd vannacht.. man gaat over een kwartier weg.

lenn slaapt ook weer.
    mama? baby?
    baby slaapt.. jij ook lekker slapen?
    ja.. daaaag mama..
    dag Lenn..
    vraag me af of hij wel echt wakker was haha..

lig al op bed maar heb vanmiddag tot half 6 geslapen.. man probeerde me 2x wakker te maken voor visite maar lukte niet :) ben dus klaarwakker nu..

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ahh oké, Maar hopen dan dat lenn zich rustig houdt vannacht.

@hier; Ik ga ook horizontaal, morgenochtend weer werken tot 10u...*zucht*
    Hoop wel dat ik er nog wat werk bij kan doen morgen.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje; nee heb geen krampjes folder volgens mij. Je zou eens op borstvoeding.com kunnen kijken of de site waar je al die folder van hebt. Maar denk dat't gewooN puzzelen is. Kan iig van koffie, grote gele m, kool, etc... En als je venkelthee drinkt kant minderen.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    Zal eens googlen vandaag.. Lenn gaat naar het KDV vandaag..

Ging best goed.. Vanmorgen paar keer boos moeten worden op Lenn, maar gok dat dat uitdagen is.. hoever hij kan gaan als ik met Elise bezig ben. Tot hal 2 in de weer met krampjes, daarna is ze lekker gaan slapen.. Lenn was om half 5 klaar wakker, die lag er gisteren behoorlijk vroeg in dus was te verwachten.. 6 uur meldde Elise zich weer voor een voeding en die ligt weer te slapen.. Lenn eet een broodje voor de tv (oh hooooh!! pedagogisch opvoedkundig verantwoord:D:p) en ik zit aan een kop thee.. Lenn is al aangekleed dus nu wachten tot de kraamhulp er is om 8 uur.. Ook al liep het begin van de ochtend niet soepel, ik geniet ervan:D
    Volgens mij is ons gezin compleet..

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ahh Roeltje wat ontroerend dat je dat zegt.. compleet :) jeeej!!!
    Fijn dat de nacht wel goed is gegaan, dat gaat je ook helemaal lukken

@Hier: ze zijn hier nu al met de ramen bezig dus iedereen is wakker *gaaap*
    Ze gaan hier vandaag ALLE ramen vervangen met nieuw glas, dus t word koud brrr...
    zodra ik van de gemeente kom ben ik weg met de kids, hihi

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    vast wel :) oooh wat een tijd om daar mee te beginnen zeg! pff niet alleen vroeg maar idd ook koouudddd!! succes bij de gemeente straks!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ja half 8 stonden ze voor de deur, alle gordijnen eraf, zeil op de grond... en 2 mannen voor t raam die alle ramen eruit proberen te krijgen.

Moest een hele zooi aan papieren meenemen, maar heb 3/4 gewoonweg niet, hopelijk doen ze niet al te moeilijk

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Succes bij de gemeente. Ikhoor het strakswel.

Roeltje
    Succes meid, gaat helemaal lukken. Lekker vandaag een beetje bijslapen als de kraamhulp er is.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mogguh

@ Dretjuh; succes straks, wat je niet hebt hebt je niet, komt vast wel goed!

@ Roeltje; Fijn dat het goed gegaan is vanmorgen! Rustig aan vandaag.

@hier; stofzuigen....

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Morning all!

Hier een vermoeiend dagje na wederom een vermoeiend nachtje... Uk2 heeft een beetje kuren. Heb geen idee waarom... Miss toch het vaste voedsel dat hij inmiddels krijgt. Hij krijgt namelijk flinke porties omdat het een veelvraatje is. En trouwens ook bruine bonen. Die kunnen natuurlijk ook krampjes veroorzaken.

@roeltje: Succes deze week! Knap van je hoor! Over eten wat krampjes kan veroorzaken zijn de meningen verdeeld... Mijn laatste kraamhulp zei dat er uit onderzoek was gekomen dat het niks uitmaakt. Weet ook niet wat waarheid is... Waar je voor de zekerheid op kan letten is koolzuur, knoflook, koolsoorten. En wat kan helpen is venkelthee. Weleda heeft trouwens ook speciale bv-thee. Succes!

@dretjuh: Succes vandaag bij de gemeente!! En heel veel plezier bij Pukkemuk!

@rest: Wel gelezen gister, maar ook weer vergeten. Excuses!

Onze auto is dus nog steeds niet gemaakt. Irritant. Bevriende garagehouder heeft problemen (depri door scheiding, gedoe met nieuw relatie, geldshit) en die reageert laatste weken niet op onze telefoontjes. Zijn nu dus druk op zoek naar alternatieven... Hier toevallig iemand die een aandrijfas kan vervangen voor een mooi prijsje??

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Succes met stofzuigen, staat hier ook nog op het lijstje..eerst andere dingen.

@Panos; Aandrijfas vervangen is geen probleem, welke auto gaat het om?

@Dretjuh; Maak er een leuke dag van! En veel succes bij de gemeente...inmiddels ben je al geweest denk ik?

@hier; Wat een nacht joh!!
    Beau begon rond 0.15 ineens te hoesten en begon toen ineens "bah!?" "bah!" te roepen...hele bed onder gespuugd!
    Ik heb het bed verschoond en J. verschoonde Beau...Luca werd wakker van het geluid en gerommel in de badkamer en was klaarwakker.
    Na 30min. lag alles weer op 1 oor, Beau bij ons in bed want die wou niet zijn eigen bed in en had het vreselijk koud!
    Nou jaaaa, liggen we net 15min. spuugt hij ons bed helemaal onder :(
    Damn zeg! Wat een teringzooi!! Hoppa weer een bed verschonen midden in de nacht...was ik net blij dat Luca na 2x zijn speen te hebben gegeven was gaan slapen, voor korte duur want hij was meteen weer wakker!
    Om 1.30 lag alles weer horizontaal...begon om 2u Luca wakker te worden en te gillen!!! Niet normaal!! Die was zeer ontevreden maar ohw zo moe :(
    Tijdje nog met hem beneden gezeten, viel hij op mijn schouder in slaap...gelukkig al slapende weer terug in bed kunnen leggen en zelf nog zo'n 2uurtjes kunnen slapen..

Nu dus net thuis van een drukke ochtend werken, 2 wasjes gedraaid, de 3e draait en de 4e mag er zo nog in....blergh!

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Jij wint! Wij hadden een rot nacht, maar de jouwe is rotter!! Pittig! Auto is V70. Heb je morgen even tijd dan komen we hem brengen ;)?

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: sorry kan je niet helpen met automan

@Dees: ahh lekker alles onderspugen :( wel handig dat je hem bah bah hoort roepen, dan weet je dat er iets aan de hand is.
    drukke nacht gehad zo te lezen...

@Hier: nou papieren ingeleverd bij de gemeente, ze gaat vandaag beslissen.
    Normaal is het zo dat als mn ouders 1300 of meer per maand hebben dat ik 0 euro kan verwachten. Mijn ouders doen t met een lullige 1218 in de maand! en dat kan echt niet met 5 personen, dat gaat gewoon niet!
    Dus hopelijk deze week goed nieuws wat betrefd de bijstand.

Krijg wel een werkleer coach, max. 13 weken lang 4 dagen in de week passend werk en dan hopelijk daarna elders.
    *ik hoop al eerder elders natuurlijk*

Het is nog afwachten, de hele situatie is toch al k*t......
    arme kinderen ook :(
    Dani zat bij pukkemuk wederom niet lekker in zn vel, hing weer heel veel aan me, werd ook moe dus die ligt nu net op bed.
    Alle ramen zitten er hier bijna in, maar alle deuren staan open dus tis kkkkoud

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @panos; Gaat het trouwens om de hele aandrijfas of alleen de aandrijfas hoes?
    Ik zal eens overleggen met mijn monteur of het morgen schikt..

@Dretjuh; Wanneer hoor je meer van de gemeente?
    Je bent op de goede weg meid, hou vol!

19. mroos

mroos Niet meer actief

Bah, ik zit er echt ff doorheen.
    Het is helemaal niet dat Abel echt lastig is, maar hij slaapt gewoon amper en drinkt veel. Aangezien ik slapen heel belangrijk vind en niet iemand ben die hem dan maar 3 uur wakker in de box legt heb ik het idee dat ik de hele dag bezig ben hem in slaap te krijgen, ik doe er vaak 1.5 uur over en dan slaapt hij een half uur, ik word langzaamaan gek. 's Nachts komt hij sinds een week ook vrolijk om de 3 uur.

Boaz ligt al anderhalf uur wakker maar doodmoe in zijn bed, telkens denk ik dat hij slaapt en dan begínt hij weer te kletsen.

Weet je waar ik zin in heb, om een oerkreet te slaan, het hele huis bij elkaar te gillen, zo machteloos voel ik me nu,bah.

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Hopelijk heb je snel duidelijkheid en een uitkering! Van 1200 euro met zn 5-en kan je idd niet lekker leven... Sneu dat Dani zo slecht in zn velletje zit!!

@dees: Heb jij toevallig een handige harry achter de hand? Volgens mij is het de hele aandrijfas. Maar das toch een enorme operatie en niet ff gepiept?

Deel Deze Pagina