December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @mroos: oh meisje...wat vervelend en oh zo herkenbaar! Het gaat over, echt! Waarschijnlijk zit Abel in een sprong of is aan het clusteren of weet ik veel wat ze nog meer hebben verzonnen ;) Als je er middenin zit kun je je inderdaad zo machteloos voelen, ik dacht ook dat ik door zou draaien en dacht vaak: wat was er ook alweer zo leuk aan?
    Leg je Abel nooit wakker in bed? Of begrijp ik dat verkeerd?
    En wb Boaz, ook herkenbaar! Zoveel nieuwe indrukken maken dat die peuters soms niet kunnen slapen. Sara heeft het soms nog steeds.
    Hopelijk heb je hier iets aan, iig dat je er niet alleen in staat. Veel succes met deze loodzware dag!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Ik heb idd zo'n handige harrie achter de hand ;)
    Ideaal, voor een paar jaar terug sleutelde ik ook nog wel eens wat bij en vond ik het super interessant (auto's)!
    J. vind het nog leuk ook en doet het vaak met een goede vriend van hem.
    Of het veel werk is weet ik niet, ben dat nu ff aan het navragen.

@mroos; Van mij mag je gillen! leuk is anders, frustrerend ook :(
    Heb vannacht ook een traantje weg gepinkt, zat er ook ff doorheen toen ik om 2.30 met Luca beneden zat.

@hier; Wasmachine is bijna klaar, straks ff ophangen en volgende aanzetten. Boodschapjes doen en dan ff rust hoop ik.
    Beau is weer helemaal zichzelf op het KDV, niks op aan te merken...ben ik weer gerust.

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @panos: niet echt praktisch dat de auto stuk is! hopelijk kan dees iets voor je betekenen!
    @dretjuh: ik gooi er weer een knuffel tegenaan. Rot dat je dit moet meemaken en al die vervelende, maar nodige dingen moet regelen!
    @dees: bah, wat een nacht! schreef al op fb, hopelijk snel rust in de tent!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @mroos: ik pb je trouwens even!!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; bah bah van de bedden en nog eens bah van de rotnacht, bah!

@ dretjuh; de papiermallemolen kan zo traag werken soms. Hoop dat je samen met de coach tot iets leuks en goeds komt, zou fijn zijn een leuke baan! Hoop dat je niet te lang meer op een uitkering hoeft te wachten.

@ Mroos; Wat vermoeiend zeg, tijd voor aflossing. Of is het wachten tot Gijs uit zijn werk komt. Balen!
    Nu je het omschrijft kan ik het me ook weer herinneren bij Maura als baby, juist als je zelf even een momentje nodig hebt.

@ hier; huis van de nok tot beneden stof gezogen. Nu al veel te lang aan het zoeken naar de goede koffie voor mijn moka kannetjes (op het fornuis), maar kan niet vinden :(. Weinig keus in de supermarkten hier dus dacht info online te zoeken en vervolgens een voorraadje te bestellen maar nu heb ik nog steeds geen idee welke koffie.
    Iemand goede tips voor (gemalen) koffie voor in de moka express? (want nee, ik ga niet zelf malen iedere dag ;))

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    oh ja en voor de liefhebber, de goodies zijn bij de AH 1+1 gratis.
    Ik heb nog liggen van de laatste actie aangezien madam de koekjes niet meer wil :(.

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: wij hebben...euh...hoe heet die koffie ook alweer? Wel gewoon bij de appie...hmmm vraag het vanavond wel even aan man :)
    Goeie tip van de goodies! Sara eet die koekjes tegenwoordig weer wel haha

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Nuttig dagje dus! Met koffie kan ik je niet helpen.... Lust alleen kinderkoffie (latte machiato)

@dees: Als je eens kan vragen graag!! Alleen laten we hem wel op de zaak maken, dus heb wel factuur nodig...

@mroos: Oh zo herkenbaar (niet dat dat het makkelijk maakt....). Geloof ook dat baby's veel slaap nodig hebben, maar ja het is ze lastig als de baby in kwestie daar anders over lijkt te denken... Wij hebben uk2 met een week of 8 altijd in bed gelegd met een doekje over zn ogen, in de puckababy en een speen. In het begin heeft ie wel even gehuild (niet lang gelukkig, want kan daar niet tegen..). Daarna viel gelukkig het kwartje en slaapt hij goed in en meestal ook door. De weken daarvoor waren erg lastig met wiegen, pinken, rijden met de wandelwagen, etc. Sterkte meid! Hopelijk hebben jullie snel Abel zn gebruiksaanwijzing!!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ben zelf absoluut geen koffiedrinker, kan je dus niks adviseren.
    Enige wat hier qua koffie gedronken wordt is senseo.
    Beau zijn bed (matras) is wonderlijke wijs aardig schoon gebleven, alleen zijn kussen moest echt in de wasmachine.
    Ons bed, incl. tijk zit nu in de was...ben dan wel weer blij dat we geen matras hebben maar een waterzak die makkelijk af te nemen is met een doekje.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Factuur is wel te maken.
    Of het veel werk is ligt ook aan of de aandrijfas nieuw is of een gebruikte...weet jij vast ook niet of wel.

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; ruiluh? koekies voor koffie :p

@ Panos; oeh maar juist koffie uit zo'n kannetje is het lekkerst met grote slootjes melk :).

Mupke wakker, man weer thuis dus zo boodschappen doen.....tot zo ver mijn groots en meeslepende leven ;).

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: :):)
    @hier: joepie, mijn vriendinnetje is na 4 jaar proberen zwangerrrrr! Ze is van de zomer geopereerd aan verklevingen (echt te zot voor woorden dat ze er toen pas achter kwamen dat het om verklevingen ging!) en gelijk met IVF zwanger! Daarvoor IUI, IVF de hele mikmak en nu dus raak! Ze is bijna 12 weken, dus joepie!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; Wat mooi!! Gefeliciteerd :D
    12 weken al dus heerlijk die 'grens' voorbij.

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @Dees: we hebben nog geen aandrijfas. Dealer kan nieuwe leveren, via via (heet toevallig echt Harry :)) een tweedehands. Vriend ging vandaag offertes vragen. Weet jij dan tovallig of je met een kapotte aandrijfas kan doorrijden? Hij is al tijdje stuk en tikt nu ook als we rechtdoor rijden...

@doortje: wat een geweldig nieuws!! Van harte!!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hihi, uit de babyfoon klinkt luid:

onder moeoeoeoeoeoeders parapluuuuuuuuuuuuuuuuuu!

ik ben dus weer weg :)

16. mroos

mroos Niet meer actief

@Doortje, bedankt voor je berichtje! En gefeliciteerd met je vriendin, wat kun je dan blij voor iemand zijn he?!

@Riti, bedankt voor de tip! Zelf geen tip wbt de koffie.

@Panos, misschien verhelpt het niet, maar het helpt mij wel;).

@Dees, kan me voorstellen dat je je met zo'n nacht ook behoorlijk machteloos voelt ja.

Nou, Abel is weer wakker, dus ik ga mn best weer doen hem in slaap te krijgen!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Kan niet echt kwaad maar slijt wel enorm. Het geluid zal erger worden en je gaat het merken met sturen.

@Doortje; Wat enorm lieff :)

@mroos; succes, je kunt het.

@hier; wasjes zijn weer klaar, nu eerst wachten totdat alles droog is. Ik heb nu geen ruimte meer om het op te hangen..
    Nu eerst boodschappen doen, buhh

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Wat een *piep*dag. Uk2 is rete onrustig, geen idee waarom... Krampjes door vast voedsel, sprongetje, tanden, verkoudheid. Of alles tegelijk. Heb het helemaal gehad. Vriend bood al aan om naar huis te komen, maar weet dat ie zo nog belangrijke meeting heeft, dus laat hem maar werken. Moet zeggen dat het al een beetje helpt dat ie had willen komen...

@mroos: Abel weer gaan slapen? Miss zit het in de lucht ofzo...

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    #3959 Panos, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
    Gelukkig is het morgen papa dag (evil me). Zal je net zien trouwens... Gedraagt ie zich natuurlijk weer voorbeeldig.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mroos: heel herkenbaar!! Vreselijk als je kids beide zo moe zijn, maar toch ook weer niet willen gaan slapen, je word daar dan zo moedeloos van!

@RiTi: kan je niet helpen met de koffie, ik drink zelf niet en wij thuis hadden een Nespresso machine. Soms ook gewoon gemalen voor in een simpelere beker met een zeefje erin, maar dat was DE geloof ik.

@Doortje: fijn nieuws voor je vriendin, super!!!

@Panos: arme uk2, en arme jij... wel lief dat je vriend aanbod naar huis te komen! haha zal je idd zien dat alles weer over is morgen ;)

@Dees: je hebt t er maar druk mee zo he!

@Hier: ramen mannen zijn weg, maar t huis staat nog op zn kop, layla had dr kamer overhoop gehaald *leuk al dat speelgoed daar* Dani is nog steeds huilerig.. net ff boodschapjes gedaan met mn vader, tis koud hier.. enneh tja dat was t ;)

ow ja heb zondag 1 opdrachtje in de kinderentertainment, mag kids vermaken op een feestje *jeej* ff dr uit

Deel Deze Pagina