en ineens word mn pa ziek (rent naar de wc) volgens mij word t m allemaal te veel... dit kan echt niet langer zo.. mn ouders zijn beide TE moe, soms wat chagrijnig naar de kids als ze vervelend zijn. ik kan dat zo niet aan zien hoor... ze zijn super lief voor layla en dani maar dit breekt hun ook op..... zul je zien dat de gemeente ons laat barsten, kan maar beter op straat leven met de kids ofzo
@Dretjuh; Het is ook gewoon een *piep* situatie Als ik de ruimte had nu had ik je hier onderdak aangeboden! Maar daar ben je nu ook niet mee geholpen. Meid ik hoop echt dat de gemeentje met jullie mee denkt en jij voor je gevoel weer wat meer lucht krijgt!
ik hoop ook dat de gemeente ons helpt anders weet ik t echt niet meer.... ik kan geen fatsoenlijke moeder zijn op deze manier, ik voel me veelste rot.... Ik vind t zo erg voor de kids en wil ze zo min mogelijk met alles confronteren, maar kennelijk ben ik de enige
Pfff ik weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen Wanneer kun je bericht van de gemeente verwachten?
Dretjuh, weet niet wat ik moet zeggen. Volhouden en hopen dat de gemeente helpt zodat je in aanmerking komt voor woonruimte. Sterkte!
@dretjuh:....ik weet niet wat ik moet zeggen! Ik heb begrepen dat je superlieve ouders hebt, maar kan me voorstellen dat het zelfs voor hun even te veel wordt...blijven praten met elkaar!
heb vanavond pas tijd, maar kom een knuffel brengen voor Dretjuh.. hopelijk lezen ze dit en beseft hij hoe hij je achtergelaten heeft..
meiden, even een vraagje: Sara kan erg in paniek raken als er op de tv iets gebeurd waarbij iemand valt. En dan heb ik het echt over simpele tekenfilmpjes of zo. Herkennen jullie dit? Ik zet m dan maar uit, maar denk dat het misschien wel te veel en te moelijk is om te bevatten. Ik hou het voorlopig maar weer bij 'in de droomtuin' en 'wolleke'
Belt J. me net op, was de tijd vergeten en is zich nu aan het haasten de kids van het KDV op te halen. Ik zit me nu alweer druk te maken over de nacht...wat als Beau weer de hele boel onder spuugt?! Is echt een kwaaltje van mij maar geeft me dus echt geen rust in mijn koppie Ons beddengoed en die van Beau zijn weer schoon en droog, laatste wasje draai ik morgenochtend weg, gelukkig is alles alwel schoon gespoeld.
Ik weet het zeker: het is de stand van de maan wat onze baby's onrustig maakt! Pffff, Stan is nu ook alweer wakker na een half uur en vanmiddag ook maar een uurtje geslapen...
@ Doortje; Ja! Ik heb het alleen niet gezien, iets tijdens Timmy Time en ze vond het eng (tig x gezien maar goed). Dacht misschien omdat het lang geleden was en ze zo weinig tv kijkt, maar ze kan sowieso in paniek raken van niks. Sneu en een beetje onhandig ook.
@riti: oh fijn! (nouja fijn? ) Sara is ook een rare wat dat betreft, maar vind het ook zo sneu... Nouja, gaat wel weer over zullen we maar zeggen! @dees: hoe ging het met Beau op het kdv? Hoop dat dit eenmalig was!
@Doortje; Klinkt hier niet bekend, Beau is wat dat betreft ook wel lomp en als er iets valt kan hij er best 'blij' op reageren en lacht er zelfs om. Soms is hij er zo van onder de indruk dat hij "boem" zegt en dan zelf net doet of hij valt Ik had tussen de middag nog even gebeld en hij was super vrolijk, at en dronk goed..eindelijk ook wat beter te leren drinken uit een gewone beker. Niks mee aan de hand dus
@Dees: fijn dat t toch nog goed is gegaan met Beau. @Doortje: hehe stand van de maan...... hier ben ik niet bekend met het bang zijn van dit soort dingen op tv. @Hier: mn vader is al de hele tijd aan t kotsen, hij slaapt nu gelukkig wel ff kids hebben bijna niks gegeten Layla was alleen maar aan het huilen, die doe ik zo onder de douche zetten en op bed leggen. Die mevrouw van de gemeente zou het vandaag beslissen dus als ze snel zijn weet ik morgen al iets, anders overmorgen, ligt aan de snelheid van de post. Moet echt snel n plekje voor mezelf hebben samen met de kindjes...
@ Dretjuh; dat is wel netjes dat ze het zo snel in behandeling nemen, ik duim voor heel goed nieuws morgen! @ hier; Net gelijk ons koffiepotje vervangen en een nieuwe meegenomen bij de bijenkorf . Zag daar de nespresso-afdeling weer en gelukkig geen spijt dat ik dat apparaat verkocht heb. Nu verder met de zoektocht naar de lekkerste koffie.
@ Doortje; ooooh daar was ik al bang voor (hihi). Die is heerlijk! Maar wel een beetje duur om hele dagen te drinken (30 E p/kg). Illy is ook een van de weinigen in nl die apart de maling voor moka verkopen.
@riti: phoe dat is idd wel duur! opmerking van man : 'ze wil toch lekkere koffie drinken?' ook is lavazza van ah is ok. verder de tip om lekkere bonen bij simon levelt te halen en zelf te malen. maar las dat je daar geen zin in hebt
nou layla ligt op bed, hebben ff saampjes gedoucht... Nu dani zn pyjama aan doen en zo op bed leggen, meneertje had vanmiddag maar n half uur geslapen en heeft de halve middag gehuild dus die zal ook wel moe zijn. mn vader is nog steeds niet lekker, die is gewoon ziek van de stress volgens mij
ga de HAP bellen voor mn vader, hij moet steeds overgeven en kokhalzen dus kan zelf niet praten... hij heeft pijn op zn maag en alssie erop drukt dan is t net alsof alles eruit komt :S arme papa