Barts Baby Deze met bijpassende sjaal en deze. Barts Kids Heb je de gevoerde laarsjes of de gewone? Ik heb de gewone en daar is Boaz ook helemaal wild van. Heeft ze eigenlijk vaker aan dan z'n gewone schoenen.
Jaa die zijn leuk, en ook echt iets voor Boaz! Vind de collectie leuker voor jongens dan voor meiden trouwens. Heb de gewone, ze heeft meestal wel warme voeten en tegen de tijd dat er sneeuw ligt krijgt ze de volgende maat al weer met een paar wollen sokken er in. Ze blijven alleen steeds steken onder het stuur van de fiets voorop .
@Roeltje; Truste meid, dat je je morgen weer wat beter voelt. @mroos; Gave muts zeg, lekker stoer. @all; thanx voor de felicitaties, ben erg blij dat ik dat iig weer rond heb. Dan kan ik dat morgen ook mee nemen bij het gesprek met onze hypotheekadviseur.
ik kruip ook mn bedje in.. heb de hele avond met Peter en littlewonder gechat en ff de MAMA doorgelezen Peter heeft nog niks gehoord van dat werk, die ene persoon die beslist is niet zo snel geloof ik. Hij heeft morgen nog een intake (telefonisch) en dan krijgt ie meteen te horen of hij een contract aangeboden krijgt, zo ja is dat volgende week beginnen. Zaterdag komt ie wellicht naar NL.. ff morgen afwachten met die intake. Kruip ook lekker warm t bedje in, TV aan en hopelijk slapen.. ben nog niet moe.. nou ja lichaam wel, maar mn hoofd zit altijd zo vol... naja truste xx
@Chicken; Lekker relaxed! @Dretjuh; Peter dus nog niks wijzer, balen zeg! Dan maar hopen dat jullie morgen meer duidelijkheid krijgen over die intake. Je zal wel blij zijn als hij weer bij je is. @hier; Beau werd net wakker, was zijn knuffel kwijt. Ik kan hem dan zijn knuffel geven, neerleggen, kus geven en welterusten zeggen en weglopen. Lekker hoor. Luca nog niet gehoord trouwens..*klopt af*
Chicken Dacht echt dat het een meisje was....maar weet het nu niet meer zeker.... Aha, Dretjuh heeft hetzelfde.... Minnie Oh, spannend testen! Ik ben ook zo'n testgek! Alleen valt er nu niks te testen hier...hahaha Lemi HIer de uitnodigingen wel al liggen maar nog niet verstuurd. Moet echt deze week nog....verjaardag is al 27 november nl. Dees Rot dat Luca nog steeds elke nacht wakker is. Heb dit ook net een tijdje met Lizzy gehad maar die huilde in haar slaap en werd niet echt wakker. Is nu gelukkig weer voorbij maar heeft wel een paar weken geduurd. Hier Hebben net in de stad bij de Bart Smit staan loeren naar een Xbox Kinect.... Is ook wel errug leuk. Maar wel weer even 400 euro alles bij elkaar. Poeh.... Voor Amy vast een set Playdoh klei gehaald voor de sint. En zoveel leuke dingen gezien.... Straks nog even in het Bart Smit sinterklaasboek neuzen voor nog meer cadeau tips. Mroos Heel veel succes morgen. Ik ga er vanuit dat het strippen lekker aanslaat en je morgenavond/nacht al van je beebje kunt genieten... RiTi HIer ook een astma verleden, maar gelukkig zijn mijn medicijnen inmiddels ver over de datum en heb ik ze dus al een paar jaar niet meer nodig gehad. Ik had er ook altijd bronchitis bij, dus piepen en rochelen, bleuh. Misschien toch eens van medicijnen wisselen als Ventolin niet goed werkt. Weet nog zo goed dat het echt slopend is als je ademhalingsproblemen hebt. Sloopt je echt omdat je ook niet door hebt dat het zoveel energie slurpt. Roeltje Beterschap meid. Ik heb dit jaar ook al een keer of 3 mezelf binnenstebuiten gehad met buikgriep/voedselvergiftiging. Laatste keer was echt dramatisch...brrr. Hele kleine beetjes is de enige tip die ik je kan geven. En echt water blijven drinken, elke 10 minuten een slokje. Ik denk dat het bij mij de laatste keer zo lang heeft geduurd omdat ik stiekem een beetje uitgedroogd was, waardoor ik me nog beroerder voelde. Oh, ja, vanillevla was 1 van de eerste dingen die bij mij weer bleven zitten. Panos Ik zou er dan ook helemaal klaar mee zijn hoor. Egoistische zak. Nu is het echt aan hem om een initiatief te nemen als hij nog contact wil. Dat zal je moeder toch ook begrijpen denk ik. Verder Ook nog even snowboots voor Amy gehaald en schoentjes voor Lizzy. Niet dat ik de illusie heb dat Lizzy deze wel aanlaat... Kind laat niks aan....altijd blote voetjes... Doortje Heerlijke spam! Dees Van harte met je nieuwe baan, of oude baan? In ieder geval van harte!!!! Happy Misschien heeft Thijs nogf wat pijn in zijn tandjes dat hij de tut nog niet wilt? Hoop dat hij snel weer lekker slaapt, met of zonder tut. Zo, nog even een stukje apple-crumble en dan Nanny Jo Frost kijken en dan weer naar bedje... En mijn smurfendorp bijwerken natuurlijk (voor de digibeten, is een spelletje op de Ipad).
Abotje!! Goedemorgen! Dees, Gefeliciteerd!! Mroos, Succes vandaag! Dretjuh, Hoop dat je vandaag wel meer te weten krijgt! Hier, ff verder bij lezen.. Uitnodigingen gaan vandaag de deur uit. Vieren t zaterdag 17 december Ben benieuwd wie er dit jaar wel van plan zijn te komen. Vanochtend getest, was negatief. Maar ik moet ook eigelijk min wachten tot dinsdag. Dus wss woensdag pas weer de volgende...
Goedemorgen! Voel me al een stuk beter gelukkig.. Nog lang niet fit en behoorlijk gammel, maar het rare misselijke gevoel is weg.. Nog geen zin in eten, maar wel enorm in een kop thee, dus we gaan een poging wagen Lenn werd pas om half 2 vannacht wakker (meestal is dat toch echt voor half 12) en is bij me komen liggen.. 'mamaaaa!' Ja daag, je komt hier maar heen Daarna geslapen tot kw over 6.. Man heeft inmiddels bereik dus die is er vanmiddag ook al weer..
@Roeltje: oww fijn dat je je alweer wat beter voelt en dat lenn je ook een wat rustige nacht heeft gegund Lekker dat je mannetje er ook snel weer zal zijn, kan hij n beetje voor je zorgen! Maar als hij op zee zit en geen bereik heeft en bij jou begint de bevalling hoe doen jullie dat dan? @Minnie: spannend he al dat testen hihihi Hopelijk snel een positief resultaat voor je! @Hier: Dani kwam 1 keer vanacht, is bij me komen liggen en toen tot 6.55 verder geslapen. eigenlijk t zelfde als gisteren. Layla werd 10 minuten later wakker, gelukkig geen 5.45 meer Als t dalijk wat lichter is begin ik met schilderen, gisteren niet aan toe gekomen. Verder komt mn stiefzoon weer.... pfff heb dr geen zin, ben inmiddels alweer boos op m (hij vertikt om werk te zoeken al een half jaar. *hij heeft een boete van 90 euro die hij zelf mag betalen*. en probeert ook nog ns in discussie te gaan) Enfin... ff kopje thee erbij
Morguh ga vanmiddag voor het eerst sinds Milan er is met R naar de stad. Hebben beide amper kleding. Ja ik heb wel, maar is allemaal n heeeel klein maatje..pas ik nu echt niet in haha. Milan gaat naar opa en stoma (stiefoma hihi). En Levi nemen we mee, die vermaakt zich vast wel.. Ga nu uit bed, Milan wil er uit geloof ik
Lemi Veel plezier vandaag meid.. Even lekker shoppen, altijd leuk Dretjuh Tja, dan beval ik alleen.. Het emailadres staat in het dossier van het zh dus ipv bellen, doen ze een mailtje.. die wordt één keer per dag gechecked.. Is ie er niet bij, tja balen, maar is niet anders..
Goedemorgen! @Roeltje; Rustig aan beginnen vandaag, kopje thee heb ik ook zin in. Ga ik ook gelijk maar even zetten Lekker bakkie herfstthee. @Dretjuh; Zo jong zonder werk is idd niet handig, is hij gewoon lui? *sorry* Voor jongeren is er wat dat betreft toch zoveel werk te vinden, of vind hij het allemaal maar niks? Mijn zusje heeft ook zo'n periode gehad.. @Lemi; Voor het eerst zonder Milan weg, dat is dan idd wel lang geleden. Lekker shoppen dan! @hier; Vanmorgen al gebeld door het CB...heb er nu een beetje een naar gevoel van. Voel me niet echt geholpen omdat ik het idee had dat ze me een beetje afwimpelde