December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; klinkt niet best, ik zou zeker even bellen.

@ Doortje; daar heeft hij een punt. We kochten vaak Levelt of goldencofeebox bonen, jumjum. Maar met de hand malen is niet leuk iedere dag (al kan Maura het ook hahaha)

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Dre, dikke knuffel meid! Voor jullie allemaal! Hopelijk knapt je vader snel op en krijg je morgen prachtig nieuws van die PIEP-gemeente hier :x! (maargoed, dat is mijn ergernis ;))

@riti: tja, Illy is idd zo duur dat ie ook wel lekker mag zijn! :D
    Vond je de nespresso niet lekker omdat je hem verkocht hebt? Hihi, ik loop al maanden weg te dromen bij zo'n apparaat, wellicht toch slim dat ik hem nog niet heb gekocht dan! haha!

@stand van de maan: wij hebben net om 17.00 een fotoshoot gehad met het gezin bij de plaatselijke fotograaf, nou het was om te janken! De kids wilden helemaal niks! Maud draaide zelfs d'r rug naar de beste vrouw....jammer dus...Gaan zaterdag 21 januari nog terug voor een 2e poging en dan maar hopen dat ze wel willen meewerken....;)

@all: ik ga op de bank hangen met mijn schatje, Zelda spelen op de wii! :D

@peter: Zorg je een beetje voor je kinderen? Zij kunnen er niks aan doen dat jij en Dre in deze situatie verkeren... Ik vind het zo sneu als jullie hummels er ook onder moeten lijden...:(

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Heb net gereageerd op je mail. zag daarna de tijd van verzenden pas, dus waarschijnlijk spuit 11 :)

Ondertussen Elise aan het voeden, excuus voor de spelfouten..

Sterkte voor je pa :( Vreselijk zeg..Even langs de hap lijkt me verstandig..

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; was nog helemaal vergeten: Gefeliciteerd met de zwangerschap van je vriendin! Super!

@ Suus; heerlijke koffie, nespresso! jarenlang plezier van gehad.
    We zijn kleiner gaan wonen en hebben nu een open keuken met erg weinig bladruimte, dus geen (uh zo min mogelijk) apparaten daar op.
    Komt bij dat wij aardig koffie drinken en de cups niet aan te slepen, de dozen voorraad onder het bed :p.

@ dretjuh; hap al gesproken?

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Wat ontzettend rot dat je vader zo ziek is! Verstandig om de HAP te bellen! Al iets bekend?

@suus: Hmmmm... jammer! Gelukkig binnenkort een herkansing.

@koffie: Doe maar een latte machiato met heel veel melk zodat ik vooral de koffie niet proef....

@maan: Grappig dat alle monsters aan het spoken zijn geweest vandaag. Hier is zelfs uk1 2 keer gaan slapen overdag (en nee, ze vroeg er zelf om, het was niet onder dwang...)

@roeltje: THuis alles onder controle? Rustig dagje gehad met de kraamhulp?

@mroos: Abel weer lekker in dromenland?

@peter: Ik sluit me bij suus aan! Wees een vent en zorg voor je kinderen!!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Balen zeg dat die shoot zo in het water viel, zomaar een shoot trouwens?
    Leuk idee!

@Dretjuh; Laat je zsm even weten hoe het met je vader is?
    Wat zei de HAP?

@hier; J. is in slaap gevallen op de bank, damn die ligt me een partij te snurken!!
    Beau maakte er weer eens een compleet drama van om naar bed te gaan..Luca weer wakker gemaakt met zijn gegil.
    Hoop toch echt dat die fase snel voorbij is, anders zit ik er echt over na te denken 1 van de kinderen straks op zolder te leggen in het nieuwe huis.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    help!! Wat'n dag... Mijn god wat was Lianne vervelend. Gister ook al maar nu weer. Gewoon niet luisteren, dingen doen die niet mogen zoals op de taf staan en dan driftig worden als je d'r corrigeert en van tafel pakt... Als je zegt dat't niet mag zegt ze dat't wel mag... Merk ook dat ik mezelf niet leuk vind naar haar toe... Maar weet't gewoon echt niet meer... Mannetje was't ook zat. Vanmorgen ook niet wezen zwemmen. Ze was zo aan't stieren dat 't niet meer kon. Die was blij dat hij kon gaan werken. Daarna Lianne en ik tijdens 't voeden gezellig boekje gelezen maar bedje in voor dutje was drama. Niet luisteren en gevaarlijk doen. We moest daarna flink huilen en ik ook.. En net bij't in bed leggen ging ze vrolijk de kast leeg halen... Had mezelf beloofd vandaag minder vd mopperen maar helaas... Gefaald... Bah... Grote man is ook niet gezellig dus feest. Yoeri nog paar keer onrustig... Pff... Zin om nog ff flink vd janken. Wie doet er mee? Zag er meer die machteloos 'n oerkreet wilden slaan? Check..

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    alle anderen ook sterkte trouwens. En dre sterkte met je vader. Jou situatie is nog veel erger dus mag eigenlijk niet mopperen maar heb ik ff zin in. Mag wel toch? Hoop trouwens dat de gemeente woord houd.

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oh ja had ook nog na'n voeding gekolfd en dat ging goed!! 60ml!! Uit een gedemo en andere dus gekolfd... Volgens mij was de regel 150x gewicht deken door aantal voedingen is ml in de fles toch? Dus met 60ml heb ik bijna 1 fles!! En heb 5min gekolfd zonder masseren of de andere ook vd kolven om't reflex te versterken!! Best goed toch?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    truste ladies, ik spreek jullie morgen weer.
    probeer ff wat bij te slapen...

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jee dames, wat een dramas allemaal.

Mroos
    Het is al gezegd maar het is echt maar een fase. Probeer ergens een keertje wat bij te slapen als dat kan. Als je moe bent komt alles zoveel harder en heftiger binnen?

Dre
    Ach jee, ze moeten echt wel iets doen hoor bij de gemeente. Anders ga ik eens even kijken of ik iets met die vriendin van mij kan regelen. Ze kunnen jou zo echt niet in de kou laten staan.
    Hoop dat alles weer wat rustiger is met je vader. Ga er nou niet meteen van uit dat het de stress is, het kan ook gewoon een buikgriepje zijn. Zo voel je je nog schuldiger terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet nodig is. Sterkte.

Dees
    Hoop dat je wasmachine morgen een rustig dagje heeft en jullie een goede nacht.

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    de HAP heeft een ambulance laten komen :(
    heb uren op het ziekenhuis gezeten op de eerste hulp en ben net 5 minuten thuis.
    Mn vader moet blijven :(

Ze vermoeden of zn maag of toch iets aan zn hart.
    Maar om dat uit te sluiten willen ze hem een nachtje houden, mocht het zn hart zijn dan zien ze dat pas later deze nacht aan het bloed.

Dus hoeveel kan een mens hebben!!?!?!
    ben kapot!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, meiske toch. Je krijgt het lekker voor je kiezen nu. Kan ik iets voor je doen?

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Dretjuh toch... Heel veel sterkte meis en beterschap voor je vader. Hotel valt't allemaal mee, daar duim ik voor in ieder geval.

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zo.. Ff voeden... Wel apart dat Yoeri standaard net voor 12 of rond 11 nog ff komt. Soms zit er dan maar 2uur tussen maar dan daarna duurt't iets langer... Had trouwens nog Vraagje aan degenen bij zg de peuter moes een Dekbed ligt. Voelt jullie peuter als je dan gaatkijken ook zo bezweet

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    dani is alweer wakker, voor mijn gevoel is t midden in de nacht.
    Mn moeder heeft wel beter geslapen dus ik kruip er zo nog ff in... ben helemaal gaar nog :(

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ach meid toch.. Het zit nu helemaal niet meer mee he :( Sterkte meid..

Hier
    druk:D

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dre: hoe gaat't nu met je vader? HRoeltje: hoe gaat't alleen? Zie brengt lenn naar de opvang eigenlijk? Rest: hoe is de dag tot nu toe? Yoeri was om 6 alwe onrustig maar met speen iets kunnen rekken tot grote man z'n wekker ging. Mee naar beneden genomen en tafel gedekt enzo en rond 7 gegeven toen papa en Lianne beneden waren. Net ff geholpen met jas en schoenen bij de jonge dame. Was met vlagen weer goed dwars. Heeft ook bedacht dat je melk moet scheppen ipv drinken. Maar ging uiteindellijk redelijk soepelmee. Papa nog steeds niet happy maar had ook slecht geslapen. Hoor datie snel vrolijke is.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    joyce
    druk in mn eentje. vooral s morgens.. leenn is nu aan het spelen en elise slaapt nog.. kwam om 1uur en om 5 uur. kraamhulp brengt lenn s morgens weg.. gister heeft man zn tante hem opgehaald en morgenmiddag schoonmoeder. donderdag hoop ik zelf heen te kunnen. hulp is er dan tot 5uur en blijft bij elise..
    pff lenn heeft ook van die dagen.. zwaar vermoeiend..

wel lief . als elise huilt legt ie zn speen in de kinderwagen.. zn speen is m heilig dus dat is positief. ook legt ie blokjes en autootjes bij haar neer.. heeft geen probleem meer dat ik haar aan het voeden ben, al luistert hij op die momenten iets minder goed.. hij werd om half 12 wakker en was bang voor zn kamer.. nachtmerrie dus.. toen elise zich meldde werd hij even wakker en toen hij elkse zag zei hij baby en viel weer in slaap. gaat de goede kant op dus

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; Ook dat er nog eens bij, niet te doen zeg. Gelukkig houden ze hem goed in de gaten nu. Hoop dat je nog een beetje kan slapen.

@ Joyce; Heftig hoor een dwarse Lianne en een niet blije papa, hoog tijd voor een paar dagen met wind mee en een zonnetje!

@ Roeltje; wat lief van Lenn, super dat het zo goed gaat.

Deel Deze Pagina