December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Zie je wel, dat gaat helemaal goedkomen bij jullie. Aan de andere meiden zie je dat het af en toe erg pittig blijft, maar zolang jeeen beetje in de gaten houdt dat je niet te moe wordt, komt het allemaal wel goed.

Dre
    Hie is het nu? En met je vader? En hebben ze bij de gemeente geentelefoon dat zeje evenkunnen bellen met de uitslag ipv bij je brievenbus op de altijd trage post nl te moeten wachten.
    Ze kunnen echt niet helemaal niks doen hoor.
    Hoop dat sommige mense zich kapot schamen als ze doorhebben wat ze een ander aan doen. Heb er vanmorgen nog eens over na zitten denken en snap niet dat ze zich niet kapot schaamt en schuldig voelt. Alles alleen maar uit egoisme...bah!

2. mroos

mroos Niet meer actief

@Dretjuh, wat ga jij een ongelovelijke kloteperiode door zeg, en wat ontzettend vervelend voor je vader. Is er ondertussen al meer bekend? Hopelijk kun je nu nog even een paar uurtjes pakken.

@Collo, het klopt dat alles nog veel erger lijkt wanneer je moe bent ja. Abel heeft me vannacht 2 keer 3.5 uur laten slapen dus voel me nu best fit, kan er weer even tegenaan;).

@Joyce, Boaz slaapt sinds een week onder zijn dekbed maar hij slaapt er eigenlijk niet echt onder.. meer bovenop of naast haha. Kan je niet helpen dus.

@Roeltje, fijn dat Lenn zo lief is voor Elise, hier Boaz precies hetzelfde voor Abel, en dat is zo gebleven gelukkig. Zou vervelend zijn als je daar ook veel energie in moest steken.

Boaz is vandaag op het kdv, net weggebracht. Abel heeft vannacht goed geslapen (na van 7 tot 11 wakker te zijn geweest, dat is toch niet normaal?!), ik heb iig wel zin in vandaag.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo,
    Daar sta je helemaal niet bij stil als je alléen maar met je zelf bezig bent.

Mroos; kom je donderdag nog?

4. mroos

mroos Niet meer actief

Iets in die strekking wilde ik ook typen ja. Geen woorden voor eigenlijk.

5. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, als vandaag en morgen lekkere dagjes zijn en de nachten ook redelijk gaan, dan ben ik er donderdag bij! Ik denk dat Boaz wel weer eens zin heeft om zich daar lekker uit te leven;).
    Kon mn beco alleen vanochtend niet vinden dus ik hoop héél erg dat hij bij Gijs in de auto ligt nog van na de dierentuin en niet dat ie op de parkeerplaats achtergebleven is ofzo, en die heb ik toch wel echt nodig als we naar kidzcity gaan haha. Maar ik denk het wel.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Soms is het net als niezen, onmogelijk het niet te doen (mijn onbegrip hier over)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ mroos; logisch, lekker aankijken hoe het loopt.

@ Dees; weet jij al meer over donderdag?

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Hier: geen idee hoe t met mn vader is nu, heb niks gehoord :(
    Zal wel goed zijn anders had t ziekenhuis wel gebeld

@Roeltje: ahh speentje geven aan Elise dat is lief.

@Meeting: ik probeer donderdag te komen, maar kan niks garanderen! Wil jullie dolgraag zien :(

@Mroos: denk dat die kleintjes op alle mogelijke tijdstippen wakker kunnen zijn, of dat normaal is.. weet ik niet. Maar t zal vast en zeker vaker voorkomen vrees ik

@Hier: wel goed nieuws wat betrefd de uitkering, ik krijg elke maand bijna 990 euro van de gemeente.
    1028 was sowieso de max dus we zijn hier heel erg mee geholpen, kan ik tenminste de huur en boodschappen meebetalen of uberhaupt eens mn kapotte schoenen vervangen en sparen voor een woninkje!

Zondag mn eerste opdrachtje in de kinderentertainment *was die sollicitatie in Breda* is gewoon op oproepbasis.
    Kinderfeestje van 3 uur, leuk kindjes vermaken 12 eurie's per uur, altijd mooi meegenomen die paar centjes!

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    heej mn pa staat ineens voor de deur!!!!

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Heb 2x goed nieuws, jaja eindelijk!!! hellelluja!!!

Mijn kookboekje:
    Heb een mooie regeling voor de betaling kunnen treffen en ze gaan het boek z.s.m. uitgeven en kan al heel snel via hun website besteld worden!
    leuk leuk!

Daarnast krijg ik een uitkering van 990 per maand!! ;) whoehoeee!!

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Dretjuh!! Ja!! Wat goed!! En dan ook je pa voor de deur!! 'T zonnetje jacht de lucht is blauw!! Lekker van genieten meid!!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ja en tis nog lekker weer ook!!! mijn dag begint vandaag eindelijk goed!!!! whoehoee!!!

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; jaaa, fijn zeg, de bal gaat nu de goede kant op rollen!

14. mroos

mroos Niet meer actief

@Dretjuh, wat fijn zeg! 990 euro is een lekker bedrag, daar kun je wel mee vooruit!

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    voor die klus zondag mag ik lekker gaan schminken en een andere "kinderjuf" kan gaan knutselen met de kids op dat feestje. Leuk weer lekker schminken, heb dr wel zin in...
    Vrijdag de hele dag een visagie klus, helemaal in Landgraaf, rijd met de fotograaf mee, hartstikke fijn die afleiding

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Ah, mijn dag is ook gelijk een stuk beter! Zie je, goeie dingen komen wel weer jouw kant heen. Kan ook niet anders.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kom zsm weer mee kletsen...Beau heeft vannacht weer tot 2x toe alles ondergespuugd :(
    Ben op!
    Nu ff snel thuis om een wasje aan te zetten en op te hangen...moet om 12u weer op kantoor zijn voor vergadering.

Doegie!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: arme Beau, had het op je fb gelezen :( Hoe is het nu met hem?

@Hier: niet zoveel extra nieuws ;) Had al genoeg voor 1 dag he whaha....

Werklui zijn nu met de ramen van de buren bezig, pff weer die takkeherrie... die radio knalt overal luid doorheen.
    Sneeuwwitje is eindelijk afgelopen (layla was dvd'tje aant kijken)
    Ouders slapen allebei enneh...... had nog een vacature gezien bij Sabon!
    Is een klein saai winkeltje, maar top producten dus zie dat ook wel zitten... (lijkt me beter als wat ik bij de gemeente aangeboden krijg straks whaha)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sorry even heel ego

hier blijkt bv niet zo goed te lopen als we dachten.. ze is sinds zaterdag 10gram gegroeid.. nu ik voor de derde avond op rij s avonds constant bezig ben met aanleggen hebben we flink overlegd wat de opties zijn.. eigenlijk het enige is om om de 2uur te kolven, EN nog extra aanleggen.. bij lenn is dit niet gelukt en daarom verwachten ze dat dat nu ook zo gaat lopen.. Dit gaat zeker ten koste van de aandacht voor lenn en moet ik toch wel een aantal weken moeten doen om resultaat te zien..

ik heb besloten om dit niet te doen.. ze drinkt ongeveer 10cc per borst.. veel te weinig dus.. vaker aanleggen heeft nog niet gewerkt.. ze heeft net een fles kunstvoeding gehad en mijn hemel, heb een compleet ander kind.. ze is zowaar wakker.. ze oogde niet suf maar sliep de hele dag door.. fles ging erin zonder enige moeite.. honger dus.. arm meisje.. nu volledig over op de fles.. baal enorm en heb zin om enorm te janken.. maar ze moet nu echt gaan groeien..

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; Ach, wat ontzettend jammer. Ze had dus ook honger dat de fles er zo goed in ging. Ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt voor iedereen, zo veel aanleggen en zo veel kolven is niet te doen en al helemaal niet als je ook Lenn de aandacht wil geven die hij nodig heeft. Wat rot zeg :(. Wel fijn dat je al gelijk ziet dat het Elise goed doet, lekker eten en groeien meisje!

@ Dees; wat een narigheid! Je blijft ook wassen zo.

Deel Deze Pagina