Suus Ja, Isa module, zo heette het! Ik heb idd op Fontys in Eindhoven gezeten. Communicatie gestudeerd (stupid!) op lokatie Rachelsmolen. En jij? Hahaha...jij snapte er geen snars van! Het scheelt echt enorm als je kan klaverjassen. Dan heb je het zo door. Klaverjassen heb ik echt serieus lang over gedaan voordat ik dat kon... Chicken Ja, over een weekje wordt Lizzy alweer 1. Begin wel weer een baby te missen hoor, maar het komt allemaal wat minder binnen als toen bij Amy. Scheelt ook echt dat ik Lizzy naarmate ze ouder wordt en meer kan ook steeds meer op zie leven. Die moet echt de weide wereld in. Dan is het minder erg dat ze zo snel groot wordt.
nou als we samen naar zo'n party kunnen gaan en ik kan t de week daarna aan je terug betalen en jij hebt dat ervoor over.. dan accepteer ik het hoor Ik weet nu dat ik t kan terugbetalen *wat kost t eigenlijk ahum... hihi*
@ Bridge; ik ben het helemaal kwijt, maar vond het wel heel leuk weet ik nog. Weer een tas vol van de bieb, was weer leuk! Ook weer een paar leuke luisterboeken en liedjes cd's en een mooi voorleesboek dus wij kunnen weer even vooruit .
@ roeltje: wat balen meid... jammer, maar je hebt het geprobeerd!! dus je kunt sowieso trots zijn! al is het maar dat je in je eentje die beslissing hebt genomen! en toch wilde overwegen om door tegaan! @ hier: joepie! de z8 bestelling is binnen! stoer kleertjes maat 56 voor mijn binkie!! hihi.. begint echt al een bolle toet te krijgen, heerlijk.. oeps.. sorry roel... bedenk me dat mijn super verhalen over bv dan niet echt handig zijn.. zal me ff inhouden de komende dagen..
Het lijkt om te beginnen wel op klaverjassen, maar daar is ook alles mee gezegd. Denk dat ik ook echt moet nadenken als ik weer ga klaverjassen. @drejuh...lekker er even uit! @collo...superlief van je. Zal nog even milans kamer spammen!
@Joyce: Z8 is echt een super merk! Persoonlijk vind ik dat ze voor meisjes leukere dingen hebben dan voor jongens. Althans voor een jongen als dani, voor baby's is alles leuk! Volgende week kom ik Yoeri bewonderen @Chicken: ben benieuwd naar kamer spam!
dre: Ja!! Leuk!! Kan Yoeri meteen z'n kleren showen.. Oh ms stomme vraag maar wie komen er allemaal en welke kids komen mee? Kan ik me er beetje op instellen
@ chicken; Leuk!! beetje opleuken is zo gedaan, hij heeft echt een leuke (en grote) kamer! Verschoon je hem niet meer op een commode oid? @ Joyce; Had je graag eens in het echt gezien en je mooie kids bewondert maar Maura en ik zijn er niet bij. veel plezier in ieder geval.
@Riti...nee, ik verschoon hem even op z'n bedje en als hij alleen geplast heeft, doe ik het staand. Hij heeft van die luierbroekjes zeg maar.
@ Chicken; wat goed! hier wel af en toe staand (op het kleedje voor het bed) maar lange sessies op de commode anders ben ik alleen maar aan het corrigeren. @ hier; tortilla's eten, die van Maura toch maar slopen al waren ze net zo mooi
@Chicken: leuke foto's, al een echte grote jongenskamer met een tafeltje en stoeltje, lekker de ruimte ook! En prachtige buik enne ja je bent spuit 111 @Hier: De kids gaan dit weekend (van vrijdagavond t/m maandagochtend) naar hun papa toe.. Is t nu een onredelijke eis van me dat ik wil dat ze niet met een ander te maken hebben....? Tis al zo raar nu en het lijkt mij het beste voor de kids als ze voorlopig alleen met hun papa te maken hebben als ze daar zijn. Is dat nu zo raar? Verder hebben ze best redelijk gegeten, alleen nu n beetje vervelend die kids... (layla pakt alles af van dani)
dretjuh nee hoor, helemaal niet raar.. groot gelijk.. laat ze eerst maar eens wennen aan alles.. chicken mooie kamer! en wat een prachtige buik!! joyce neeee gewoon vertellen hoor.. heb ik helemaal geen moeite mee.. juist fijn om te lezen dat het goed loopt bij jullie.. het idee om over te stappen op de fles is hier geland.. het is jammer en baal nog wel flink.. maar het is echt het beste voor Elise en dat is natuurlijk het belangrijkst..