als jij vind dat dat het beste is dan is dat ook het beste, je hebt je best gedaan en meer kun je niet doen!
ik sta er zelf volledig achter dus het is goed zo.. had het alleen erg graag gewild maar niet ten koste van alles.. lees dat je een uitkering krijgt.. wat super meid! helemaal top
@Roeltje, nou helemaal goed dan toch! Goed van je dat die beslissing dan ook neemt. Is het donderdag dees,collo, riti en ik en misschien dretjuh, of komen er nog meer..?
@ Roeltje; mooi en goed dat je de afweging zo kan maken. Daarnaast mag je er echt nog wel even flink van balen hoor, want jammer is het wel. @ dretjuh; vind het een hele logische 'eis'. Had er al weer een heel verhaal over getikt. Maar als Peter niet met zichzelf, met Lotte of zijn negatieve gevoelens over jou bezig is en aan zijn kinderen denkt zal hij toch tot de conclusie moeten komen dat er voor nu wel even veranderingen genoeg zijn geweest voor Layla en Dani en dat ze behoefte hebben aan rust en hun vader (naast hun moeder natuurlijk).
Ik denk ook niet dat ik het ga redden... Ontvang nu tot aan de uitkering helemaal niks aan inkomsten dus kan het benzine geld ook hard gebruiken... helaas ....
Heerlijk.. Heb nooit het gevoel begrepen: Wij zijn compleet.. Maar daar kom ik nu op terug haha.. Lenn lag er iets later in.. Elise kwam uiteraard wat vroeger voor de fles.. Maar 60 cc ging schoon op.. Als ze weinig last krijgt van krampjes of niet overdreven veel spuugt kan de fles donderdag iets omhoog.. Inmiddels is het gewoon stil hier in huis.. Was de laatste avonden wel anders.. Rond 22.00 uur krijgt ze weer een fles en dan lekker naar bed.. Hopelijk trekt ze de nacht wederom een beetje door. Morgen komen mn moeder en mn zus (en neefje uiteraard).. Nemen gelijk wat boodschappen mee en dus voeding.. Om toch wat negatiefs toe te voegen.. Belletje gehad van mn oma.. Deze week kwamen ze niet (wist ik, gaan altijd na de kraamtijd op bezoek, geen probleem) Maar ze ging er eigenlijk vanuit dat we met Elise wel op de verjaardag van mn opa komen a.s. zondag.. De boodschap dat Elise nog niet op geboortegewicht zit landde niet echt.. Kraamhulp verwacht dat dat zaterdag (met wat geluk vrijdag) pas is.. één van ons twee gaat sowieso heen met Lenn, maar Elise misschien nog niet.. Nu zou je denken: Nouja, dat kan.. Dat ze daar niet aan dacht.. Maar de reden van zo denken viel bij mij verkeerd.. Ik heb nu WEL een kraamtijd.. Maar wel met verdomd weinig bezoek.. Ouders, schoonmoeder, zussen/zwager en oom/tante van mn man.. that's it.. Zegt ze: 'Hoeven we niet naar jou te komen, maar komen jullie bij ons.. Scheelt *naam oom en tante* ook weer een ritje.. Ik dacht al, wanneer komt het.. En waarschijnlijk ben ik nu heel onredelijk, maar dat kan me lekker niks schelen Bij mn zus is de hele familie langs geweest, maar hier kom ik niet verder dan een paar kaarten.. Geen belletje, helemaal niks.. En dat valt me (toch nog) vies tegen Nou, dat was het..
Hey meiden, heb wel gelezen, maar ben echt doodop, dus ga niet uitgebreid reageren. Heb ff de energie niet. Uk2 slaapt al nachten bagger, het is druk op het werk. Heb het ff gehad. @dretjuh: Eens met riti. Helemaal niet raar om dat nu niet te willen. @roeltje: Wat een moeilijke beslissing! Zou idd doen wat voor jullie werkt. Ratio versus gevoel, altijd lastig... Hier is het al avonden/dagen ruk met uk2. Miss dat jullie het probleem herkennen... Ik ken het iig niet van uk1. We zijn dus pas begonnen met vast voedsel en omdat het zo goed ging (meneer hapt enthousiast) heb ik de hoeveelheden flink opgeschroefd. En op zich ging dat prima. Tot hij vrijdag en zaterdag bruine bonen heeft gegeten. Sinds zaterdagavond is het alle avonden raak: hij gilt alles bij elkaar. Echt krijsen, overstrekken. Duidelijk pijn. En het wordt iedere avond erger. Niks helpt (wiegen, lopen, masseren, spelletjes), alleen met de fles kunnen we hem kalmeren. Ook overdag is hij iets onrustiger (wat meer overstrekken en mopperen). Nu heeft hij altijd al gevoelige darmen gehad en dus ook in het begin krampjes. Ook van de overstap van de BV naar de fles heeft hij een week last gehad (schijnt uitzonderlijk te zijn). Alleen zo heftig als nu ken ik het niet... Anyway, ben vandaag dus gestopt met al het vast voedsel en terug op 100% fles. Maar hoe nu verder? Natuurlijk moeten we eerst de komende dagen kijken of dit idd het probleem is (hopelijk wel, want het is echt niet normaal hoeveel pijn hij heeft). Maar hoe moet ik dan vast voedsel introduceren? En is dit normaal of moet ik toch ff naar de huisarts. Net hebben we trouwens serieus overwogen de HAP te bellen. Meneer was ontroostbaar en gilde alles bij elkaar. Enige herkenning bij iemand? Tips? Enige lichtpuntje is dat uk1 overal doorheen slaapt. Snap er niks van. We hebben oud en extreem gehorig huis. Bovendien gaat het gekrijs van uk2 door merg en been.... Bovenstaande is dus ook de reden dat ik even totaal gesloopt ben....
Dre Feest is wel vrij prijzig. Kaarten zijn 25 euro...en dan heb je nog niks te drinken. Misschien kunnen we beter een keer gewoon op stap gaan (met Suus?). Gaan we een leuke vent voor jou scoren! hahaha! Chicken Hele mooie buik! (was ik nog vergeten te zeggen). Dre2 Je krijgt wel een uitkering met terugwerkende kracht of niet? Jammer als je donderdag niet kunt komen....zou je wel een auto kunnen regelen dan?
@stappen: Ik ook!! De 21e kan ik trouwens niet. Ga ik al amsterdam onveilig maken met vriendinnen . Btw, waarom gaan we as vrijdag niet een drankje drinken ergens? @meeting donderdag: Helaas, 's ochtends moet ik naar de osteopaat met duuk en 's middags naar de boekhouder. Erg jammer, want ben zo benieuwd naar jullie!! Zullen we snel weer een nieuwe datum prikken?
Panos Jee, wat naar voor je grote kleine man. Heb eigenlijk geen tips. Even googlen op licht verteerbaar voedsel. Misschien alleen de eerste tijd banaan ofzo? Of verstopt hij snel, dan is dat weer een slecht plan. Of worteltjes?
ik ook en ik ook hahaha maar dan Den Haag Balen dat je zo gesloopt bent trouwens, geen tips wel een lekker glas rode wijn voor je.
@ Roeltje; kan me het goed voorstellen hoor, jammer. Het is jou kraamtijd, dat zie je helemaal goed. Bij Lenn is dat al helemaal anders gelopen, nu is het aan jou, je meisje en je gezin. Jammer dat je niet meer bezoek hebt gekregen.
@roeltje: Vervelend! Snap je gevoel wel hoor... Had dat ook wel. Je wil toch dat mensen de moeite nemen en interesse tonen door even langs te komen. Doen ze dat niet dan is dat toch een beetje een teleurstelling (al bedoelen ze het waarschijnlijk helemaal niet zo). @krampen uk2: THanks voor tips. Was benieuwd of iemand het herkende (oftewel of het nog binnen de grenzen van normaal valt). Denk eigenlijk van niet en dat betekent dat ik toch even wil gaan overleggen met cb en/of huisarts. Erg jammer, want meneer is dol op eten!
@Roeltje: ik snap je helemaal, helaas bij een 2e kindje schijnt t voor anderen allemaal niet zo bijzonder te zijn :S Ik had noujuist veel bezoek verwacht bij je, zeker nu je je mannetje niet bij je hebt jammer dat ik nu niet in de buurt woon.... @Collo: ehm.. ja beetje prijzig inderdaad.. dan is een avondje uit idd een beter idee! whaha leuke vent, tja moet ie niet wegrennen van n jong vrouwke met 2 kids... Kan met de auto van mn vader en dan alleen Dani meenemen, maar de benzine kosten en entree enzo ga ik nu niet redden, t geld is al bijna op en moet nog tot eind deze maand daarmee doen. @Panos: persoonlijk zou ik wel de hap gebeld hebben, tenzij ik zeker zou weten dat het krampen zijn van het voedsel dan zou ik wachten tot het over zou gaan. Maar dan morgenochtend de HA gebeld hebben. Snap je vraag helemaal, als duuk daar zo veel last van heeft, hoe dan vast voedsel introduceren.. da's lastig wat vrijdag betrefd, ik heb dan die visagie klus helemaal in Landgraaf dus heb geen idee hoe laat ik thuis ben. Zaterdag zou wel kunnen. Zit dit weekend voor t eerst zonder de kindjes en daar ga ik het denk ik heeeeel moeilijk mee krijgen :S
@roeltje: kan me voorstellen dat het een pittige beslissing is geweest, maar volg je gevoel! Dit is het beste voor elise, lenn en jou, zo te lezen! Fijn dat Elise er zo goed op reageert en jij wat meer rust hebt! Hoe vind Lenn zijn zusje nu? Oh man, die familie van jou! Ik kan er hele lelijke dingen over zeggen, maar vind het heel jammer voor jou! @panos: oeh, wat naar voor uk2 (ook voor jullie natuurlijk!) Ik zou zeker even advies vragen aan ha of iemand anders, want zijn reactie op vast voedsel klinkt erg heftig! @riti:hoe was het achter op de fiets? Pff weer zo'n 'loslaat' moment... Ze worden alleen maar groter! Ik liep laatst met Sara op het schoolplein van haar waarschijnlijk toekomstige school en toen moest ik wel even 3x slikken... @collo: oja, dankjewel voor je antwoord op mijn vakantievraag. Wij zitten dus ook in die hoek te kijken, maar ik ben zo'n vreselijk besluiteloze dooS! @dretjuh: goed nieuws voor jou, fijn fijn! @mroos: hoe ging het vandaag met Abel? @de rest: lees zoveel mogelijk mee, maarja vergeet nog wel eens wat Ik gooi het op de hormonen, mag nog wel he? jeetje, moet 1 februari weer aan de slag...hmmmm....ben nog in ontkenning! Wel besloten om 24uur ipv 28uur te gaan werken, geeft enorm veel rust!
Avond dames!! @Roeltje; Ik begrijp je volkomen wat betreft bezoek, zou bij mij ook echt even verkeerd vallen als ze zo makkelijk denken. Jij hebt nu je kraamtijd, dat moet eigenlijk zo zijn dat jij ervan kunt genieten. Ik hoop dat de komende je nog wat meer leuke berichten her en der krijgt van familie,vrienden en/of kennissen. @Dretjuh; Wat goed dat je uitkering rond is! Gefeli! Nog niet wat gehoord van de AH etc? Euhm waar woont Peter nu dan? Heeft hij nu een eigen huisje dan? Ik zal er ook echt ff moeite mee hebben dat de kids een 'ander' zien..laat ze eerst maar eens aan de nieuwe situatie wennen. Sterkte! @Meeting; Ik ga ook, wel nog even onder voorbehoud ivm spugende Beau @hier; Brrr vannacht dus weer in de weer geweest met Beau Ik vraag me echt af wat het kan zijn...alleen 's Nachts overgeven...waar duidt dat op? Iemand een idee? Buikgriep?
@dretjuh: Kan me het zo voorstellen dat het heel raar en emotioneel wordt van het weekend. Vandaar ook mijn voorstel om je vrijdagavond (met suus? en collo?) en even af te leiden met een drankje. Jammer dat je niet kan! Maar wel fijn dat je al leuke afleiding hebt natuurlijk!! Zaterdag zit ik bij een vriendin in het wilde westen. Tjsa over de HAP, we hebben echt zo getwijfeld, maar nu ligt hij gewoon te slapen (wel na een vroege late fles). Daarvoor krijste hij zo oorverdovend hard.... Arm kereltje... Eerst maar eens kijken of het beter gaat nu hij alleen de fles krijgt.
@dretjuh: zal aan je denken dit weekend, pittig hoor! Waar zit peter op dit moment? @dees: Sara heeft hetzelfde als Beau gehad, overdag niks aan de hand en dan 's nachts spugen. Met een beetje 'geluk' krijgt hij hierna nog diaree en dan is hij er weer vanaf... Naar he?