Ga nu trouwens naar bed (even lekker liggen, kan daar altijd 10x beter ontspannen dan op de bank). Reageren via telefoon vind ik altijd lastig dus tot morgen! @doortje: Vakantie-voorpret is heeeeeerlijk! Kan je Le Mas Blanc | Vakantie Zuid Frankrijk | Appartement of vakantiehuis. aanraden. Of Tendi - Kamperen in een lodge-tent (safaritenten op mooie plekjes). Of het boekje kidsproof vakanties. En nog veeeeeel meeeeer. Fijn dat je uren zijn aangepast. Ik werk nu ook tijdelijk 3 dagen en bevalt prima (alleen moet ik in maar weer naar de 32, maar daar denk ik nog maar niet aan...) @dees: Sorry, geen tips wat betreft Beau. Hopelijk een rustige (en schone) nacht voor jullie!!
o w8 misschien kan ik vrijdag wel... peter komt de kids dan halen dus moet sowieso optijd thuis zijn, moet alleen met de fotograaf regelen dat ik dan thuis ben... dus ik kan vrijdag avond wel... @Dees: nee nog niks van AH gehoord. Peter zit in harderwijk ergens boven een hotel huurt hij iets. Geen idee wat er met Beau zou kunnen zijn, eet hij nog iets vlak voor t slapen gaan? Of is hij druk als ie op bed ligt waardoor alles eruit komt?
@ Panos; Morgen even telefonisch overleggen met een arts misschien? Gek he dat we elkaar nog nooit gezien hebben, weet zo veel van je (en jij van mij). @ Doortje; hóoooi, achteropzitje wordt er opgeschroefd as we speak met een hoog "hoe zat dat nou ook al weer "gehalte. Fiets met zitje van mp gehaald en er toen afgehaald . @ Dees; wat een narigheid met Beau, en vandaag overdag dus ook geen last? Vreemd hoor, wel gewoon vrolijk en fit verder?
@Doortje; Ohw, die diarree had ie gisteren ook al even flink. Maar dat waren 2 luiers geloof ik. Vind het echt zoo vies en naar voor hem, hij is dan echt vreselijk in paniek en schreeuwt het uit dat hij het vies vind @Panos; Geeft niks, ik hoop ook op een rustige nacht. Zal me wel even weer goed doen. @Dretjuh; In een hotel? En de kids verblijven daar dan ook het weekend? Vlak voor het slapen eet hij niks, geen fles meer o.i.d. Hij gaat in bad, rustig de avond in en dan op bed....de laatste week is hij nogal stribbig met het naar bed gaan...kan het daar dan absoluut niet mee eens zijn en gilt dan nog wel eens de boel bij elkaar. Vanavond is J. even bij hem op bed gaan liggen en merkte wel dat hij daar wat rustiger op is gaan slapen.
@RiTi; Ja nou precies, dat is het vreemde! Hij is verder zo vrolijk en ondernemend en behulpzaam...je merkt dan niks aan hem. eet flink en drinkt goed voor zijn doen
Volgens mij heb ik iedereen wel eens live gezien hier toch? Grappig dat sommigen elkaar steeds mislopen. Dees Buikgriepjes zijn wel weer erg aan het rondgaan nu. Zelf ook al erg last van diarree de laatste dagen. Dre Zorg ervoor dat je wel zijn adres hebt vrijdagavond. Zou me er niet prettig bij voelen om mijn kinderen mee te geven als ik niet precies wist waar ze zaten. Of is hij bang dat je hem gaat stalken?
@ Dees; nou gelukkig maar. Maakt het wel vreemd maar beter dan dat het continue is. Heb hier trouwens de oude Maura terug, was 2- 3 weken gewoon niet helemaal lekker in haar vel. Natuurlijk wel lekker dwars soms even, maar ook weer gewoon lief en open en vrolijk.
@Dre; Als we vannacht weer spuug moeten ruimen bel ik morgen de HA wel even.. @Collo; Ik stond vannacht ook echt zelf even tegen wel/niet spugen aan...bah zeg wat een geur! Poffertjes voor een 2e keer is niet oké
@Collo: ja had ik m al gezegd, haha nee ga niet stalken, dat laat ik doen @RiTi: fijn dat je de oude maura weer terug hebt
@ Dretjuh; dat wordt vreemd een weekend zonder je kids lijkt me. Wel fijn dat je die klus hebt zondag. Je hebt het adres waar ze zitten toch wel neem ik aan?
nog niet, maar gaat wel komen anders gebeurd er niks dit weekend.. wil wel weten waar mn kindjes uithangen natuurlijk.
Even hoor... Heb vandaag weer een hoop in de kast gehangen en toen kwam een paar minuten laten spontaan de hele roede naar beneden. Wilde ik eigenlijk een foto van maken maar mijn behulpzame man had hem alweer terug gehangen...hahaha. Dan maar een foto van de schandalig volle kast. (het is wel een beetje een rommeltje)
@Plannen voor vrijdagavond; leuk dames! Ik zal aan jullie denken als ik mijn ronde doe in de wijk @hier; Morgenochtend met Luca naar het CB, krijgt hij weer zijn prikjes...Ook is hij morgen alweer 11maand!