@Collo; Leuk Disney! Idd niet aan denken dat er wat gebeurd, anders kom je de deur zo op deze manier helemaal niet meer uit. Ziet er allemaal wel perfect uit zeg die kleding, daar heb je vast ook een werk mee gehad om alles zo te fotograferen en te omschrijven. @Roeltje; Buik is weer stuk rustiger...gelukkig. Lenn zal vandaag ook wel een vermoeiende dag hebben op het KDV na zo'n nacht. @Suus; Gusje, Maud ziek Hoe voelde ze zich vanmorgen? @hier; Nacht redelijk geslapen, Luca is wel 2x wakker geweest vanwege ook een nare hoest.. Kids zijn nu op de opvang en ik een dagje thuis. Net de kasten van Beau weer eens aangepakt en uitgeruimd, zaterdag moet de boel leeg zijn en heb nu mooi even de tijd wat weer de dozen in kan voor Luca. Al het zomerspul en maatje 80 is al weggeruimd. 1 wasje draait alweer. Nu eerst een kop thee
@ Suus; ach gussie, beterschap voor Maud, die is echt goed naar zeg . @ Roeltje; balen van je nacht zeg, vandaag rustig aan? Ik ben nog steeds wel op zoek, maar ook nog kritisch er gaan hier niet 5 brieven per week de deur uit. Mis ook wel eens wat vacatures helaas, zou er eigenlijk een vast moment in de week aan moeten gaan zitten. @ Collo; zou het ook heel dubbel vinden, maar wel super dat jullie het gaan doen! Heel veel plezier in ieder geval. Vandaag schuimdingen met de kenwood, heerlijk, hoe zoeter hoe beter wat mij betreft. (pavlova is echt mijn lievelings, liefst met veel slagroom en fruit) @ hier; ook een prutnacht. Zelf een aantal hoestbuien, poes had het koud en wou graag nóg dichterbij liggen, Maura had af en toe een kreet in haar dromen. Als je dan eenmaal zo licht slaapt wordt het ook niets meer he, werd zelfs wakker van de ochtendkrant door de bus .
Dees Succes met opruimen.. Ik moet mijn kasten uitpluizen, maar kan me er niet toe zetten. Ligt belachelijk veel kleding in waarvan de helft niet gebruikt wordt Jammer dat Luca wakker was Nu hopen dat de hoest snel weg is, kun je weer lekker slapen Riti Ah nog niet heel actief maar ook niet afwachtend zeg maar.. Op zich wel verstandig.. 1 dag (middag o.i.d.) in de week zitten en speuren, maarja.. Makkelijk gezegd ook Wasje aangezet, krantje gelezen met een kop thee.. Nu verder met de administratie..
@Collo: samen naar disney is ook wel eens lekker hoor, ik begrijp dat je je kids zal missen maar zo af en toe Ferdy en jij time is ook essentieel! Ik maak me ook altijd gek dat er iets gebeurd en de kids alleen blijven :S @All: Dat bracht mij op het volgende..... Wie van jullie heeft er notarieel wat geregeld voor de kids mocht er wat met jullie kids gebeuren @Roeltje: pffff da's n zware nacht, hopelijk kun je vanmiddag nog ff bijslapen! @Suus: ahh joh arme Maud Beterschap met dr!! Hopelijk is ze heeel snel weer beter @Hier: opzich n rustig nachtje... zit thuis... kids hebben goed geslapen, dani piste zn bed alleen n keer onder. Heb ook inschrijving bij engelse Bieb gedaan Ga vandaag ook wat boekjes halen om mee te nemen naar mn ouders, ff een nieuw boekje weer (buiten de disney boekjes om) ff alles bijwerken vandaag.. ben maar n paar dagen hier, daarna weer voor n week ofzo naar NL.. zondag naar Esmee dr verjaardag, peter zn eerste werkdag en dan zondag Dani zn verjaardag
@RiTi; Hmm dat is ook wel een heftig nachtje, Dennis al iets meer opgeknapt? Hoe gaat het met de 2 poezen in huis? @Roeltje; Ik kom er dus ook alleen maar aan toe wanneer ik alleen thuis ben, met de kids om me heen gaat het ook echt niet lukken. Moet wel zeggen dat het wel lekker is hoor wanneer het weer opgeruimd is. Pff maar ik blijf schuiven met de kleding, Luca zit in 74 en Beau in 86/92...zie nog gebeuren dat ze straks beide in dezelfde maat zitten.
@Dretjuh; Hier niks notarieel vastgelegd... Zat Dani zijn luier niet goed, bed onder plassen is niet fijn zeg in de nacht. Je hebt weer een druk weekend voor de boeg, wel leuk en gezellig!
@ dretjuh; leuk de bieb! Wordt wel opletten met terugbrengen en verlengen, voor je het weet zit je aan de overkant van de zee . @ Roeltje; het gaat heel vaak wel goed hoor, paar uurtjes op de maandagmiddag. Maar toch zijn er nog te vaak zaken die 'even voor gaan'. Kan me voorstellen dat het wat ongemotiveerd over komt, dat is het niet. Maar net als met de wens voor een tweede kind (ok niet echt een hele handige vergelijking misschien) wil ik ook niet dat wat ik niet heb te veel mijn dagelijkse leven met wat ik allemaal wel heb beïnvloed. (weet ff niet hoe ik het anders moet formuleren, al staat het er een beetje ingewikkeld zo) @ dees; oh lekker opruimen! Goed bezig zo op de vroege morgen.
Dretjuh Bah, Dani zn bed onder geplast.. Luier niet goed? Heb het met pampers wel dat hij doorlekt, maar sinds we de Kruidvatluiers gebruiken gelukkig niet meer voorgekomen.. Stinkt zo Dees Ga toch maar beginnen straks Wilde eigenlijk naar de markt, maar heb geen zin haha.. Dus straks maar even uurtje bezig.. Wil ook niet te veel doen.. Het gaat nu zo goed met baby2 en al paar dagen geen harde buiken gehad dus wil het graag zo houden haha Luca groeit als kool Geloof dat Beau Lenn nu toch in gaat halen.. hier is 86 vaak nog te groot.. Broekjes nu maat 80.. We hebben een riem voor m gekocht en mn pa heeft er een gaatje bij in gemaakt, zelfs die paste niet Suus Helemaal overheen gelezen.. Arme Maud Voelt ze zich al wat beter? Adcministratie is klaar!! straks nog even wat rekeningen de deur uit doen en klaar voorlopig..
@Roeltje; Qua broeken zit Beau nu ook in 86, tijdje terug kon hij nog prima 80 aan maar nu zijn ze ineens veel te kort! Kind heeft ineens een spurt gehad lijkt wel. Luca zit met shirtjes en broeken ook volledig in 74, soms al 80 met een paar shirtjes van de hema. Ben benieuwd straks in januari wanneer ik met Beau naar het CB mag. Houden zo dat het goed gaat met ukje 2, teken dat je het goed aanpakt en echt je rust neemt.
Nog even en Luca is groter dan Lenn Zal het CB binnenkort eens bellen voor een afspraak.. Heb m liever in feb. i.p.v. januari.. vanuitgaande dat ik beval rond januari en niet veel vroeger.. Even de was ophangen en dan toch maar aan de slag met de kleding..
@Roeltje; Toen Luca geboren was en ik met de 1e controle naar het CB moest heb ik er een dubbele afspraak van gemaakt zodat Beau ook gelijk mee kon. Wellicht ook een idee. Haha, Luca straks net zo groot als Lenn...ben wel benieuwd naar de nieuwe statistieken @Chicken; Morguh! Alles goed daar?
haha klein wijsneusje Leuk.. Pff, alle kleding op bed gegooid.. Mijn hemel, tis nog erger dan ik dacht Moet echt weggooien/weggeven want dit kan echt niet En dan heb ik boven nog 2 wasmanden schone was liggen en nog een was in de badkamer die straks de machine in gaat
@ Dees; wat een lekker mannetje is Luca toch @ Chicken; hoooooi @ Roeltje; met cb valt over het algemeen goed te praten over data en afspraken als ze niet meer zo heel klein zijn dus gaat vast goed komen.
@Roeltje; Zeg maar gerust wijsneus Zow, je hebt dus meer dan gedacht..lekker dan. Lekker opruimen meid. @RiTi; Met de afspraken hier bij het CB zit het meestal wel goed, wel handig.
2 vuilniszakken (grijze container formaat) vol met kleding wat weg kan.. Kast puilt alsnog uit geloof ik.. heb nog één plek over voor de rest van de kleding die boven ligt te wachten (gaat dus niet passen) Zit nu uit te puffen (niet letterlijk) aan tafel, laptop en kop thee erbij.. wat een pokkewerk
Wow!! Wat een hoeveelheid! geef je het weg of ga je alles verkopen? Hihi, lekker bezig hoor...nu ff bijkomen
Nee gaat in zo'n kledingcontainer hier in het dorp.. Ben ik er vanaf en mensen in verwegland zijn er vast blij mee.. Heb nog wel kleding waarvan ik twijfel of ik het wil houden, maar eerst maar eens kijken of ik het nog pas na de bevallng.. Voor de zw.schap nog regelmatig gedragen dus even kijken.. Heb ook een stapel in de kast onder de zoldertrap gelegd, scheelt me elk geval een boel ruimte