December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    net bij mn oma geweest, maar die zag er niet goed uit.
    Hadden ijzer bijgegeven maar verkeerd gespoten dus dr hele arm is dik en bruin omdat alle vloeistof onder de huid zit ipv in de aders *stom stom*
    Weer veel moeten spugen vannacht en flink aan de dunne. Dus houd mn hart vast voor wat de familie morgen te horen krijgt (om 13.00)

Verder zijn de kids nu ff lekker stil, waren net beeeetje lastig, Dani had niet geslapen :S
    Vanavond pizza'tje eten, kan die geen rommel maken met alles omgooien ;)

Hoe is het met Maura? En met dr hoofdwond? Al over?

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Wat rot van je oma!! Heeft ze veel pijn? Hopelijk valt het gesprek morgen mee!!

@scholen: Vrije school in EHV schijnt ook goed te zijn! Is alleen ook weer half uur rijden.... ZIjn hier gaan wonen voor we kids hadden en heb me hier toen totaal niet in verdiept. Was een beetje de 'ver van mijn bed show' toen. Helaas zou ik nu willen zeggen....

@meeting: Volgens mij wilde mroos ook komen! Is het een idee om de volgende keer net onder utrecht af te spreken? Scheelt mij toch weer een stukkie rijden....

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    pfff jeetje wat zijn de kids vervelend zeg, zeker layla.. brutaal.. stoelen willen verschuiven, kasten open trekken, steeds naar boven willen lopen.... errug vermoeiend

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; wat sneu van je oma zeg, hopelijk valt het mee.
    Maura haar buil is al bijna weg, geneest als een dolle!

@ Panos; je kan onmogelijk aan alles denken van te voren, toch? Zo gaandeweg komt alles ook wel goed.
    Begrijp je punt van iets zuidelijker afspreken volkomen, volgende keer is er vast weer een meeting in Brabant.
    Meestal is dat voor mij dan vaak weer geen optie, zo blijven we met zijn allen aan het schuiven. Lekker vaak en veel afspreken, komt het vanzelf goed.
    Haarlem, Rotterdam, Zwolle en Arnhem ook nog een optie voor mensen?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kom me even onder voorbehoud afmelden voor vanavobd en morgen.. vanmorgen wakker geworden met enorm zere borsten.. Elise aangelegd maar was rechts niet te doen qua pijn.. vannacht nog nergens last van.. links was pijnvrij zodra ze was aangelegd..
    opgestaan met 37.2.. na een half uur 38.5 en weer een half uur later 39.2.. au :(
    maar goed, rechterborst moet wel afgebojwd worden, kan niet zomaar stoppen.. dus wel gevoed, maar oh doet zo zeer.. vloog tegen het plafond van de pijn tijdens het voeden.. blij met de kraamhulp, heeft enorm goed geholpen en uitgelegd.. wel doorgezet want het moest echt.. tussen de middag weer aangelegd, ging beter maar echt niet fijn.. zat gewoon te janken tijdens het voeden.. maar moet er even doorheen zei ze.. mocht wel aangeven wanneer het echt niet meer ging.. dan zouden we stoppen en later weer proberen.. daarna naar bed gestuurd na een warme douche.. om half 4 weer gevodd en zowaar kwam er wat melk uit met voeden.. flink aan de paracetamol en voor het voeden een kruik en plekken masseren.. na het voeden een icepackk in mn beha.. inmiddels is mn borst kleiner geworden, druk is er af en pijn is minder.. alsof ik spierpijn heb in mn borst..
    nu alleen nog wat verhoging, dus ben sowieso rillerig en doet alles pijn.. om 7uur mag ik de bv overslaan, mits ik niet op knappen sta, maar wil t toch proberen.. vanavond wel bv geven en vannacht overslaan. als het morgen niet erger is geworden vervangen we weer een voeding voor een hele fles..

wel vreselijke hoofdpijn van het huilen :) huil echt niet snel maar mijn god wat een pijn vandaag..

vanmorgen is Elise gewogen en ze is sinds gisteren 70 gram aangekomen.. nog 90 gram te gaan..

schoonmoeder heeft lenn vanmiddag opgehaald en is nu aan het koken..

al met al loopt het hier niet zo soepel dus..

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: oww jeetje zoveel pijn!! ohh wat heb ik het nu met je te doen zeg.. vreselijk :(
    Fijn dat Lenn opgevangen kon worden, hopelijk is je verhoging snel weg en doen je borsten snel minder pijn..
    Hele dikke knuffel voor jou!

@Hier: kids waren voor t eten echt belachelijk lastig, layla was ook nog ns gevallen, met dr mond tegen de kast dus dr tandvlees bloeide, meisje heeft amper gegeten :(
    Ze zijn nu peppa pig aan t kijken, dus eindelijk ff rustig, was echt niet te doen.. arme kindjes

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; Ah nee, zo'n pijn joh :(. Fijn dat je een goede kraamhulp hebt en je schoonmoeder bijspringt met Lenn. lekker slapen vannacht en hopelijk een stuk beter morgen!

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    godver wat ben ik toch weer boos zeg..... nondeju

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; wat nu? (pb of mail kan ook he)

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Wat is er gebeurd? Hou je taai!

@roeltje: Wat balen! Hopelijk ben je snel pijnvrij!!

@riti: Lastig he dat gereis? Ik bedoelde ook niet ver van utrecht hoor. Alleen is de zuidkant net handiger. Is dat voor jou nog te doen? Miss dat we elkaar dan een volgende keer eindelijk gaan zien!! Richting rotterdam is voor mij trouwens ook dichterbij.

Uk2 heeft net een melkpoepie gedaan (interessant he?) na 2 dagen alleen flessen. Ook voelt zijn buik weer lekker soepel en ontspannen. Ik ben benieuwd!!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; oh fijn (het poepje) hopelijk een goede avond en nacht voor hem (en jullie). Wat te doen is valt echt niet te zeggen ben ik al wel achter, soms is dichtbij echt vreselijk onhandig. Ov is niet logisch ;).
    Tot die tijd, blijf je magisch digitaal :D.

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Zal wel eens gaan kijken of er niet iets leuks ergens is dat ook nog eens goed te bereiken is met OV....

Vriend had bakje bonbons gekregen van collega (als bedankje voor leveren laptop, die kopen wij dan zakelijk en verkopen we zonder btw). Alleen lust ik de meeste niet, dus ben wanhopig op zoek naar die ene lekkere. Zoektocht resulteert in bakje aangevreten bonbons. Arme jongen...

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meeting
    Wij komen met de hele dierentuin morgen naar Kidzcity, ongeacht wie er komt. Ik verwacht er rond 10.30 uur te zijn.

Panos
    Er is eigenlijk niks vergelijkbaars tussen Utrecht en Den Bosch in. Dees en ik hebben wel eens gezocht naar iets leuks, maar niet gevonden. Als jij wel iets kan vinden hoor ik het graag.

Dre
    What's geburt?

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Om er straks achter te komen dat de lekkerste al geweest is...

Ik heb gewoon een douglasbon twv 25 euro weggegooid :x :(.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; Leuk! wordt het toch nog een (mini) meeting want Maura en ik komen ook. Ben erg benieuwd naar je dierentuin :). Het schaapje moet alleen echt wel even slapen midden op de dag, dat is dan weer zo onhandig.
    Denk dat wij er dan zijn rond 10 u.

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje: sterkte meid!! Klinkt niet fijn!! Dretjuh: wat iS er? Weekend omgegooid? Of iets anders?

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Jammer dat er niks is. Of jammer dat ik zo ver weg woon.... Anderhalf uur enkele reis vind ik net iets teveel....

@riti: Niet slim! Oud papier bak al omgedraaid?

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; nee, lekker rigoureus achter in de auto gegooid omdat die toch langs de vuilstort reed. grmpf

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaaaaa, meiden!!! ik lek!!!
    blegh vies gevoel maar de boel komt dus toch los.. Elise ligt net met een fles te slapen dus poging doen tot kolven net de hand..
    ben zo belachelijk blij!!

edit: oei lekkere timing ook.. dre wat is er gebeurd?

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; Oh dat is fijn zeg, het zit dus niet potdicht.

Deel Deze Pagina