December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje: Joepie!! Hopelijk ook snel vd verhoging af!! Succes meis

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Moet met een uur toch ook wel te rijden zijn? Of is dat nou weer de Jos Verstappen in mij die dat denkt?
    Maar ik heb makkelijk praten, mijn dames vinden autorijden prima.

Roeltje
    Kan me niet voorstellen hoeveel pijn het doet meid. Fijn dat het iig los komt.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    lang verhaal kort.... ik heb medelijden met mijn kinderen....

@Riti: ahh douglas bon weg... = nie fijn!

@Roeltje: fijn dat het al wat loopt... dan houden je borsten het iig niet op en gaat de zwelling wat minder worden, alleen is t lekken vast wel irritant

@Panos: ahh melkpoep dat klinkt beter ;)
    niet meer zoveel pijn gehad die grote/kleine man?

@Hier: ben dr gewoon misselijk van bah :S

4. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Ik zit helemaal linksonder van EHV (zuid west voor de padvinders) en volgens google maps is het 1h25m. Mijn ervaring is dat google maps vaak nog de stoplichten vergeet, waardoor het net iets langer duurt. Utrecht is een dik uur vanaf EHV. Tel daar bij op dat ik niet heel gunstig woon tov EHV en dat Maarssen weer ten noorden van utrecht ligt en je zit op anderhalf uur. Helaas pindakaas. We rijden op zich genoeg met de kids, gaan dit weekend ook weer naar schiedam met de hele mikmak, maar morgen vind ik gewoon niet zo handig.

Nog iets grappigs.... Ik noem mijn vriend tegenwoordig vaak bij zijn naam (duh) ipv schat. Dat laatste is inmiddels gereserveerd voor de kids... Maar nu noemt uk1 haar vader dus ook de hele tijd Stephan. Echt zo grappig. Stephan niet doen! Stephan pakken! Stephan niet zingen! Wat doet Stephan nou?! HAha... Hij mag blij zijn dat uk2 een jongen is, anders had ie het wel heel zwaar gekregen met allemaal van die bemoeizuchtige vrouwen...

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; ik had het andersom ook al zitten te bekijken voor de laatste meeting die jullie hadden daaro. het is echt achterlijk ver (en ook hier geen autofans). kidzcity is Utrecht zelf, maar dat scheelt nauwelijks.

@ Dretjuh; stoom uit mijn oren

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Miss een andere keer, dan neem ik Stephan ook mee (hopelijk krijg ik daar geen spijt van....). Met zn 2en vind ik het altijd net een wat minder grote operatie.

@dretjuh: Geen woorden voor.... Hoe kan je je in een mens vergissen...?!

Ik probeer iets leuks te vinden voor de maandagochtend, maar alles is dicht hier.... Maandagmiddag gaan we bij Joyce op kraamvisite en uk2 is alleen naar de creche. Heb dus een hele dag met uk1 (is bijzonder!!) en wil graag iets leuks doen met dr.... Suggesties iemand?

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; wat leuk een mama-dochterdagje :).
    Geen tips, iets wat je zelf ook een beetje leuk vindt wel zo gezellig.

Ga trouwens ook gemakkelijker uitgebreid op pad met Dennis er bij, scheelt enorm!

Hier viel een tijdje terug ook een peuterkwartje, papa is Dennis en mama is Rianne en Maura ik Maura :D

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Heb het denk even gemist..what happend?
    Ik denk dat je je verhaal hebt aangepast?

@Roeltje; Och nee, wat pijnlijk :(
    Hopelijk wil de bv nu toch wat beter gaan lopen meid.
    Sterkte en je kunt het!

@morgen; Ik blijf toch thuis, de kinderen doe ik wel naar het KDV.
    Sorry! :)

9. mroos

mroos Niet meer actief

Arghh ik wil zo graag naar kidzcity morgen, maar zag net dat het vanuit hier drie kwartier is(en zat in mijn hoofd met een half uurtje..) en eigenlijk is het misschien ook niet heel slim, en ik zou dan morgenochtend vroeg nog eerst naar mn schoonmoeder moeten met de metro om de auto te halen.. en Abeltje komt net een beetje in een ritme enzo. En Riti zie ik maandag al, dus ik pas (en dat vind ik echt een lastige beslissing, voel me ook wat schuldig).

Daarnaast heb ik trouwens ook morgenochtend de nacontrole en die had ik anders afgebeld, maar eigenlijk is het ook wel goed als ik ga. Ik ben namelijk best pissig dat ze me zo lang door hebben laten lopen met zo'n reus terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat ik het idee had dat hij écht heel groot was en dat ik er doorheen zat. Uiteindelijk heb ik ze gesmeekt om me te strippen. Ik heb een goede bevalling gehad maar dit had heel anders kunnen gaan, en dat ga ik ze even vertellen.

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: je moet doen wat jij t beste vind voor je kids, er komen vast nog genoeg meetings :p

@panos: jah idd hoe kan je je zo vergissen :(
    maar vooral vergissen in mezelf!

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos: herkenbaar incl naam :) ik kort't vaak af naar steef en deed dat vooral einde vd zwangerschap of als hij boven is en ik beneden of als ik assistentie nodig heb me wat dan ook.. En sinds kort.. Gaat Lianne in de douche staan en roept steef soms incl kom hier. Is de kinderboerderij in veldhoven niet open? Oh hovenring schijnt op instorten te staan... En Dretjuh wat'n verhaal ik snap dat je boos bent maar snap niks van haar. Ik begin langzaam dubbel leven gevoel bij haar vd krijgen. Nu snap ik dat je op internet niet alles laat zien mals krijg steeds meer gevoel dat er weini van klopte

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @mroos: Vervelend dat ze niet naar je geluisterd hebben!! Hier dus ook een grote en brede reus. Meneer zat niet voor niks klem met zijn schouders, het is echt een beer! Gelukkig hebben we er niks aan overgehouden, maar ik zei ook al tegen een gyn dat ik het bij een 3e (don't ask) anders wil. Gelukkig luistert ze altijd goed! Anyway, succes morgen bij het gesprek! Hopelijk doen ze wat met je verhaal...

@dretjuh: Betrek het vooral niet op jezelf en ga ook vooral niet aan jezelf twijfelen!!

Wilde maandag ff naar dierenrijk nuenen (wel open), maar dat kost gewoon 16 euro! Belachelijk bedrag! Het is toch gewoon een veredelde kinderboerderij of beledig ik nu iemand??

13. mroos

mroos Niet meer actief

Ach Riti en Collo, dan wordt et echt een minimeeting. Ik hou niet zo van het op het laatste moment afzeggen dus voel me echt een beetje schuldig.

@Roeltje, echt een ontsteking dus? Kan pijnlijk zijn he, bah. Hopelijk kan je de boel dr uit kolven en verder zou ik Elise tussen de flessen door lekker vaak aanleggen, wegdrinken is nl het beste bij een ontsteking(dan komt er meer uit dan met kolven en gaat het sneller weg, dan kun je het daarna op een rustigere manier afbouwen door te kolven.

@Panos, hoeveel weegt jou reus nu eigenlijk? Hij is nu een half jaartje toch? Even kijken wat me te wachten staat..

Abeltje heeft vannacht 5 uur geslapen! Heerlijk. Vanochtend prikjes gehad en hij heeft er behoorlijk last van, heeft de hele dag in de draagzak gezeten(echt een watje.. Boaz had nooit ergens last van haha), dus ik vrees voor de nacht, maar het begin is gemaakt;).

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @yoyce: Klinkt zo lekker wijs he als ze voornamen gaan gebruiken? Die hovenring is echt geweldig (triest...). Wat een malloten (ik blijf het maar zeggen in de brabant context). Welke kinderboederij bedoel je trouwens? Die hier bij de rotonde aan het eind van de heerbaan?

15. mroos

mroos Niet meer actief

2e keer Panos; hier ook namen roepen haha, íjs komen, íjs helpen haha. Maar ook veel 'doei lieverd' haha.

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm begin me toch langzaam zorgen vd maken over't spugen van Yoeri... Toch bij veel voedingen dat er eerst flink wat melk terug komt. Bijnaa luis vd verschonen... Houd hem bewust lang rechtop maar toci. Lijkt ook soms als hij moet poepen dat hij zoveel kracht zet dat't er boven ook uit komt en met hikken komt er ook vaak een golf mee met elke hik. Gebruik ook geen spuugdoekjes meer maar hydrofiel doeken...

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    haha Dani riep ook vandaag "DREEE - DREEHEEE" hihhi kei grappig

@Joyce: hmm dat is misschien wel heel veel spugen dan.
    Alhoewel ik dat bij Dani ook had, maar die zoop gewoon te veel

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @mroos: Uk2 was met 5 maanden 9 kilo (zie onderschrift). Nu zit ie denk al over de 9,5.... Ben benieuwd wanneer hij uk1 inhaalt.

BTW, uk2 is de hele avond nog niet hysterisch geweest, dus denk echt dat hij moeite heeft met vast voedsel!! Ben zo blij dat het over lijkt te zijn!! Nu hopen dat we dadelijk als we nog rustiger gaan opbouwen problemen kunnen voorkomen...

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos ja die. Niet open? Nuenen is trouwens best groot nog hoor :)

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Ik hoop dat het spugen snel een beetje minder wordt bij hem. Ik ken het van AMy en Lizzy. Die hebben beide JBPM in hun melk gehad anders bleef het er echt niet in.
    Bij BV is het nog lastiger natuurlijk. Maar meestal hebben ze er niet zo veel last van en is het vooral voor ons erg lastig met schooonmaken en verkleden etc. Als je de indruk hebt dat hij er wel echt last van heeft zou ik misschien eens overleggen met het CB? Die hebben vaak ook nog wel tips.

Deel Deze Pagina