hallo! @dretjuh: ik denk ook dat ik wat gemist heb in je verhaal...sterkte igg @roeltje: jij ook sterkte met je kanjers! Heel vervelend....ik ken het een beetje... @mroos: hihi mooi omschreven over jullie reus haha! @panos: fijn dat uk2 een melkpoepje had! Ennuh wat betreft bij de naam noemen van ouders: ik noem Marc altijd schat en hij mij vaak schat of suus, maar Maud zegt dus gewoon dat ik Suus heet en papa heet schat hihi! @minimeeting morgen: 't is dat ik moet werken, maar ik vind zoiets altijd reuzeleuk! Jammer dus.... @meeting/zuipfeest met hippe drankjes/kletsavond: gaan het nog door? ik zeg: ich bin dabei! @all: hoooooooooooooooi!
oh ja. Hij wil wel gewoon toetje drinken ook als is deel 1 dan kwee uit z'n lijf!! En soms dus minder dan 3uur en dan honger en soms meer. Heb niet idee dat hij er echt last van heeft maar toch...
@joyce: Had nog niet gekeken naar die in VHV. Vind het daar altijd een beetje tegenvallen, omdat je alleen de kippen en konijnen kan aaien. De rest zie je van afstand... Ik ga dan meestal naar de kinderboerderij hier bij de severinus. Daar kan je overal goed bijkomen en mag je ook voeren. Bovendien zit er een schattig winkeltje waar je zelf verbouwde producten kan kopen voor bijna nop. Echt grappig, je moet zelf het geld in de kassa doen en je aankoop in het schriftje schrijven... Nuenen schijnt best leuk te zijn, maar ik vind 16 euro niet weinig.... @joyce2: Even in de gaten houden en anders overleggen met cb of huisarts. Heb je het idee dat hij last heeft? Indikken is lastig met BV, dan moet je nutriton voor en achteraf geen geven geloof ik
@ Mroos; niet schuldig voelen zeg, wat een onzin. Er lag een date en een aantal zijn gaan kijken of aanhaken een optie was en dan loopt het zoals het loopt toch? Ik zie je maandag, leuk! (heb je al een voorkeur voor een tijd?) @ (mini)meeting; Maura gaat het geweldig vinden, en ik ook . En wij hebben het ook wel héel laagdrempelig, dat besef ik me.
Geen Nutriton geven, gewoon JBPM bij de natuurwinkel (of in mijn geval zweefwinkel) gaan halen. Kijk maar eens wat ze er naast JBPM er allemaal nog in doen bij de Nutriton,,,en waarom?
@joyce: wat panos zegt is ook een optie, nutriton geven op een lepeltje voor en na de voeding werd mij toen ook geadviseerd....maar niet echt handig allemaal, beter zonder...
@vrijdag: ik kan! Alleen maakt oma het niet te laat... Ben gaar door de krijsbuien van uk2. Wat en waar? Een plek zonder herinneringen voor dretjuh? Eindhoven? (grapje mensen ik kan ook naar den bosch of tilburg komen, klein stukkie tuffen is geen probleem).
Tilburg is niet zo erg hoor, alleen polly tja heb ik wel iets mee ja de rest niet zo enneh jah die blijft heel stiekem wel leuk die grap... moet kunnen een beetje sarcasme
Ik vind een stukkie rijden ook niet erg, maar dan moet ik wel aan de alcoholvrije biertjes of ik moet tussen mensen in blijven slapen
maakt me niet uit waar we vrijdag heengaan, moet idd ff kijken met wat te drinken dan Of net als suus tussen mensen in slapen.. blijven we samen in de kroeg maffen
ja maar wat hij spuugt is juist vrij dik... Beetje slijm achtig dus niet waterig...dus lijkt indikken niet echt'n optie. Panos: kan me voorstellen dat't voor jou tegenvalt maar voor zo'n uk is zelfs boodschappen doen al leuk... Maar die waar je normaal geen gaat klink0wel super!!
meeting ik sla af , maar das geen verassing.. volgende keer wil ik mee hoor! ik laat mijn man thuis, durf het niet aan na een half uur krampjes en flink wat scheetjes verder ligt ze lekker te slapen. ik lek nog steeds, zodra ze gaat huilen.. ovee half uurtje even voeden *zei ze stoer* en dan lekker naar bed.. morgenmiddag komt mn moeder keuvelen met Elise en haalt daarna Lenn op.. als ik me net zo voel als vandaag blijft ze om te koken en Lenn naar bed te brengen.. overmorgen komt ze weer in de middag, dan is de kraamhulp voor het laatst en blijft ze tot man thuis is
Lijkt me ook weleens leuk te meeten zonder kids, zodat je echt aan praten toekomt.. haha. Volgende keer in Rotterdam?
voor de niet ehv-naren die willen weten waarom panos brabo's maloten vind Omroep Brabant: Fietsrotonde Hovenring Eindhoven afgesloten: kabels op knappen - foto's en video overigens.. gister de discussie gemist.. ik als import brabo die komt uit een gebied waar mensen denken zowel vlaams als nederlands te zijn en daarna geprobeerd heeftals import limbo in jawel venlo te wonen kan wel zeggen dat brabo wel gek zijn, maar goed, gekker dan mijn oorsprong of de limbabwezen kan niet en stiekem vind ik het hier best wel fijn.. en panos: dat je iemand in de buurt zoekt om gewoon ff uurtje in de week mee bij te buurten vind ik juist typisch brabants dus je bent al best ingeburgerd overigens staat hier eigenlijk altijd de koffie wel klaar hoor ... is wel 15 min rijden en onze schemas passen niet helemaal maar toch een uurtje in de maand moet te regelen zijn..