Wie kan er zaterdag op staP en wie vrijdag? Ff inventariseren: Vrijdag: -Suus Zaterdag: -Suus. En nu ga ik ff slapen! X
Wie kan er zaterdag op staP en wie vrijdag? Ff inventariseren: Vrijdag: -Suus Zaterdag: -Suus. -Lw. -Dees
@ Dees; hihi van wie? We moeten nog overeen zien te komen wanneer we met zijn allen naar de dierentuin gaan en we gaan in maart een weekend weg met de hele fam, nog iets organiseren lijkt me niet goed voor onze toch al zo fragiele familieband. Met het risico een krent te zijn, wou het ook niet te gek maken eigenlijk . Kan toch moeilijk aankomen met een boek of zo. Ik ben hier ook zo slecht in he .
Wie kan er zaterdag op staP en wie vrijdag? Ff inventariseren: Vrijdag: -Suus -Collo (misschien) Zaterdag: -Suus. -Lw. -Dees
@RiTi; Van jou, dennis en Maura..ook leuk voor op canvas Ik ben er ook altijd zo slecht in..hier is mijn moeder de 23e jarig en ook daarvoor weet ik nog niks.
@ Dees; lastig he. Mijn moeder is wel erg van de foto's , alleen dan weer niet voor de hand liggende aangezien ze zelf ook aardig fotografeert en dat een beetje artistiekig doet zeg maar. Heb ook gewoon niet veel tijd meer voor zaterdag as, bahbah. Je hebt soms wel eens van die simpele dingen waar je met wat extra aandacht echt iets bijzonders van kan maken....huub huub barbatruc, dat zoek ik
wow heb gewoon met de hand melk eruit kunnen kolven.. best veel nog, want voeden is daarna falikant mislukt.. flesje gegeven en ligt nu lekker te slapen.. ik ga ook.. trusten!!
Goedemorgen! natuurtalentje ligt boven te slapen.. Half 5 kwam ze pas weer.. Lenn zit inmiddels aan een broodje en is aangekleed.. Om 8 uur is de kraamhulp er en brengt hem naar het KDV.. Borst doet nog wel pijn helaas, maar veeeeel minder dan gisteren.. Was alleen met slapen de icepacks vergeten uit te doen, dus werd vannacht zeiknat wakker Maar ach, het helpt
Mogguh @ Roeltje; dat gaat de goede kant op, fijn dat het al minder pijnlijk is. En dan snel verder met genieten . Hier niet zo'n goede nacht gehad, jengelende katten buiten, dromend meisje en zelfs vuurwerk . Straks lekker een frisse fietsneus op weg naar kidzcity, ik ben benieuwd naar Lizzy, die herken ik vast niet meer!
heeeej Sara heeft dezelfde jas en een verdacht dezelfde lijkende muts Gefeliciteerd met je moeder, hier is man jarig! 32, ouwe zak haha (ahum zegt iemand die volgende maand 33 wordt...)
@Roeltje: haha icepacks vergeten, zal wel nat zijn ja maar wel fijn dat de pijn al een stuk minder is! @Riti: wat een super leuke Maura spam zeg! @Doortje: gefeliciteerd met je man! @All: veel plezier bij kidzcity!!