@Dees: ze snapt t volgens mij allemaal nog niet heb ik begrepen, ze zat zelf bij t gesprek maar of ze t begrijpt is de vraag. 28-2 is al snel jeeej, idd druk maar ja dat is t nou eenmaal, maar wel goed geregeld
Nou halve huis gestofzuigd en schoongemaakt, mijn taak zit er hier ook weer op voor vandaag. Saus staat klaar (eten pasta carbonara) en vanavond naar t ziekenhuis
@Dretjuh; Oma is dus ook aardig geduusd van het hele gebeuren. Erg vervelend voor d'r Lekker pasta! Hier wordt het stoofschotel met rode kool en appel...mjammie! Waarschijnlijk de box al verkocht! Ben nu aan het heen en weer mailen. Hoeven we hem ook niet in de berging beneden te zetten
@ Dretjuh; oh lekker carbonara. Wordt een zwaar bezoek vanavond, maar ze zal blij zijn je te zien. @ Dees; dat is handig als hij snel verkocht kan worden. Luca's eerste verjaardag wordt natuurlijk en zeker gevierd, jij krijgt een verhuisfeestje ? Vier mijn verjaardag zelden dus herken je probleem niet. Meestal vieren we de verjaardag van Dennis wat uitgebreider (3 feb) maar die kaap ik nu mee een weekend weg dus misschien moet ik mijn verjaardag maar eens gaan vieren . @ avondeten; combi van de restjes van gisteren en eergisteren. Ook even echt geen zin verder, nog een beetje gaar van het tegen de wind in fietsen . Wasjes draaien, veel weggevouwen, stofgezogen...vind het wel weer best eigenlijk.
dre: sterkte vanavond!! Hier eten ze'n zelf in elk geflanste ovenschotel dus ben benieuwd. Mannetje was al thuis dus is Lianne halen ondanks dat hij moe is incl humeur. Ik ben Yoeri aan't voeden en wachten tot me de rest terug is me hij klaar met toetje drinken dan kan hij z'n bedje weer in. Ligt nu ook met ogen half dicht en soms ff een boer. Heb lekker nog de gelegen maar iets voor mezelf staat otto morgen. Als wil ik denk ik de boodschappen morgen doen. Dan hoeven man en Lianne er zaterdag onlog uit. Hebben .snied wel verjaardag maar rustige ochtend is ook wel fijn. Ben trouwens benieuwd hoe lang we de box gebruiken. Lianne wilde er toen ze 1.5 was zelf nog wel eens in.
@RiTi; hey dat is waar ook, wij zijn dezelfde dag jarig Dennis net even iets eerder, lekker dat jullie er dan nog even tussenuit knijpen. @joyce; moet soms echt even 3x je post lezen Met 1,5 nog in de box ja? Beau moest er toen ook niks meer van hebben, lag ook wel aan de geboorte van Luca...die kaapte ook de box in. De box wordt zaterdag afgehaald, mooi!
@ Dees; oh dat is fijn, die hoeft alvast niet meer mee-verhuisd . @ joyce; Wel grappige telefoontaal, lijkt me een gedoetje zo te tikken. Hoe is het nu met je vriend, misschien vrije dagen of iets anders qua rust in het vooruitzicht?
Aloha! Weer terug van een druk dagje. Eerst 's ochtends naar osteopaat (de vage handoplegger). Man kwam met verhaal dat zijn klachten tot uiting komen in zijn darmen, maar veroorzaakt worden door iets anders. En wel op 4 jan... Uk2 is toen in aanraking geweest met iets heftigs. Niet rechtstreeks met hem, maar wel in zijn omgeving. Een kindje met veel pijn, ruzie, etc. Uk2 was toen op de creche, maar zal eens vragen. Toevallig hebben mn vriend en ik die avond een flinke ruzie gehad (toen de kids nog wakker waren helaas....). Zou dat het zijn geweest? Blijft apart... Anyway, meneer is nog steeds lekker rustig, dus ik vind het best. Gisteren heeft ie voor het eerst weer eens lekker doorgeslapen. Heerlijk! En vandaag overdag heeft ie het ook super gedaan. Verder dus naar de boekhouder geweest (wat een opluchting!). En daarna lekker sushi gegeten in de stad. Schoonouders pasten op. Nu lui op de bank en hopend op een rustig avondje/nachtje. @riti/collo: KLinkt als een gezellige date! @riti: Ook wij hebben die mooie jas @dretjuh: Wat een klote nieuws over je oma!! Het komt allemaal tegelijk.... Wat heftig voor jou, je kids en je ouders! Heel veel sterkte! Ook vanavond in het ziekenhuis! @huishouden: Wij hebben gelukkig een werkster (of werker dus). Verder doen we weinig (eigenlijk niets). Alleen beetje opruimen, de vaatwasser en de was (strijken doe ik niet aan, overhemden doet de hulp). Zou ook echt niet weten hoe en wanneer ik zou willen schoonmaken met 2 kids (en een baan en al die andere dingen die ik moet en wil). @eten vanavond: Sushi! Jammie! @joyce: Wat schrijf je toch heerlijke teksten op je telefoon . Erg grappig wel @roeltje: Mooie spam!! Hoe gaat het nu met je borstontsteking? Verder nog iets gemist.....?
Pff kan jullie echt niet bijbenen Om 19.00 uur wilde ik Lenn naar bed brengen, maar uiteraard werd Elise wakker.. Lang leve de linkerborst.. Die heb ik tijdens het verhaaltje gevoed.. Haar even in het ledikantje gelegd en de rest van het verhaaltje met Lenn gelezen.. Was halverwege in slaap gevallen dus met Elise weer naar beneden.. Flesje gemaakt en inmiddels slaapt zij ook.. Nu even de boel van het eten opruimen.. Mn moeder heeft patat gehaaldLekker makkelijk.. Linkerborst is inmiddels pijnvrij gelukkig.. Was wat trekkerig dus begon ook al, maar gelukkig drinkt ze daar goed uit dus de boel was meteen weer opengesprongen.. Rechts is nog wel pijnlijk en voeden is echt niet meer te doen,dus vanavond maar weer de plekker weg proberen te masseren en hopelijk kan ik daar de druk van af kolven met de hand.. De voeding van tussen de middag is sinds vandaag ook vervangen voor alleen een flesje.. Straks hoop ik alleen nog 's morgens en 's avonds aan te hoeven leggen totdat de productie uit zichzelf stopt.. Gewoon voor net dat kleine beetje extra.. Ze was sinds gisteren weer 30 gram gegroeid en na een gesprek met de vk (thuiscontrole) is het echt goed zo, al blijf ik het wel jammer vinden.. maar het baal gevoel is nu weg.. Nu duik ik met thee en een kruik op mn tiet op de bank.. om half 11 laatste fles en hopelijk trekt ze de nacht weer door tot een uur of 4..
Dre OH, wat een vreselijk nieuws van je oma.... Sterkte vanavond. Joyce Tja, net als Panos komt mijn moeder hier ook het grove schoonmaakwerk doen zodat wij alleen alles een beetje bij hoeven te houden. Bestaat vooral uit een wasje draaien, swifferen en de keuken opgeruimd houden. Niet veel meer dan dat. Die dingen gebeuren voornamelijk als de kindjes slapen. Verder Gezellig vandaag geweest met RiTi en Maura bij Kidzcity. We zijn daar tot half drie gebleven, toen was Amy echt moet. Lizzy lag toen al te slapen in de kinderwagen, die was ook helemaal afgedraaid. Ze hebben wel echt superleuk kunnen spelen want er was geen kip! Was bijna een prive speelhal.
@Panos: klinkt zeker als een druk dagje, hmmm sushi!! Wat de reden ook is van Uk2's pijn, als het nu weg is is dat goed en t belangrijkste! Heerlijk zo'n werker en verder niks doen @Roeltje: Fijn dat je meisje goed groeit nu en de pijn in je linkerborst weg is, maar ja dan die rechterborst nog hopelijk gaat het kolven niet al te pijnlijk worden @Hier: eigenlijk niks bijzonders, meeste bezoek bij oma was vanmiddag geweest, 1 oom kwam nog en dat was wel een tikkie emotioneel. Verder niet veel verschil met 2 dagen terug. Mn oma beseft t allemaal niet zo en dat is misschien maar goed ook.
telefoontaal is idd niet fijn maar zo blijf ik iig een beetje bij. Vind't vooral irritant dat ik geen enter kan doen... Daarom doe ik soms 3 posts achter elkaar maar vind ik zo irritant eruit zien... Een hele pagina alleen maar van mij... En is trager... Zal ik de naam op wie ik reageer in hoofdletters doen voor de duidelijkheid? Zo bijvoorbeeld... RITI elab enige vrije dagen zijn't weekend. En de vriend waar hij mee ging skiën de laatste jaren gaat niet skiën dus das ook balen. 'T is iig af en aan en ook afhankelijk van Lianne haar buien en andersom. PANOS das idd wel heel toevallig... Zo zie je maar ze merken meer dan je wilt of hoopt.ROELTJE hopelijk ben je snel van je pijn af. HIER best lekker dagje gehad. Kan Lianne weerbeter aan. Veel gedaan dus goed gevoel. Hopelijk slaapt Yoeri vannacht iets beter. Lianne heeft vandaag in de grote ruimte naast e box geslapen op de opvang... Ze was in't ledikant op de slaapkamer tot 7x toe onder't matras gaan liggen en steeds bedje afgehaald ... Doet ze dus niet alleen thuis. Ook wilde ze helpen. Had'n beker aan'n baby die uiteraard de beker over zich heen deed dus de juffen hadden werk!!
meisjes! Wat gaan we doen met het stappen? collo, weet jij al of je het gaat redden morgen? En Panos, kun jij alleen morgen of zaterdag ook? In eerste instantie houden we het maar op vrijdag dan? En dan is het wel handig dat we een plaats gaan afspreken @riti en roel: wauw mooie foto's allebei! Riti, zonde van die muts zeg! Maud heeft iets soortgelijks van Mexx. Roel: heb je een foto van Elise van de voorkant van haar gezichtje? Ik ben echt heel benieuwd op wie ze lijkt @all: ik ga lekker douchen en bankhangen, maar hou het hier ook wel ff in de gaten
@roeltje: Hopelijk een goede nacht! Trusten @joyce: Moet altijd wel lachen om je teksten. Lekker blijven typen, het meeste begrijpen we wel @dretjuh:Wat zwaar. Moeilijk hoor, ook voor je oma. Is nog wel helemaal goed 'bij' en aanspreekbaar? Kids nog beetje bijgedraaid vanmiddag?
@stappen: Ik kan zaterdag niet, maar als er dan meer kunnen vooral dan afspreken. Ik ga toch geen nacht doortrekken. Ben erg moe van de afgelopen weken. En eigenlijk ook wel van de afgelopen 6 maanden..... Uk2 slaapt namelijk maar af en toe door.... Plaats maakt mij niet zoveel uit (het liefste natuurlijk EHV )
@Suus: morgen kan ik sowieso (zaterdag ook) ehm... waar en hoe laat zeg jij t maar? @Panos: ja kindjes waren iets bijgedraaid, hadden best goed gegeten en daarna ben ik naart ziekenhuis gegaan en heb de kids hun pyjama aangedaan en mn moeder heeft ze op bed gelegd. Maar dat ging goed. Dani was zn grote zus steeds kusjes aan t geven Mn oma heeft een aantal jaar geleden een tia gehad waardoor ze sowieso amper kan praten, ze begrijpt nu heel veel dingen niet, of weet niet meer waar dr zoon woont, heel maf
@suus: GOed idee, ik ga ook even douchen! Btw, hoe en wanneer douchen jullie? Voor ik kinderen kreeg zou ik dit de stomste vraag ever gevonden heb, maar nu is het iedere dag weer een uitdaging... Als ik alleen ben met de kids douche ik pas tijdens het slaapje van uk1 (als uk2 ook slaapt). Op andere dagen zit er totaal geen structuur in. Heb de neiging veel te lang in mn joggingbroek te blijven hangen, waardoor ik iedere keer net niet de deur uitkom. Klinkt zo wel erg triest, maar dat is het niet. Vind het gewoon een heel geplan... Altijd rekening houden met de kinderen. Of je doucht voor ze wakker worden, maar die tijd in bed benut ik veel te graag (zeker in de winter....). OP werkdagen is het simpel of eigenlijk ook dan niet... Dat ik te traag ben met douchen is een belangrijke reden voor al die thuiswerk dagjes... Eerst help ik de kids klaarmaken voor KDV en dan is het te laat om te douchen en te gaan rijden, want het is bij ons (high tech campus) vechten om een plekje in de parkeergarages. En dan blijf ik dus maar weer thuis. Vanmorgen is het er ook weer niet van gekomen, omdat ik half 9 bij de osteopaat moest zijn en geen zin had vroeg mn bed uit te komen. Ja voor uk1 die half 8 wakker werd, maar niet om te douchen. Wat een ontzettend niet boeiend verhaal trouwens. Schaam me bijna om op de 'reactie versturen' knop te drukken haha. Sorry voor deze onzinnige forumvervuiling met mijn geneuzel over doucheprotocollen...
@plaats: mij staat het gelijk, alleen ik ga niet rijden Dus de trein zou ook nog een optie zijn! Maar Tilburg is ook IDEAAL!
Stappen Ligt er een beetje aan hoe en wat... Zaterdag kan ik niet, maar als jullie dat beter uitkomt gewoon doen. Ik wilde vanavond eigenlijk het kapsel van de taart bakken, maar hij is pas voor zondag.... Is dat niet een beetje te vroeg? Misschien toch pas morgen bakken?
@ Panos; apart verhaal van de osteopaat maar je weet het nooit he, kan maar zo. Hij zit nu een stuk beter in zijn vel en ontspannen, toch? Dat is dan al winst. @ Dretjuh; Misschien inderdaad wel fijn dat je oma nu niet alles begrijpt. Hopelijk kunnen jullie lekker slapen allemaal vannacht, zou wel fijn zijn. @ Joyce; Logisch dat hij ook zo gevoelig is voor de buien van Lianne, niet handig wel begrijpelijk. Jammer dat zijn wintersport niet door gaat, kan me zo voorstellen dat dat een heerlijk ontspannen uitlaatklep kan zijn. @ hier; beetje een dilemma waar ik graag vanavond nog een keus in gemaakt wil hebben. Heel veel leuke dingen gedaan met Maura deze week, ook nieuw en indrukwekkend en komend weekend ook weer een leuk en vol programma. Nu zijn we morgen nog flexibel in de plannen maar ik had natuurlijk wel weer wat ideeen (zwemmen of weer een uurtje knutselen bij dat jeugdhonk). Maar vandaag toch wel goed aan haar kunnen merken dat ze wat vol zit en nog wat te verweken heeft (?). Nu wil ik mijn sensitiviteit niet projecteren op Maura, maar aan de andere kant denk ik haar ook wel goed te kennen. En uitgerekend nu komt mijn zwager met het idee morgen ff koffie te doen (met 2 kids, 2 en 5mnd). Ook leuk, leuk voor Maura, en komt zeer zelden voor dat hij dat kan en doet. Maura zelf is helemaal enthousiast en blij met zowel zwemmen, als knutselen, fietsen, bezoek, ja logisch, ze is 2. Zwemmen gaat het niet worden (zonder muts op de fiets ), ik twijfel nog tussen fietsen/knutselen morgenochtend of koffie met zwager of helemaal niets. Het is af en toe ook hollen of stilstaan hier