@panos: ik wil nog wel eens onder de douche stappen als de kids gewoon op de overloop/slaapkamer rond hobbelen met een berg speelgoed en de badkamerdeur open....Maar niet sinds we in het nieuwe huis een vaste trap naar de zolder hebben met open treden...(ben bang dat Stijn er doorheen gaat...) Dus nu is het ook voortaan altijd 's avonds als de kinderen slapen...Heb je ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEËN van tijd
Goedenavond! @dretjuh...ach wat triest met je oma. Heel veel sterkte ermee. @riri...een keertje niks doen is misschien ook wel lekker. Ik wil zelf ook altijd weg met Milan of dingen doen, maar gewoon thuis een keer niks doen is ook erg fijn voor die ukken. Zoooooo alles is nu echt helemaal klaarrrrrr! Nog even twee kruiken gekocht, dat was het laatste. Had niet gedacht dat het toch zo snel op orde zou zijn. Erg lekker gevoel en ik hoop nog even te kunnen genieten van de rust .
ik douche meestal 's avonds voor ik naar bed ga, maar nu mn ouders er toch zijn kan ik ook overdag douchen. maar normaal gewoon 's avonds voor t slapen gaan
@ Collo; invriezen! Als je plek hebt. vind het prettiger verwerken als het nog iets bevroren is en of dat nu een uurtje is of een paar dagen maakt dan ook niet uit. Mocht het onverhoopt wat droog uitvallen (te lang gebakken, iets te hoge temp of vriesdroog) dan een beetje tremperen met iets nats/zoets. Werkt perfect. @ Panos; dat zijn nu net de stukjes proza die je zou moeten selecteren, bewaren en gebundeld moet overhandigen aan iedere (nieuwe) moeder. Want zo werkt het dus gewoon wel, alleen zie je dat niet wanneer je moeders op straat ziet of aan het werk. Heel gezond dat je voor je slaap kiest! Ik douche compleet willekeurig, kan alle kanten op, kort, lang met en zonder Maura en heb ook de luxe daar flexibel in te kunnen zijn. Dennis doucht altijd s avonds, die pakt zo veel mogelijk slaap en de start met Maura.
Panos Zodra ik een kind hoor smorgens duik ik de douche in (op mijn vrije dagen). Dat is dus eigenlijk te laat, maar die kinderen van mij zijn inmiddels best geduldig geworden. Als ik klaar ben met douchen en aankleden etc pluk ik eerst Amy uit bed. Als Lizzy nog niet wakker is klaad ik Amy eerst helemaal aan. Als Lizzy wel wakker is, neem ik Amy in pyjama mee naar Lizzy's kamer om haar eerst uit bed te halen. Als ik echt geen zin heb douche ik ook pas smiddags als ze slapen, maar kleed me wel altijd al even aan, want ik ken mezelf en jouw verhaal komt me erg bekend voor. Wanneer ik werk hebben Ferdy en ik een strak schema om onszelf en de kids klaar te krijgen. Hier Maak me toch een beetje zorgen over mijn werk. Heb het gevoel dat ze onze functie willen laten overnemen door de Klantenservice en ons er langzaam uit willen wippen (nadat we eerst al onze kennis hebben vastgelegd en doorgegeven). Ik durf het eigenlijk niet tegen mijn manager uit te spreken omdat ik er vanuit ga toch niet de waarheid terug te krijgen. Heb het wel met mijn collega's besproken en die zien ook wel in dat we wel heel veel taken moeten overdragen... Zit eigenlijk niet te wachten op weer zo'n onzekere periode. Heb net een reorganisatie achter de rug! Baal ervan....maar kan er verder niks aan doen.
@douche: Ben blij dat ik niet de enige ben die hier tegen aan loopt... Kids op de overloop is nog een beetje lastig, omdat uk1 gillend gek wordt als ze het woord douchen hoort... Die wil altijd mee. Op zich niet erg, maar ze wil dan graag getild worden. Of ze loopt steeds de inloopdouche uit (niet handig ivm kou en omdat ze dan naar de overloop kan). @riti: Lastig. Hier een uk die goed reageert op drukte (dan heeft dan weer niet van moeders...), dus heb het dilemma niet... Zwager is natuurlijk ook leuk, zeker als je die niet vaak ziet. @joyce: Hopelijk kan je vriend binnenkort wat meer rust pakken!! En jammer van zijn wintersport. Wel erg stoer trouwens dat hij van jou zou 'mogen'. Ik zie het denk ik nog niet zitten in meerdere dagen (en nachten) voor 2 kids te moeten zorgen.... @dretjuh: Dubbel gevoel van je oma. Aan de ene kant fijn dat ze het niet zo meekrijgt, aan de andere kant is het natuurlijk wel jammer dat je niet echt contact met dr kan hebben... @stappen: Tilburg is ook prima. Ben ik volgens mij echt nog nooit geweest. @collo: Vraag mij niks over taarten, die worden hier online besteld.... Maar ik zeg vandaag bakken, want je moet natuurlijk wel mee morgen!! Ik ga zo uk2 nog een fles geven en dan weer lekker plat. We hopen op wederom een rustig nachtje (de avond geeft hoop!)
@douchen; hier altijd in de ochtend. 'sAvonds gaat niet lukken ivm geluid en licht die de kamer/ruimte van Luca vult. Luca slaapt nogal licht en wordt daar echt wakker van. Destijds hebben we een dakkapel geplaatst en de oude muur op getrokken met van die glazen stenen...daardoor komt dus het felle licht in de kamer van luca...en tja zijn kamer heeft ook geen deur, het is en blijft een open ruimte. Straks in het nieuwe huis kunnen we gelukkig gewoon ook 'sAvonds douchen, niemand die er last van kan hebben. @RiTi; ik zou denk ik kiezen voor de date met je zwager, gezellig en ook weer niet te druk denk ik. @hier; niet veel soeps..net wie is de mol gekeken, denk dat ik het nu wel blijf volgen.
@Collo: he bah... lijkt me inderdaad niks om qua werk met zoveel onzekerheid rond te lopen. Dat heb je al gehad tijdens de reoganisatie neem ik aan. Taartkapsel kun je ook gemakkelijk invriezen, licht bevroren vind ik m zelfs nog wat gemakkelijker te bewerken. Kom je morgenavond ook? @suus: doen we nu in Polly afspreken of ergens anders? en hoelaat zou je kunnen? trouwens.. HOE kom je eigenlijk?? met eigen auto of wat? Ik moet nog ff kijken, kan natuurlijk niks drinken als ik rij, maar met mn vaders busje kan ik niet in de ondergrondse gaan staan :S
@stappen: Polly? Wasda? En nog belangrijker: Waar is dat? Ik kom sowieso met de auto. Hoe laat trouwens? @wie is de mol: Nooit gekeken, maar wel grappig dat er de laatste jaren allemaal oud klasgenoten van mij inzitten. Eerst Pepijn en nu Annemarie. Miss toch maar eens opzetten (al heb ik het nu dus weer gemist)
Hink nu ook wel naar date met zwager....heb ik zelf ook het meeste aan qua gezelligheid. Maar hij is wel heel druk, met dito stuiter kind . Ben gek op ze, Maura ook maar het is wel een wervelwind die langs is geweest. hihi jeetje ik lijk wel een bejaarde zo.
@collo: Rotgevoel van je werk. Helaas herkenbaar. Kan je geen ander advies geven dan het bespreekbaar maken en het verder los te laten. Je kan er niks aan doen en niks aan veranderen. Je kan alleen maar zorgen nu zoveel mogelijk plezier in je werk te hebben. En om duidelijkheid te krijgen over je toekomst. Dus niet teveel piekeren!
@Panos: polly is een cafétje vlakbij de heuvel (parkeren in tivoli bij 013 is t dichtste bij, hoef je maar 200 meter te lopen en je hebt een straat vol cafetjes) Ander cafe is ook prima hoor..... ehm... tja tijdstip maakt me niet zo gek veel uit
@dretjuh: De heuvel? Is dat net zoiets als de hovenring ? Ben je trouwens al mobiel bereikbaar dan pb ik je zo even..?
@ Collo; heel erg balen van je werk. Je hebt er helaas ook geen invloed op. Zou er een eventuele andere functie voor je in zitten? En zou je dat willen. Is natuurlijk wel het laatste waar je je mee bezig wil houden, bah. Wat leuk dat jullie nog zo lang gebleven zijn en het zo leuk hebben gehad trouwens. Leuk dat het zo rustig was dat ook de rest nu te ontdekken viel.
Laatste post van vandaag.... @chicken: Fijn dat alles op orde is!! Laat die baby maar komen!! En de boekhouder bevestigde je verhaal dat we de auto naar prive moesten zetten. Gaan we dus doen! Verder ben ik zo benieuwd wat hij dadelijk zegt alstie de vennootschapsbelasting en ib heeft gedaan....
Stappen Ga nog snel even een kapsel bakken.... Als ik morgen kom, kom(ga) ik met de trein. Laat me dan ws door Ferdy afzetten en neem de trein terug naar DB. Tijd?
ik ga zo naar bed toe... Morgenvroeg ben ik nog heeel ff online. Daarna heb ik een fotoshoot in de wereldtuinen in Landgraaf, als ik onderweg naar huis ben stap ik over in peter's auto en die brengt me naar huis en komt meteen de kids halen. Dan nog eten en dan daarna met jullie lekker de stad in maar ja waar en hoelaat nog he *hurry hurry*
@panos; ohw echt!? Wanneer zien we jou in widm? Volgend seizoen? @date morgen! Gezellig, ik wil ook graag mee Baal wel dat ik moet werken.. @RiTi; gewoon doen dus.