@ dees; haha ben er nog niet helemaal uit . Wissel ik het ene drukke voor het andere drukke in . Denk dat het niets doen wordt en even zien hoe ze er smiddags bij zit om dan alsnog wat te gaan doen. Inmiddels cadeautje voor mijn moeder geregeld, nu nog eten voor zondag met 4 volwassenen en 3 kids verzinnen en ik kan relaxt het weekend in .
Hallo! @morgen: Tilburg is prima, maar laten we dan een andere kroeg doen dan Polly, is beter voor Andrea Ennuh, ik laat mezelf ook wel ff afzetten En hoe ik thuis kom, tja, taxi, nightliner, Marc of mijn mamsie lief aankijken, zoiets denk ik??? @collo: Trein terug, dan kun je het ook niet zo gek laat maken of wel? Hoe laat gaan de laatsten? @panos: Je moet de parkeergarage Tivoli inderdaad hebben en dan moet je als je geparkeerd hebt, aan de kant van 013 de parkeergarage uitlopen.... Parkeergarage Tivoli (775 plaatsen) Je loopt dan gewoon naar het verkooploket van 013 (is praktisch naast de deur waar je de Tivoli uitstapt) en daar wachter wij gewoon op jou, dat is het handigst denk ik! Tijd? Tja, roep maar wat! 21.00 klinkt ok voor mij, maar eerder of later ook ok...
net klaar met werken. voor de dames die morgen gaan stappen veel plezier!!! tilburg is niet zo heel ver hier vandaan. maar ik kan er niet bij zijn. ik moet gewoon zaterdag werken beeeh. nu ga ik doche en bed in. (ps ik heb alles wel gelezen maar even geen puf meer)
@LW: jammer maar wel verstandig van je, ga maar lekker slapen en rusten na al dat harde werken van je!
@dees en LW: misschien dat we zaterdag nog wel puf overhebben voor een 2e deel hihi! Maargoed hoe laat, wie en wat?!
@roel: jij moet eerst maar eens een beetje uitrusten joh, als jij nu een avond gaat doorzakken dan hangt je baarmoeder straks op de grond! haha!
Klinkt gezellig, veel plezier! @ dretjuh; dille en kamille heeft bijna alles ook online zichtbaar dus heb daar een pakketje samen gesteld met 'gezellige dingen' (kaarsen, wat lekkers, wat moois, wat liefs etc) en ik heb een mooi boek dat ik zelf morgen hier kan halen bij de boekhandel. Lief en leuk inpakken en een knutsel van Maura er bij en het is een feestje .
Ohw suus toch, moet toch wel even flink lachen om je baarmoeder uitspraak 2e ronde zaterdag? Wie wil?
@Dees: ikke ikke ikke, maar dan wel in tilburg whahahaha moet op de kleintjes letten he @RiTi: komt helemaal goed met dat cadeau zo te lezen @Suus: waar ben je op FB!!! i'm waiting
@dretjuh: 21.00 is ok! Moet ik je anders ff ophalen thuis of kun je je af laten zetten? Ik hoor het wel van je! Hou mijn mail wel in de gaten @collo en panos: collo ook maar ff bij 013 treffen? als jij toch gebracht word, dan spreken we gewoon ff allemaal daar af, is dat ok? 21.00 prima voor jullie of later?
Roeltje Haha...grappenmaker.. Lekker allemaal mensen die tegen je toeten aanlopen/dansen...haha Stappen Ik maak het sowieso niet te laat, want ik ben al oud...en niks meer gewend hahaha... Ik zie het meer als gewoon na mijn werk nog even iets gaan drinken. Had net verdorie te weinig beslag om nog een meppertje bij te maken dus die moet morgen nog. Zaterdag verjaardag van neefje, dus ook niet veel tijd, dus moet nog steeds zien of ik het borrelen ga redden morgen. Maar als ik kom zorg ik dat ik om 21.00 uur bij de kassa van de 013 ben en dan sms ik wel even iemand.
Mwa, toch maar thuis blijven.. *damn* Nu meisje wakker maken, fles geven en lekker slapen.. Was film aan het kijken.. morgen voor het laatst kraamhulp.. Als iemand nog wat leuks weet om als kleinigheidje te geven, dan hoor ik het graag.. Zit er al de hele week over te prakkedenken en kan niks verzinnen.. Mn ma moet toch werken dus 's middags voor het eerst met beide kids alleen