December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; een lift regelen is niks nee, is dat zo duur nog joh. Combi deal met de wederpartij is slim! Maar nu dus inpakken, verhuizen en uitpakken in de service?
    En....hoe is het met je haar?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Zo'n lift kost je ook al gauw €200-€300! Alles moet hier wel naar beneden..
    Alles zit nu in de service..daarbij hebben we zelf wat meer onze handen vrij ;)
    Mijn haar is een flink stuk korter, veel laagjes en meer model!
    Zal zo eens een foto maken ;)

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ja leuk, foto!

Weet er alles van, wij kwamen van 3 hoog, in het centrum (voor de deur staan kon niet) pand uit 18nogwat dus overal bochten en hoeken in de trappen. Lift was ook geen optie, te weinig stoep om hem op te plaatsen en angst voor schade aan de monumentale gevel.

Heerlijk dus dat je het zo kan laten doen, kan je je goed richten op al het andere wat er altijd nog bij komt kijken.

4. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, superleuk, volgens mij hebben ze hem niet meer online, zoek een leuk kadootje voor de dochter van mn beste vriendin, bij laulicious.nl, bestel ik meteen 2 strijkboeven voor Boaz en Abel.

@Dees, kan ik me goed voorstellen, zo min mogelijk stress, wij willen het volgende keer ook laten doen.
    Geld gaat op de spaarrekening haha, Gijs gaat een nieuwe computer kopen dus dan beperkt het de schade nog enigzins;).

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Zwager komt niet trouwens, die had bedacht dat hij mooi tijdens "dingetje" haar slaapje kon komen met de kids :(.
    Blij dat ik dingetje-Maura nog niet had verheugd met een bezoek van haar nichtjes.
    Ondertussen ben ik heerlijk vooruit aan het rommelen voor het weekend, zondag lekker een tafel vol eters en morgen weg dus fijn al van alles aan het doen :).

Schijnt de zon ook zo bij jullie? Heerlijk!

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; heb hem ook al een tijdje en volgens mij was hij ook zo weg want ben hem nooit meer tegengekomen online of in de winkel.
    Ga even je link bekijken :).

7. mroos

mroos Niet meer actief

Boaz heeft trouwens iets maar minimaal gegeten en gedronken, hij is om half 12 gaan slapen. Heb niet het idee dat hij heel ziek is, is morgen vast weer over.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; wat voor een computer gaat het worden, echt zo'n desktop of een Imac?

@RiTi; Ohw lekker dan..bummer! Wat ga je dan nu zo wel doen?
    Hihi, hier schijnt de zon ook...gek hè :p

bij deze de before/after foto :)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    duurde even, kreeg de foto's op de zijkant ge-upload..
    Niet zo handig, dus moest even wat bijwerken.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; o wauw, bij jou ook zon hahaha
    Geen idee, lekker spelen, even naar buiten, samen koken zoiets.

@Mroos; hopelijk is het morgen grotendeels over, het is dan ook niet zo erg een dagje minimaal te eten en drinken (als hij morgen weer drinkt dan)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, leuk je haar!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Thanx! Zit er nu ook constant aan te voelen...hihi
    Beetje vreemd altijd als ik er weer zo'n stuk vanaf heb!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Mooi!! Staat je leuk.. Lekker pittig..

Meer niet gelezen.. Druk druk *I love it:D*
    We dachten om 11 uur Elise de fles te kunnen geven.. Blijkt dat de dame had gespuugd en vrolijk verder was blijven slapen.. Zat lekker aangekoekt.. Ook zonder geluid, hebben niks gehoord door de babyfoon en die staat er vlak naast.. Dus hup in bad.. Ondertussen kwam man thuis en stond Lenn te springen om papa.. Man met Lenn broodje gaan eten, ik Elise gebadderd en aangekleed.. Fles gegeven en beide kids naar bed gebracht..
    Man was ondertussen de vis wegbrengen, kwam net thuis toen ze beide sliepen.. De kraamhulp vrij gegeven het laatste uurtje en met zn drieën koffie gedronken.. Ze is nu net naar huis..
    heb vanmorgen een cadeaubon van de DA gekocht.. Was ze erg blij mee gelukkig.. Alles is nog in diepe rust, al duurt het vast niet lang voor Lenn weer wakker wordt..

Morgen komt mn opa op visite en zondag verjaardag van mn andere opa..Even kijken of we met zn 4en gaan.. Elise is weer 10 gram aangekomen sinds gisteren en zit nu op 2970.. Nog 60 gram te gaan en we kunnen wandelen :D

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; je hebt de boel helemaal onder controle zeg!
    Wauw!
    Leuke en mooie foto's ook op FB, ze lijkt veel op jou!!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha man en ik hebben beide een kind met hetzelfde gezicht :D
    Op één of andere manier loopt het gesmeerd.. Zal vast niet altijd zo blijven, maar vind het heerlijk *zeg ik nu:p*

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nee, dat het altijd zo zal gaan kan ik je ook niet garanderen ;)
    Hier ook nog steeds hele wisselende dagen!
    Ach ja, zulke dagen horen er ook gewoon bij :D

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ach daarom.. Met Lenn alleen liep het ook niet altijd soepeltjes, maar kan er wel van genieten.. Met 2 zal dat vast niet anders zijn *koopt vast rollen behang*

Ga er nu echt vandoor.. nog beetje niks doen.. Kan nu nog.. Lenn heeft besloten om eens flink te slapen dus ga er gebruik van maken..

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat heerlijk! Het genieten straalt er van af, fijn!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Geniet ervan, die momenten dan Lenn slaapt zijn je heilig.
    Ik genoot en geniet daar ook nog steeds van, geeft je net even wat meer rust.

@hier; Nog 3 kwartier...dan rij ik maar eens aan.
    Niet zo heel veel zin, maar als ik dan eenmaal bezig gaat het wel!

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goeeeeedemiddag!

@dees...leuk zeg je haar! Heerlijk gevoel altijd als het geknipt is.

@stapdames..gezellig!! Heel veel plezier!

Hier weinig nieuws. Lekker met Milan de stad in geweest. Nieuwe pantoffels voor hem gekocht en geluncht. Lig nu lekker op de bank met een hele drukke buik...hihi

Deel Deze Pagina