@Panos, dat als je van oude kleding van Duuk af wilt, ik ze wel over wil kopen als je geen ander doeleind hebt. @Dees, Erg leuk, je haar! Ik moet eigenlijk ook weer eens. Gijs houdt niet van Apple dus een gewone desktop maar dan zelf samengesteld volgens mij. @Dretjuh, leuke dag gehad vandaag? Hoe ist verder met je? @Panos2, leuke foto op fb, ziet er naar uit of jullie het leuk hadden. @Collo, volkomen logisch dat je zo bezig bent met de eerste verjaardag van Lizzy, al een leuk kado in gedachten? Boaz heeft niet meer gespuugd maar had nu flink diarree. Ik hoop zo dat dit virusje Abel even overslaat. Vanavond lekker niksdoen iig, heerlijk.
@Mroos: ahh arme Baoz Hier... ehm.. ja gave shoot gehad, prinses leia van star wars in het tropen oerwoud van de wereldtuinen, errug gaaf. ehm... verder, mag er nog niet veel over zeggen, maar opzich gaat t de goede kant op...
@mroos..ach gossie..vervelend voor Boaz, hopelijk steekt hij Abel niet aan. Hoe is het verder met je? Heb eigenlijk wel zin om eerdaags even bezoekje te brengen bij je! Wanneer zou jou uitkomen...als je er zin in hebt tenminste..whahaha En deze foto is echt te leuk....mama en Milan in een melige bui!
hihihi..dankje Dretjuh...net als ik kan Milan dus blijkbaar ook niet normaal doen als er een foto wordt gemaakt. Heb ook nog een gekke met papa erop, even zoeken... @Suus..jaaaaaaaaaa kijken kijken!
ik had laatst toen we bij de vossenberg waren een foto van mij en dani gemaakt, niet met de tong, is wel idee... ga m ook ns opzoeken
@chicken: Geweldige spam! @dretjuh: Fijn dat je zo;n leuke dag hebt gehad!! De eerst van vele!! Hoe is het nu met je? Zijn de kids bij Peter? Hopelijk heb je een beetje afleiding, ook al gaat het stappen niet door.... Jammer, had je graag een leuke avond bezorgd met suus, maar wie weet morgen. @mroos: Vervelend van Boaz!! Hopelijk heeft ie niet teveel last! Heb bijna alle kleding voor uk2 liggen. Welke maat heeft Abel nu? Anders moeten we een keertje meeten dan neem ik de kleding mee. Kan je even rustig kijken wat je leuk vindt. Uk2 zit met het meeste in 80, dus t/m 74 heb ik niet meer nodig. De meeste jasjes (had er 5 in 68...) heb ik al verkocht, want dat was allemaal merkspul en lekker makkelijk verkoopbaar. Voor de rest heb ik van alles en nog wat van imps&elfs tot hema. @stappen: Vanavond is van de baan? Heb ik voor niks gedoucht na het mountainbiken haha. Nee, is prima. Als er morgen meer kunnen dan zeker verschuiven. Ik sluit miss aan (hangt van nacht af en afspraak in Schiedam).
Wow, ik kijk nu eens even goed naar de stand van mijn ogen, maar dat klopt ook niet helemaal hoor! haha!
@panos: ja vanavond is van de baan, maar voor morgen word er ook ineens niet meer zo gretig gereageerd! haha! Morgen gaan Dre en ik gewoon samen! hihi! Dees nog mee??? LW ook, we regelen wel wat met vervoer! Anders slaap je maar ff bij ons of Dre
@Panos: ja gaat opzich wel hoor....... (zeg ik morgen dan wel als ik je zie) Hopelijk kom je morgen Heb verder geen gekke foto's van mij en de kids, snel maar ff shooten als ik ze weer zie