December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
  2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Heb er dus vandaag ook een masker in gedaan maar het gaf geen resultaat..baal er echt van.
    Klinkt wel aardig hetzelfde wat jij ook hebt.
    Het liefste behoud ik ook mijn lange haar, vind het zelf ook mooi maar ik vind het sinds dat de kinderen er zijn mijn haar flink achteruit is gegaan.
    Een bob zou ik ook graag willen, alleen weet ik van vroeger dat het toen vreselijk ging krullen (naar buiten) en dat vond ik echt niet leuk!

@mroos; Kortkort ja, wel gewaagd maar ik moet echt denk ik.
    1 keer vaker gehad en was wel oke, maar is ook alweer 7 jaar terug geloof ik..
    Ohw meid wat super dat het allemaal zo lekker verloopt thuis, je hebt leuke kraamhulp?
    Nogmaals, prachtige foto!

@Panos; Jij bent ook van alle markten thuis, pas je wel op dat je niet over loopt!

@Dretjuh; Gossie, wat was Layla daar ook nog klein hè, zo leuk!

3. mroos

mroos Niet meer actief

@Dretjuh en Panos, aaach, zo lief hé, ik smelt helemaal van 2 van die kindjes die elkaar zo jong al zo lief vinden.

@Roeltje, toch nog wat dingen gescoord toch?

Ik heb net even een bestelling bij z8 gedaan voor Abel en bij pompdelux voor Boaz(dan eindelijk, ze hadden iets sale haha). Bij de bijenkorf word ik ook hebberig van gratis verzenden op het speelgoed, maar ik hou me maar in.

Weet iemand trouwens of je zo'n meerijdplankje ook in combi met de reiswieg kan gebruiken?

4. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, leuk hoor, ben benieuwd! Ik heb een hele leuke kraamhulp ja, ze praat soms een beetje veel, maar ze doet ook enorm veel en is heel lief met Boaz. Verder ook onwijs kundig op gebied van verzorging en voeding, ik leer nog steeds terwijl ik er toch echt al 1 rond heb lopen haha. Toch vind ik het ook prima als ze zaterdag klaar is, dan zijn we er klaar voor als gezin;).

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @mroos: Wat zijn jullie heerlijk aan het genieten! Super! Geen idee van meerijdplankje. Ik ga binnenkort zo'n kidsit ding kopen. Lijkt me wel handig (hopelijk is het dat ook...).

@kapsel: Hier echt al jaren soort van hetzelfde kapsel. Soms iets korter, soms iets langer. Saai he?!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; z8 is leuk! Moet daar ook eens weer gaan kijken.
    Praten mag, maar als ze ook maar hun ding kunnen doen...ik had echt vreselijke kraamhulp *wist uit geheugen*.
    Zaterdag voor het laatst alweer, dan kun je ook lekker weer je eigen gang gaan als gezin..lekker hoor. Geniet er nog ff van!

@hier; Was ook even de foto's aan het terugkijken en baal eigenlijk wel een beetje dat ik niet de voorbereiding destijds heb getroffen om Beau alleen met ons als gezin kennis te laten maken met Luca...
    Mijn ouders en zusje waren we allemaal bij, niet dat het niet goed ging maar merk wel nu dat ik het liever toch anders had gezien.
    Leuke foto's van hun samen die eerste dagen heb ik niet, kom niet verder dan deze foto..

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; welke wagen heb je?
    Ik heb zelf een meerijdplankje van Lascal achter de Quinny, past ook icm reiswieg.

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Heeft Z8 uitverkoop? Ga ik ook weer lekker los :D. Grappig, heb trouwens ook net weer pompdelux bestelling gedaan. Voor jongens hebben ze ook superveel leuks! Wel pas vanaf maat 80, maar daar past onze reus toch al bijna in....

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Z8 heeft idd soort van uitverkoop, alleen alles wat er nog is is te vinden in maatje 56 of 62...te klein dus :(

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Jammer! Z8 heeft ook altijd super leuke dingen! Wacht wel tot over een maandje ofzo. Dan begint de echt uitverkoop hopelijk een beetje...

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: vind ik dus ook super leuk kort haar en rommelig staartje met veel speldjes ;) maar peter houd van lang haar.. vind dat zelf ook heel mooi, maar dan of kort of heeeel lang, en ik krijg mn haar maar niet zo lang als ik zou willen :S

@Roeltje: hmm alsnog redelijk geslaagd toch?
    Anders online of bij hema kijken?

@Dees: ff snel met stijltang erdoor en die krullen zijn weg :) Ik had dat vroeger ook, 1 kant naar binnen, de andere kant naar buiten *yikes!*

Mooie foto van jullie in het ziekenhuis btw!

@panos: hier ook al jaren t zelfde kapsel, wissel alleen af met pony en geen pony :p
    Maar ik doe er wel veel mee iets anders, vlechten, los, golven, opsteken, paardenstaart, frummelknot..
    Kan met jouw lengte ook niet, maar t kenmerkt jou wel.. dat kapsel..

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Z8 vind ik ook super, blijft ook erg mooi!
    We wachten gewoon nog even af tot de big sale..krijg d'r vanzelf wel mail over ;)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Haha "dat" kapsel :p
    Stijltang is een optie, maar 's ochtends heb ik daar dan echt de tijd niet voor.
    Een frummelknotje of zo'n klein staartje is ook leuk.
    Zal eens een foto opsnorren toen ik nog zo kort haar had.

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Praten over winkelen werkt blijkbaar aanstekelijk... De HenM site ligt eruit vanwege het grote aantal bezoekers :D

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Grmbl, merk dat ik bijna alleen maar foto's van dat korte kapsel heb icm met mijn ex op de foto....lekkerrrr dan.
    Misschien toch maar plaatsen als jullie benieuwd zijn, haal ik de foto later wel weer weg..

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Wij willen exen zien! Ik bedoel kapsels zien!
    Gewoon plaatsen toch?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    oke 1 foto dan voor het idee ;)

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Staat je goed hoor! Dat kapsel dan... ;)

Hier is mn vrije uurtje weer bijna ten einde... Mn moeder kan ieder moment voor de deur staan en uk1 zal zo ook wel weer wakker worden. Morgen hebben we trouwens een heerlijk kinderloos dagje. We zijn allebei vrij en de kids gaan naar het kdv.

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Ook zo irritant... Heb ik eindelijk een rokje voor uk1 (arme kind draagt dankzij haar moeder alleen maar broeken...) kan ik geen maillots vinden. Zucht.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Whahahaha thanx ;)
    maillots niet te verkrijgen, site van de H&M ligt nog op z'n gat? Hema? Zeeman? Wibra? Tuunte?

Deel Deze Pagina