@Dretjuh, klinkt hartstikke leuk! @Riti, Die grapjes die ze nu beginnen te maken hé, hilarisch. Jij zegt zeker vaak dat je even lekker wakker wil worden. Wanneer gaat Maura naar de psz? Al bijna toch? @Chicken, lijkt me gezellig! Maar heb je daar zin in met dikke buik..? A.s. maandagochtend komt Riti langs, dan mag je aanschuiven als je wilt (denk ik Riti? haha), en anders donderdag of die week erna ma/do. Ik hoor het wel, leuk iig. En superleuke foto, heerlijk kind. @Roeltje, heerlijk dat je man thuis is, lekker samen genieten, zag ook wat leuke foto's op facebook! Neem het er maar even van.
@chicken: aaah, die is ook leuk! papa heel lief en dan Milan die er de brui aangeeft haha! @panos: ja, probeer morgen erbij te zijn! vanavond vroeg naar bed en morgen bijtijds weg in Schiedam!
@mroos....oh had me leuk geleken, Riti er ook bij, maar maandag ga ik even bij een andere dikke buik langs, zij heeft een paar maandjes voor me gewerkt en 's middags lunchen met een vriendin, dus dat gaat niet lukken. Donderdag zou wel kunnen!! Hoe laat komt jou uit?
@riti: ow, ja ik las vanmiddag van Maura's slaapverhaal, echt briljant! Ik zie het ook al helemaal voor me dat ze daar zit te spelen en jij binnenkomt! haha! @roeltje: heeeeeeeeeeeeeeeerlijk genieten van man en kroost! ziet er goed uit hoor die foto's! @chicken: kun je je voorstellen? jij over 3 weken ook met zo'n klein hummeltje! @mroos: Heb je maandagochtend de kraamvisite met Riti? leuk! @all: sorry als ik iemand vergeet
@ Mroos; Boaz weer in diepe slaap? Dennis staat altijd op met Maura en dan komen ze 'langs' mij, of Maura vraagt zich af waar ik ben en als ik dan nog lig (meestal dus) zegt Dennis inderdaad dat ik nog even wakker lig te worden . Het scheelde niet veel of ze zou er nog nep bij gapen ook, geweldig. @ chicken; oh wat lijkt Milan op zijn vader en wat een heerlijk ondeugend koppie (Milan dan he ). @ Collo; succes met de taart! Al een idee voor een cadeau voor Lizzy? Ging het op je werk een beetje? @ hier; weekend! Iedereen leuke plannen?
ehm.. morgenavond stappen jeeeuj..... zondagmiddag/avond 3 uur schminken en kindjes vermaken en centjes dienen daarmeej.. jeej... en morgenvroeg eerst relaxt bijkomen en manicuren en douchen enzow van de shoot en het gesleep van vandaag
@ Dretjuh; goed weekend! Vreemd maar super, gaat de goede kant een beetje op. Kan iemand per direct mijn vanmiddag gebakken snickerdoodles komen halen, ik zit ze allemaal alleen op te eten .
@Suus, ja Riti komt op kraamvisite, erg gezellig! Geweldige foto, al eens op fb voorbij zien komen volgens mij..? @Panos, lijkt me een leuk idee, Abel draagt nu maat 62/68 dus heeft in de lente 74 denk ik haha. Lijkt me leuk een keertje te meeten, op welke dagen ben jij vrij? @Chicken, leuk! Ik kan donderdag de hele dag, dus 's ochtends of 's middags, wat jou het beste uitkomt? Ik ga even een filmpje kijken(precious) met Gijs, fijne avond!
@stappen: Ik ga mn best doen (geen garanties..). Laten jullie nog weten hoe laat en waar? Moet ik dan weer bij Tivoli parkeren? En wie gaan er allemaal? @mroos: Even in 'Lotte' stijl: had je mn post nog gelezen over de kleertjes van uk2? Het ging opeens zo snel hier, en ben te lui het nog een keer te typen Heb trouwens serieus spierpijn van vanmiddag. Auw! Voor mn vriend is met mij mountainbiken echt net oftie de hond uitlaat. Leuk en vermoeiend voor de hond, maar minder spannend voor het baasje zeg maar. Hij heeft heel zn leven gefietst en dus een goede startconditie en behendigheid. Ik ben traag, lui en voorzichtig. Jut en jul dus. Maar wel lief dat ie uberhaupt met mij wil fietsen
@mroos: Ik ben maandag en donderdag vrij en dan heb ik 2 monsters. Vind het in mn uppie altijd een behoorlijk gedoe om erop uit te trekken met de hele veestapel.... Dus als we in rotterdam afspreken (daar woon je toch?) dan zou ik het liefst Stephan meenemen als dat ok is. Miss ook leuk als Gijs is er dan is (of vindt hij dat niks?). Voor ons is dan het weekend of een dinsdag het handigste. Wat is voor jou handig/fijn? Als jullie deze kant opkomen dan kan het weekend, of maandag, donderdag en evt dinsdag. Snap je het nog? Ben vandaag wel van de eindeloze onsamenhangende verhalen....
kan de foto's niet zienvia telefoon... Jammer... Chicken had je m'n reactie op bedsetje gezien? Oh en nogmaals de vraag zie er maandag komen en welke kids... Dre met alle2, panos met uk1 is wat ik tot nu toe had opgevangen. Mis ik dan wat of niet? Maakt niet uit hoor maar vind ik fijn om te weten...
@ panos; heb ik met 1 uk al . Ja, ik durf het aan Dennis mee te nemen op kraamvisite bij een decmamaforumvriendin . @ Mroos; Gijs is er niet maar de trein ligt er nog wel toch?
@joyce: Ik wist alleen van dre en mij en ik neem idd alleen uk1 mee. Uk2 heeft een dagje creche en ik een mama-dochter dag (wat klinkt dat gezellig, word er helemaal blij van ) met uk1
*ben ik weer* @spam,s hilaris (ik en dre hebben wel een grappige foto samen van s en mijn heb ik niet zo leuke foto) @stappen huh?!? gaat het vanff niet door? ik kan morgen wel maar taxi hhmmm is net echt te duur. @hier woehoe sophie antibiotica vrij. maar volgens de ha moeten de logen over 2 dagen beter klinken zo niet woeppa ben ik daar weer op de stoep.verder hier niet echt iets te melden.
Joyce Ik zou graag meekomen maar moet helaas werken. RiTi Werk....tja. Tis maar goed dat ik zulke leuke collega's heb. En er is altijd nog een kans dat ik gewoon spoken zie en dat ik mijn baantje gewoon mag houden en dat deze gewoon met taken "in de diepte" wordt opgevuld. Daar ga ik nu maar even voor... Kleertjes Zo jammer dat er niet meer meiden zijn geboren hier....Ik heb dozen vol kleertjes...
Roeltje Echt hele lieve Elise (en papa en mama) spam! Chicken/Suus & Dre Om erg vrolijk van te worden. HIer Was de jamin verdorie al om 20.00 uur dicht....grrr. Nou kan ik de taart niet maken vanavond want ik mis wat kleuren fondant en heb geen zin om mezelf ongans te gaan kneden/kleuren. En tot slot van ellende ook maar de vulling vergeten....wow, echt heel suf. Wel eieren gehaald gelukkig dus ik kan in ieder geval het meppertje bakken vanavond.
@collo je bent wel druk bezig met alles he lieverd.komt het misschien daar door? dat je dacht dit moet in hebben enz? bijna zo ver jullie Lizzy alweer 1 jaar jeetje wat vliegt de tijd.