LW Tja, heb bijna geen baby meer.... Wel even wennen hoor. Ze gaat ook zo hard. Tja, mijn koppie zit weer even vol. Moet weer even leeglopen. Volgende week is mijn collega weer terug. Misschien maar even een dagje vrij nemen.
nee idd,wie weet komen er straks meer babytje you never know. ach meis,idd een lekker dagje vrij nemen kan even heerlijk zijn.
misschien krijg je straks nog een meid collo! en met die taart komt t vast wel goed, ff relaxen Wauw Romy van de beademing af, wat een goed nieuws zeg!!
@ Collo; he wat balen nou, kan zo rustgevend zijn aan de taart te prutsen maar niet als het niet zo loopt zoals je in je hoofd had. Welke kleurstof heb je? Voor het bekleden zelf pak ik vaak marsepein en fondant gemengd, een van de voordelen is dat marsepein veel beter kleur pakt. Ik gebruik gel en dat kleurt en mengt best heel vlot (de meeste kleuren en zeker roze). En het puzzelplaatje, is dat niet iets om aan te beginnen of heb je die al? En anders, voetjes omhoog, drankje er bij en lekker laten, morgen weer een dag. @ babies; ik wil ook . Jullie weten inmiddels ook niet meer wat er over te zeggen, en ik eigenlijk ook niet. Dennis blijft hopeloos positief, heel fijn. Die komt net zo gemakkelijk wéer met een fles bubbels thuis of pakt een iets te goede wijn met het argument, 'we gaan het gewoon vieren, volgende week kan je toch niet meer drinken want dan ben je zwanger'. Loop alleen het risico een beetje een drankorgel te worden zo .
Knuf voor RiTi! Jeetje wat is dat mannetje van jou ongelofelijk positief! Heel fijn natuurlijk.. Ik hoop zooo ongelofelijk dat het NU raak mag zijn! Jullie wachten alweer zo lang
RiTi Ik wens voor jou dit jaar ook een beebje. Het moet er nu maar van komen! Oneerlijk gedoe allemaal...
jah idd whahahaaha.... ik ga ff the voice afkijken en kruip dan mn bedje in... eindelijk in 1 ruk doorslapen *jeeej*
Hahaha. Was op de FB chat wel heel actief. Hier iets minder. Biscuitmix staat nu te mixen, oven aan het voorverwarmen. Wordt misschien nog wel eens wat...
@collo,heb ik niets van gemerkt dat je op fb actief op de chat was.succes met de taart bakken maar dat komt wel goed. @dretjuh oow is dat nu op was toch de live show,s tjsa ik kijk niet echt maar live vindt ik het wel erg leuk om te zien. trusten voor strakjes. @hier ga maar tv kijken of me bedje in verveel me
Afgelopen jaar zijn er 23 Maura's geboren, nou jaaaaaaa (hoe durven ze!) http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20alfabetisch.pdf
en Amylaine om Amy wat exclusiever te maken...haha... NOT! Wel een goede lijst als je nog een naam zoekt...
Pfff en zo zit je weer met een spugende Beau beneden, net toch maar even de HAP gebeld vanwege een enorm opgezette buik die ik niet mag aanraken. Nu op advies van de ass. Beau een zetpil gegeven, over een 30min moet ik terug bellen om te kijken of de zetpil zijn werk doet voor de pijn in zijn buik.
Ach, arme Beau. Ik vind het ook best zorgelijk dat jouw mannen zo vaak ziek zijn. Hoop echt dat ze komende lente weer wat weerstand kunnen opdoen want dit is voor jkou en voor hun helemaal niet leuk. Sterkte vannacht.