@collo: Vind dat zo'n rotgevoel. Baal er nu ook goed van en ben stront chagrijnig... Wil zo graag, maar mis energie. Vind dat zo suf. Vriend moet het ook ontgelden. Tot overmaat van ramp wilde uk2 niet slapen om onverklaarbare reden en werd ie alleen rustig als ik naast zat. Draagt ook niet bij aan de feestvreugde hier in huis kan ik je vertellen.. Dan kan je beter een stofzuiger gevecht houden... Ik zou de strijkbout pakken als revanche of vind je dat te rigoureus? Anders doet een nietpistool ook wonderen.... Ga nu eten. En veel. En verder ben ik niet zielig en snap ik dat dit niet het grootste probleem op aarde is (maar het is nu wel even mijn probleem....) Daaaaaag.
jup alles gaat goed.. heb nu qualitytime met man, lenn had iets te lang geslapen vanmiddag dus die stuiterde door de kamer tot 21.00uur.. elise heeft net de laatste fles gehad dus nu guido weijers verder kijken.. tot morgen (of maandag)
Panos Hier is het vanuit Ferdy verder op chemische oorlogsvoering ingezet. Ik heb een vies vaatdoekje als troef ingezet...hahaha Het ging hier echt nergens over. Hier Taart is af, meppertje ook. Zou Nijntje worden, maar Nijntje heeft het niet gered. Heb gewoon maar bloemetjes gemaakt. 2 enorme blunders, waarvan 1 echt monumentaal.... ten eerste wilde ik een roze taart maken. Ik aan Ferdy: "He, ik wilde toch een roze taart? Waarom heb ik hem dan wit bekleed?" dus.... De tweede was nog erger: Heb Lizzy 2 jaar op de taart gezet met glazuur.... dus.... Dat zal me leren zo laat savonds zo'n taart te maken. Heb nu besloten als ik weer eens zo'n taart maak, dat ik dan een dag vrij neem van mijn werk. Panos Ik moet eigenlijk als ik savonds iets wil ondernemen, gelijk door vanaf mijn werk. Anders heb ik teveel tijd om in de relax modus te komen en ben ik klaar voor die dag. Ben meer van uit eten en daarna nog wat blijven hangen (wat soms ook ontaard in laveloos in een taxi om 02.00 uur snachts, maar dat terzijde). Ga je mee een keer eten? Roeltje Fijn dat alles nog zo goed gaat daar! Geniet!
Hmm... Weer Wat weggedut tijdens'n voeding... Zo komtie toch nooit in'n ritme. ... Vandaag zo'n dag dat je aan't eind denkt he't is zondag maar blij bent dat't pas zaterdag is zodat je nog'n dag heb om bij te komen. St
waarom slaapt mijn kind van 1.5week beter dan mijn peuter van 2? om half 1heeft ze nog een mini flesje gehad na wat krampjes en heb haar om 7uur wakker gemaakt voor een fles.. met zn allen naar beneden en k ben nu terug gestuurd naar bed.. kop thee maken en naar boven dus.. vanmiddag verjaardag.. even eruit
@collo: Wat een fenomenale blunders ! Ongeëvenaard ! Goed documenteren en je hebt er een geweldig verhaal bij! Maar kan me ook voorstellen dat je even moest slikken... Enne, eten is een goed plan (en ook mijn specialiteit toevallig). 'Moet' trouwens ik geloof volgende week al stappen in Amsterdam met mijn kinderloze vrijgezelle vriendinnen. Dat wordt voor mij dus een ware uitputtingsslag.... @roeltje: Wat knap van je kleine meid!! @dees/dre/suus: Hoe is het geweest??? Ben erg benieuwd!! Doe alle pikante details trouwens maar via de mail ivm ongenode gasten.... Mn vriend gaat nu mountainbiken en ik heb kinderdienst. Lang leve de zondagmorgen....! Gelukkig slaapt uk1 nog. @collo: En heel veel plezier natuurlijk vandaag op Lizzy haar feestje! Gelukkig snapt zij je foutje (nog) niet
@ Collo; gewoon gebruiken! maar dan inderdaad met de kwarkmousse en de botercreme. Ik vind het inderdaad ook de niet-lekkere . Ben ook verziekt, de moeder van mijn ex voorzag ons altijd van zelf gemaakte, ook zó lekker. Lees nu je kleuren'blunder' , hij is zoet, hij is lekker, hij is zelf gemaakt en er zit ook veel roze bij (stippen?), perfect! Balen, zijn geen taartjes om er even bij te maken tussen de rest door. Wel genoten van de bubbels? Heel veel plezier vandaag! @ Roeltje; wat heerlijk genieten bij jullie! @ Mroos; hoe is het nu met Boaz? @ Panos; oeh ook wel erg herkenbaar. Ik moet het plannetje al grotendeels hebben liggen anders blijf ik haken in mijn hoofd (als ik bijv nog niet weet hoe thuis te komen of zo). En net al Collo, meteen gaan en liefst gaan eten, dan komt het goed . Lekker gegeten nog en weer vrede in huis? @ hier; lekker traag starten, koffie, krantje, Maura op ons bed, gezellig! Zij gaan zo in bad, ik nog even uh niet te veel, wat aan het eten van vanavond doen denk ik. Als Maura vanmiddag wakker wordt lekker op pad met vrienden, zin in!
Goedemorgen! @Riti, een stuk beter gelukkig! Gistermiddag 4 uur geslapen en dat lijkt een wonderslaapje te zijn geweest, is nu zo goed als weer de oude. Ik verwacht jullie dus gewoon morgen. @Panos, haha, zo bedoelde ik het niet. Gijs wil het wel eens uit te proberen, af spreken met mensen die je eigenlijk niet kent, maar eigenlijk is het niks voor hem. Een keertje in t weekend moet lukken, we kunnen ook jullie kant uitkomen, zeg het maar! @Stappen gister, hoe was het? @Roeltje, zo lang slapen.. ik ben jaloers haha. Mijn reus van 2 maanden slaapt max 4 uur. Hier ook een trage start, heerlijk! Kerk slaan we een keertje over, met 2 kids een hele onderneming, en gisteravond best laat geworden.
Goede (nou ja, goed...) morgen! Wat een k*tnacht. Doe geen oog dicht met die buik. Dan weer de kriebels, dan weer kramp etc. Maarrrr wel 37 weken!!! @stapdames..leukgeweest??
@ chcicken; oh wat vervelend zeg. De kriebels, als in jeuk? Kan ik me nog levendig herinneren namelijk brrr. 37 weken al weer, top!
@riti...ja, jeuk op m'n buik...brrrrr. En ook een buik die blijft hangen terwijl ik me omdraai..ken je dat? Ga nu ontbijten...hongerrrrrrrr.
Van blijven hangen staat me niet zo veel bij, maar die jeuk. Kon ook af en toe even heerlijk uitgebreid mijn hele buik krabben. Om gek van te worden, lekker veel insmeren in eider geval.
@chicken: Heb op het eind ook zo enorm slecht geslapen!! Zo moeilijk om lekker te liggen. Sterkte! Hopelijk kan je vandaag overdag nog wat rust pakken! @riti: Ja hoor, moest gewoon even stoom afblazen gister... Heb ook gewoon een schop onder mn kont nodig (af en toe dan). Lekker hoor rustig opstarten! Is hier dus even minder, omdat vriend is mountainbiken. Gelukkig is uk1 goed gehumeurd (was gister wel anders...) en ligt uk2 te tukken.... @collo: Excuses als ik te makkelijk over je foutjes heen stap, maar ik vind ze gewoon erg grappig. Hopelijk kan jij er ook om lachen! Toch altijd lastig... Een vriendin van mij haar kind staat met de verkeerde geboortedatum geregistreerd in de GBA (1 dagje verschil). Dat vind ik dus hilarisch en kan het serieus jammer vinden dat wij niet zo'n mooi verhaal hebben. Alleen tilt zij er dus iets zwaarder aan... Echt op het niveau van de verkeerde karma zeg maar. Nu is zij sowieso wel een piekeraar, maar toch... Anyway, hopelijk hebben jij een Ferdy dus ook goed kunnen lachen om je ongelukjes!! En een foto van Lizzy op haar eerste verjaardag met een mooie 2 is natuurlijk ook om in te lijsten zo leuk!! @mroos: Dan gaan we het gewoon proberen! Hopelijk zijn we leuk genoeg () voor Gijs om het niet bij dit ene experiment te houden. Zo lullig voor de rest van zp . Wij kunnen bijvoorbeeld het weekend van 4 feb. En wat fijn dat Boaz weer is opgeknapt!! @joyce: Als je wil kan ik morgen wat kleertjes meenemen van uk2 (de kleinere maatjes). Dan moet je maar even kijken of je iets wil overnemen. Als je genoeg hebt in 62 moet je het ook zeggen hoor! Uk2 zn rompers maat 74-80 van de hema worden te klein (te lang lijf). Moet ik mijn kind van krap 6 maanden echt al in 86-92 doen? Vind het bijna genant....Haha.
goeiemorgen........... stappen was gezellig! Suus hield zich nog aardig groot ondanks alle biertjes Ik ehm.. ook wel.. ik giegelde volgens mij iets meer dan normaal. Lag om 1.55 in bed dus best netjes
@Collo: ahh die kleuren is nog niet zo'n ramp maar je gaat wel erg snel met lizzy's leeftijd vind m stiekem wel grappig maar kan me voorstellen dat je baalt, ben benieuwd naar je resultaat en wens je heeel veel plezier vandaag, lekker genieten van lizzy's eerste feestje! @Roeltje: fijn dat Elise lekker slaapt, haha ja beter dan Lenn idd maar ja kinderen zijn heel verschillend dat merk je nu wel. Hoe is t verder met de kleine meid? en met je borsten? @RiTi: veel plezier vandaag. @Chicken: zit je buik zo in de weg? Jammer dat je zo'n rotnacht hebt gehad en je zo'n last hebt... 37 weken vandaag meid, je hoeft niet lang meer voor kipje2 er is
chicken pff rot he als je buik in de weg zit.. kans om wat bij te slapen vandaag? dretjuh haha ach, als het maar gezellig was toch.. rechterborst lekt af en toe nog wat dus het komt steeds meer los.. links voeden is ook geen optie meer.. 3slokken en het is leeg vanmorgen lekte ik iets onder de douche, na 2dagen niet gevoed te hebben.. ook totaal geen stuwing.. mijn lichaam is er duidelijk niet op gemaakt om bv te geven.. en dan lees ik op zp regelmatig dat ze het niet geloven als vrouwen zeggen dat ze niet genoeg voeding hebben.. maar dat ze dat als excuus voor het niet willen gebruiken.. sorry beetje frustratie van mijn kant verder loopt alles soepel.. man doet veel in huis en met lenn en elise.. hoef nergens om te vragen dus dat is wel fijn.. collo ooooh ik zou ook balen.. toch veel plezier vandaag.. hopelijk kan je er inmiddels om lachen.. veel kan je er waarschijnlijk niet aan doen.. hier alles staat klaar om de deur uit te gaan.. om 2uur elise fles geven en dan naar verjaardag.
Goedemorgen..kan nog net (11.58) Stappen was gezellig! Alleen jammer dat ik al aardig bij tijds weer terug moest ivm mijn werk. Ik was om 01.45 thuis Om 6.30 ging de wekker weer en om 7.45 liep ik alweer in de wijk. Werken ging prima, nu weer lekker thuis van de blije kinders genieten. Ze hebben gewoon tot 9.45 geslapen!!! @Collo; heel veel plezier vandaag op de 1e verjaardag van Lizzy! @Chicken; Balen van je nacht, slaap je de laatste tijd slechter? Je kan daarmee ook naar je vk hè @Suus; je zal nog wel op 1 oor liggen
@Roeltje: bij mij kwam dr ook geen melk uit hoor... heb alles geprobeerd (tot neusspray aan toe) maar ik kreeg er niks uit. Dani vertikte het om te drinken (was te wild en wilde gewoon geen tiet) dus moest ik kolven. Ik kolfde om de 2 uur en dan 20 minuten lang ,maar kreeg dr niet meer dan 60 of 80 cc uit elke keer.... Daarnaast proberen aan te leggen maar t hielp niks... ik had gewoon niks dus het kan wel degelijk hoor