dretjuh het kan zeker, alleen sommige reacties zijn niet zo leuk.. maarja, die moeten er ook zijn.. dees klinkt gezellig.. suus heeft een kater lenn slaapt, elise is bij man op schoot in slaap gevallen na wat uhm.... lucht geloosd te hebben nu herman finkers kijken
fijn dat't stappen leuk was!! Panos. Heb alleen neutrale kleertjes in kleine maten. 56 heb ik net wat besteld en binnen zodat hij toch al beetje jongens aan kan doen. En 62 paar pakjes als kraam kado gekregen dus neem maar mee. Nee zeggen kan altijd nog. En idd... Je 2de uk is echt groot.... Ach, iemand moet de grootste uit de klas zijn!! Kleinste is nog vervelende hij mag straks voor z'n vrienden bier halen, ook stoer!!
@joyce: Ik wist niet dat Yoeri nog in 56 zit, dan neem ik dat ook mee (nooit gedragen zo ongeveer, want uk2 zat in kraamweek al in 62....). @dretjuh/suus/dees: KLinkt als gezellig avondje!! Leuk! @dees: Werk ze. Hier een rustig middagje. Als uk1 en uk2 weer uitgeslapen zijn gaan we borrelen met vrienden en kids bij de Kers. Is erg kindvriendelijk cafe/restaurant op 5 minuten lopen. Ideaal! Maar eerst mag vriendlief de bugaboo ombouwen. Ik heb namelijk een nieuwe (blauwe) voetenzak gekocht!! Ben erg druk (in mijn hoofd) met de lagere school keuze.... Zou toch ook zomaar op een verhuizing kunnen gaan uitdraaien. Heb gewoon geen goed gevoel bij de 2 scholen in de buurt. Lastig lastig. En jammer. We wonen namelijk in een onwijs gaaf huis waar we echt niet weg willen. Jammer dat we het huis niet kunnen oppakken en ergens anders neer kunnen zetten.
@Panos: Weet niet of je al goed hebt geinformeerd bij de 2 scholen in de buurt, zou zomaar eens kunnen zijn dat als je een rondleiding hebt gehad dat je gevoel omdraaid, hopelijk.... want je zou idd op t punt staan om te verhuizen en dat zou zonde zijn als jullie t zo naar jullie zin hebben in dit huis. heey een blauwe voetenzak *goed bezig*
@ Panos; en de optie overwegen dat ze wat verder van huis op school zitten? Niet handig, niet ideaal misschien maar dan wonen ze in het heerlijke huis en zitten ze op een fijne school.
hoooooi! ik ben d'r! Op een lichte bonk in mijn hoofd na, gaat het gesmeerd! Ik werdom 12.15 wakker gebeld door mams dat ze de kinderen wilde brengen, anders was ik er nu nog niet geweest denk ik Uitslapen deed ik volgens mij ook voor het laatste in de tijd dat ik kinderloos was.... hihi! Maargoed, het was leuk! We hebben gezellig aan een tafeltje gezeten, gekletst, gekletst, gekletst en geschreeuwd! en toen zijn we uiteindelijk Dees naar de auto gaan brengen en zijn dre en ik daarna nog ff in een andere kroeg beland waar we beter met elkaar konden praten. Nog ff bitterballetjes gegeten, biertje gedronken en toen ook naar huis gegaan. conclusie: leuk en zeker voor herhaling vatbaar, maar wellicht moeten we de volgende keer een uit de hand lopend etentje organiseren (ala Collo's voorstel) dan beland je waarschijnlijk ook ruimschoots onder de tafel en kan roel haar baarmoeder gewoon op een stoeltje laten rusten! whaha! @chicken: sterkte meid met de laatste loodjes! Je mag bevallen! Had jij onze spulletjes nog ingestuurd? @roeltje: veel plezier op de verjaardag!!! Lekker dat Elise zo super heeft geslapen joh! wow! @panos: wat een hilarisch verhaal van dat kindje met de verkeerde verjaardag in de GBA! Die moet dus altijd nadenken welke datum hij/zij opgeeft bij welke instantie! Marc heeft dat namelijk ook met zijn achternaam...En onze kids nu dus ook! Verkeerd geschreven, dus bij officiele documenten anders als bij eftelingabonnementjes enzo @collo: Nog een hilarisch verhaal! 2 zelfs! Die taartblunders waren echt goed om een kater weg te lachen en die chemische oorlog om de koppijn te verdrijven! haha! Ferdy kwam natuurlijk met de stofzuiger om de lucht weg te zuigen Slim! @Riti: heel veel plezier vandaag met jullie vrienden en lekker eten!!! @panos: ook veel plezier bij 'de Kers'! Is dat niet een optie om eens af te spreken? @joyce: misschien dat ik morgen ook wel kom! Moet even kijken hoe de dag loopt, laat het nog wel weten! @mroos: leuk joh, dat jullie gaan afspreken! Gijs vind het vast ook leuk!
Hallooooooo! Sorry meiden, maar ben strontchagrijnig (kan het even niet anders noemen...). Stan heeft besloten om niet meer uit de fles te willen drinken... Net nu ik over 2 weken weer aan het werk ga... Man en ik zijn beide getraumatiseerd van de periode dat Sara niet uit de fles dronk en dat gevoel komt helemaal terug... bah, bah, bah! Verder zitten we al de hele ochtend te wachten op schoonmoeder die zou komen, heeft zij 's middags in haar hoofd!!! Hadden we wel gewoon naar buiten kunnen gaan! Grmblll! ***** @uitgaan: fijn dat het zo gezellig was!! @roel: lekker slapertje die Elise, hopelijk blijft dat zo! @riti: alles overleefd in het verre oosten? @collo: veel plezier met het vieren van Lizzy's verjaardag!!! @panos: ai, dat is een lastige keuze! Hoe denk je vriend hierover? Ja en dan leuke huis...wij hadden ook een heel leuk huis in Utrecht, maar ook een heel leuk huis ervoor terug gekregen. Scheelt dat het allebei jaren 30 is, ademt zelfde sfeer uit. @de rest: ik weet niet meer...
@Suus: ja zeker voor herhaling vatbaar, volgende week weer whaha maar waren wel lekkere bitterballen zeg mjam mjam whahaa roel dr baarmoeder, ik blijf t leuk vinden net als je actie op jeroen's auto Nou deze schoonheid gaat schminken whahahaha "dank u" @Doortje: las t net op je FB, hoe balen en hoe erg is dit!! Hopelijk draaid ie gauw bij, zeker voor je moet gaan werken
@ Suus; ooooh wat kan jij goed slapen zeg, lekker! @ Doortje; Ah nee, echt k**, dat verzin je toch ook niet dat Stan het ook doet. Hoop echt heel erg dat hij de fles snel weer pakt. Vooralsnog lijkt het er op dat we het oosten allemaal overleefd hebben, goed he .
@dre: schminkze! @door: wat balen zeg! Ik wil je 100 ideeën aandragen over wat je kunt proberen, maar ik vrees dat je daar zelf al expert genoeg in bent helaas...IK DUIM voor je meid! @riti: ja, suus kan heeeeeerlijk slapen! @collo: helemaal vergeten! leuke dag gewenst! Ben heel benieuwd naar de foto's enzo! @all: ik ga snel mijn huisje opfrissen en dan de kids halen
doortje: balen van de fles!! Deed hij't eerst wel goed? Wij zijn vandaag begonnen met oefenen om te zorgen dat hij't straks kan. PANOS maat 56 groeit nu in aan't groeien. ik ben enthousiast over de basisschool hier. Zodra Lianne 3 is schrijven we haar in. Zijn naar open dag geweest. Als dit niks was geweest zit er andere kant op nog 1. Vd school hier zit er in waterrijk een dependance. Is iets dichterbij voor jullie. Ms een idee?Heet't slingertouw. SUUS gezellig. Hoor't wel.. STAPPERS: fijn dat't zo gezellig was!! CHICKEN Sterkte vandaag. Hier dilemma: verstandig gaan slapen? Iets voor mezelf doen of de was vouwen?
doortje volgens mij was de beste tip volhouden en niet teveel klooien. Lianne weigerde ook ff en dronk toen vd snel en toen weer vd langzaam. Vanalles geprobeerd en bijna andere fles, de breast flow fles, aangeschaft en toen deed ze't ineens toch uit de fles en speen waarmee we waren begonnen. Vaker oefenen en niet op ml's focussen. Maar 't blijft dat woord net'n k in hoofdletters!!!!
ja, stan heeft juist heel goed uit de fles gedronken! we moeten idd zorgen dat het geen strijd wordt en dat hij al gaat bleren bij het zien van de fles... dus maar weer elke dag braaf oefenen...
@doortje: Wat balen van Stan! Denk ook dat jullie alle tips al hebben... Hoop dat het geen strijd wordt en dat het een eenmalige actie van Stan is!! @suus: Wow, wat kan jij lang slapen!! Heeeeeeerlijk! @joyce: Slapen of iets leuks! Vooral niks nuttigs @dretjuh: Veel plezier! Wij wonen nu ook in een super leuk oud huis (deel jaren 30, deel nog ouder). Oude huizen zijn hier behoorlijk schaars, meeste is jaren 70 of nog nieuwer. Zeg ook echt niet dat we sowieso gaan verhuizen. Het is alleen wel een optie, net zoals het dorpsschoooltje hier en rijden naar een montessori. Als we voor een school wat verder weg kiezen dan wordt het wel een school met een regiofunctie (zoals montessori of vrije school). Ik ga mn kind niet een buitenbeentje maken op een wijkschool met alleen kids uit de straat. En echt de 2 scholen vlakbij heb ik nog niet afgewezen hoor. Ga naar de open dag en heb mail gestuurd dat ik een afspraak wil. Alleen weet ik dat iedereen uit de wijk zijn kids toch naar de dorpsschool stuurt (ondanks de curatele wegens wanbeleid). Dat doen ze omdat dat dus de enige manier is om opgenomen te worden in de wijk (ook voor de kids). Dus willen we slagen als gezin hier dan ben je bijna gedwongen naar die school te gaan. En als ik voor een school verder weg kies dan denk ik dat we uiteindelijk toch gaan verhuizen. Snappen jullie dilemma? Gelukkig heb ik nog een paar jaar om te twijfelen...
@riti: heeeel goed van je! Ook geen nasleep van stress vandaag? @dretjuh: veel plezier met het vermaken van de kindjes @panos: ja lastig...ik zou daar ook weken (of maanden) over kunnen twijfelen. Wat is nu het beste voor je kindje? Puntje bij paaltje, leuke kindjes, betekent ook leuke schooltijd. Maarja, je krijgt nu geen lijst met uitleg welke kinderen er over 2 jaar op zitten Komt allemaal goed, maar er gaat een hoop getwijfel aan vooraf, kan me heel goed voorstellen!
Goedemiddag! @Doortje, wat ontzettend balen zeg. Hier ging het de laatste keer ook niet van harte, we oefenen ook veels te weinig, vanavond maar weer even proberen. Weleens gehoord van de calmaspeen ban medela? (vast wel..) Duur maar misschien het proberen waard. Bedankt voor je tips vorige week, het gaat echt steeds beter, valt zelf in slaap en soms wel 1.5 uur. Heeft nu alleen al 5 dagen niet gepoept en is steeds aan t persen, dat is minder.. @Riti, ik heb gemist waar je gister heenging maar aan je opmerkingen te zien naar familie?, nou goed, viel mee dus, altijd fijn. Ik bereid je maar alvast voor op morgen, delen komt niet in Boaz zn vocubolaire voor, duwen wel.. Misschien handig om iets van Maura zelf mee te nemen? Wel goed voor Boaz om te oefenen trouwens. @Stappen, fijn dat het zo gezellig was! Volgende keer in Rotterdam ben ik ook van de partij. @Collo, laat jij scheten..? Bah. Hier mag ik ze wel laten van mezelf maar Gijs niet, dat vind ik zó vies haha. Leuke dag gehad? @Panos, 4 februari kunnen wij ook? Zaterdagmiddag doen? Hier een heerlijke zondag gehad, vanochtend 1.5 uur gewandeld, daarna volgevreten en toen heerlijk 2 uur geslapen.
Wat betreft schoolkeuze.. hier ook een lastige. Wij willen namelijk over ongeveer 2 jaar verhuizen maar nog geen idee waar precies naartoe, en geen zin om me op 6 verschillende dorpen in scholen te gaan verdiepen. Toch ook inschrijven hier in de buurt, genoeg keuze van scholen maar weinig dat we echt zien zitten.