@Mroos: lekker een flinke wandeling gemaakt dus @panos: ik snap je punt, blijf je in de buurt en wil je daar een beetje "bijhoren" dan moeten je kids naar n school waar jij ze liever niet hebt. Lastig....... @hier: kids vermaken ging goed, heb veel tijgers, piraten en prinsessen mogen schminken, gepuzzeld en gekleurd met de kindjes en pollepel popjes gemaakt, stuk of 20 kids tussen 2 en 4 jaar.. erg leuk, maar wel vermoeiend
Hier verjaardag weer overleeft. Ben alleen zo druk geweest dat ik nu nog honger heb en Ferdy niet meer. Zometeen alsnog aan de champy...jummie. Stappers Leuk dat het zo gezellig was. School Heb gelukkig een goed gevoel bij de school hier in de buurt. Anders ook nog 4 scholen binnen 1 km. Ga effe wat eten...
Goedenavond dames.. Verjaardag weer overleefd. Was gezellig, maar druk.. Ben bekaf.. Geen puf om terug te lezen.. Ik duik met kruik en thee op de bank.. Lenn slaapt, Elise ligt beneden wat te mopperen.. Hangt tussen slapen en wakker zijn in.. Tot morgen!
@collo: mis nu de 'vind ik leuk' knop Fijn dat de verjaardag geslaagd was! Lizzy genoten? En hoe vond Amy het? @roel: pootjes omhoog!
Wij gaan de blunder van Collo toppen denk ik (vrees ik). Lees en huiver... Ik zal bij het begin beginnen (spanning opbouwen). We zouden dus naar de kers (kindvriendelijk gebeuren gaan hier in de buurt) met vrienden, maar daar was het propvol. Uiteindelijk besloten weer naar de lopende-band-chinees te gaan. Daar aan gekomen ging ik vast naar binnen om een tafel uit te zoeken met uk1 en vriend zou uk2 uit de auto halen en ook komen. Zitten we dus in het restaurant (echt al een paar minuten aan tafel). Is die flapdrol met een lege kinderwagen naar binnen gaan..... 3 keer raden waar uk2 was... Nog in de maxi cosi in de auto. Arm kind!! En die lui in het restaurant maar kijken naar ons. Oepsie.
@Collo: foto's foto's foto's!! Hoe vonden de kindjes het? Hmm frikandellen en champagne, er bestaat bijna niks beters @Roeltje: volg advies van doortje @Doortje: goed advies @Hier: ik ga n warme douche nemen en dan mn bedje in. Ben gaar... En nu mis ik een massage....... alles tussen mn schouders zit al weken vast :S truste en tot morgen
@Panos: whoeps............ sta ff met bek vol tanden *en dat gebeurd niet vaak* whahahahahaaha jeetje t zal je maar gebeuren
@dretjuh: geniet van je warme douche! Is een drukke dag geweest! @panos: ok, jij wint! Whahaha, wat hilarisch! Hoe kan hij hem nou vergeten???!!! *proest*
Panos Jullie winnen...met afstand.....respect! *is serieus echt een grote angst van mij geweest dat ik mijn kind ooit zou vergeten* Maar voor de vorm... Mijn roze taart voor mijn 1-jarige dochter
@collo: mooie taarten geworden hoor! goed opgelost Ow frikandellen, lekkerrrrrrrrrrrrr! @panos: hahaha! Das een goede actie ja! Mijn ouders zijn ooit toen mijn oudste broer pas 3 weken oud was ook een x bijna op stap gegaan...Totdat ze in de auto zaten en ineens dachten: shit we hebben een baby! haha! Wel grappig dat je man dan ook echt een lege kinderwagen mee naar binnen neemt, ik had erbij willen zijn, whahah! Stil is het hier zeg! Ik ben er ook weer van tussen...Slaap lekker allen!
slaap lekker allemaal!! COLLO mooi opgelost en mooie taart!! PANOS neem je niet!! In deze kou? Gelukkig kun je er om lachen!! HIER rondje iwan vanmiddag. Koud!! Lianne had't steeds over buiten gaan dus vandaar.
Filmpje Lizzy Heb zo gelachen om mijn meiske. Die doet lekker alles op haar eigenmanier en wat is ze snel he met dat kaarsje! Gelukkig goed afgelopen. Truste dames
Goedemorgen! Collo Wow prachtige taart! zal straks de rest teruglezen.. Lenn is vandaag op het KDV, dus dagje alleen met Elise.. 22.00 uur gisteravond laatste fles gehad, daarna lekker gaan slapen.. Lenn is onwijs verkouden dus die kwam vannacht lekker bij me liggen *scheelt me weer lopen* Heeft in één ruk doorgeslapen tot 6 uur.. Heerlijk.. Elise kwam om half 3 pas voor een fles en is daarna ook lief gaan slapen.. 6 uur Lenn dus wakker, kwam even lekker bij me liggen knuffelen *heerlijk wakker worden* 5 minuten later meldde Elise zich.. Lenn heeft inmiddels ontbeten, Elise ligt weer tevreden met een volle maag boven te slapen.. Nu nog kop thee drinken en Lenn vast aankleden.. Auto staat niet in de straat dus straks met 2 kids lopend over straat.. Ben benieuwd.. Lenn maakt meestal dankbaar gebruik van het feit dat zn moeder niet zo snel is.. Kijken of hij luistert buiten
@Collo: Taartjes zijn hartstikke leuk geworden hoor! Super leuk en schattig filmpje ook @Roeltje: succes strakjes, zal wel zwaar zijn om nu al met 2 kids over straat te lopen in de kou.. Maar dat gaat je wel lukken hoor! @Hier: kids zouden eigenlijk nu hier zijn, word 1 a 1,5 uur later *gaapt nog verder*